Jump to content

HAN GIKK !!!


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Vieira har tatt sitt valg! Juventus er klubben han har valgt, og det må vi alle akseptere!

Jeg ønsker Paddy lykke til i juventus, han har vært til stor hjelp i alle disse år!

vil savne krangelen mellom Paddy og kean før kampene mot man utd!

 

Vieira lykke til i juventus!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg gidder ikke lese alle sidene med ord og tall for å finne ut om dere har kost dere med denne siden ennå:

 

Tji hi hi hi :)

 

Men det er verdt å kaste et blikk og lese en skvett. Det ser jammen ut til at alt fra nå av vil gå sporenstreks til helsikkjes med Arsenal.  ;)  :D  :D  :D  :P  :lol:

14021[/snapback]

Det er merkelig det der. Når han er i klubben seier motstandaren sine supporterar at: "Han er jo ikkje så god!", men når han forlet klubben var han det einaste klubben var tufta på! ;)

 

Arsenal FC består, uansett spelarinventar!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Velger å ikke gi kritikk til x-kapteinen vår som jeg har vært fan av i lang tid! Har masse gode minner og straffen han satte mot united vil jeg alltids huske :D Kommer til å savne han, men er ikke knust forde han drar, var nok kanskje på tide.. Uansett, takk Vieira!

 

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest robert7pires

Vieira: Real was not an option

- Vieira ikke til Madrid!

 

 

Patrick Vieira has stated he was not going to join Real Madrid this summer following his £13.7 million move to Juventus.

 

The 29-year-old has been linked with a move to Liga giants over recent years, but Real were not in the running for his signature this season.

 

Vieira spoke to friends Zinedine Zidane and Lillian Thuram about the move but made the choice on his on whether to leave Arsenal after nine years at Highbury.

 

"With Juve, it was clear. The club looks like me, its simplicity, its discretion, its power. I think it is a family club. It is the perfect club for me.

 

"Arsenal was nine extraordinary seasons, but at Juve, I reach a new level. There are moments you have to only think about you. This time I thought about me.

 

"We must not fool ourselves, the two parties took advantage: Arsenal and me. I did what I had to do. I talked with Lilian Thuram and Zizou, but I made the decision all alone."

 

Kilder: http://skysports.planetfootball.com/list.a...=planetfootball

Link to comment
Share on other sites

Mourinho har gått ut og sagt at han er ganske sikker på at Wenger har en mening med at Vieira ble solgt http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=74025

 

Wenger har i tillegg sagt til fansen at vi må stole på avgjørelsen hans, og at han og Arsenalstyret aldri vil svikte arsenalfansen.

Med dette ser det ut til at Wenger har planene klare allerede... Og "Wenger knows", gjør han ikke? ;)

Link to comment
Share on other sites

Her er man et par dager uten tilgang til internett, og på denne tiden, har man jaggu meg klart å selge Vieira...

 

Når det gjelder selve overgangen, så ser jeg ikke store problemer med at de selger Vieira. Det store spørsmålet, er hvem som blir hentet inn som erstatter. Jeg så på nettavisen at Jenas ble nevnt som mulig erstatter, men så god er han ikke. Betyr dette salget at Wenger har tenkt å satse på Hleb som sentral midtbanespiller??? Uansett, så er det litt tynt sentralt nå, når både Edu og Vieira har dratt, og bare en spiller hentet inn.

 

Dette ser ut til å bli en merkelig sommer gitt.

Link to comment
Share on other sites

Dette var nyheten som slapp ned som en bombe på min ferietur til Danmark. At Vieira skulle bli solgt på dette tidspunktet var høyst uventet.

 

Årsaken til dette salget kan være mange. Men faktum er at Vieira har vært på utsikt etter nye utfordringer tidligere, samtidig som Vieiras alder sakte men sikkert har gått den gale veien.

 

Til tross for skuffelsen, så velger jeg å være optimist. Vieira etterlater et tomrom som faktisk kan erstattes. Ingen er uerstattelige, selv ikke Vieira (eller Tony Adams). Vi har fått en solid pris for en spiller som blir 30 år.

 

Takk for innsatsen!

Link to comment
Share on other sites

Mener det er veldig rart at man selger en av verdens beste midtbanespillere for 13,7 mill pund. Tror nok vi lett kunne pressa prisen opp til 18-20 mill pund.

14224[/snapback]

 

Ser deg på den.

Noen som har en forklaring på hvorfor han gikk for en "slikk og ingenting"?

 

Er vell mulig at det har blitt skrevet tidligere her, men var ikke lysten på å lese gjennom alt.

Link to comment
Share on other sites

Må si meg enig i de som er overrasket i henhold til overgangsprisen, ville trodd vi kunne fått 20 mill for han.. Er helt klart et slag i trynet for oss så tett opptil seriestart selv om det de siste sesonger har vert mye snakk om en overgang. Det store spm blir nå hvem vi skal få inn til erstatter, eller om vi får noen erstatter. Ballack hadde vert en som kunne gjort det bra i Arsenal trøya tror eg... Men uansett vil eg bare føye meg i rekken av de som hyller vår tidligere kaptein for sin fremragende innsats i Arsenal trøya.

TAKK for alt Pat!

Link to comment
Share on other sites

Guest Jon-Halvor

Ha det bra Paddy. Håper du ikke vinner et eneste trofe resten av din karriere. Takk for mange gode år, synd de siste par årene skulle ødelegge.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

€20 mill er egentlig ikke så ikke. chelsea var aldri aktuelle, dermed faller prislappen umiddelbart. i tillegg er vieira 29 år og gjennomførte en ganske skuffende sesong. tror folk flest har et litt urealistisk bilde på hva spillere er verd og det skyldes sannsynligvis chelsea. de driver opp prisene til et helt absurd nivå.

Link to comment
Share on other sites

€20 mill er egentlig ikke så ikke. chelsea var aldri aktuelle, dermed faller prislappen umiddelbart. i tillegg er vieira 29 år og gjennomførte en ganske skuffende sesong. tror folk flest har et litt urealistisk bilde på hva spillere er verd og det skyldes sannsynligvis chelsea. de driver opp prisene til et helt absurd nivå.

14470[/snapback]

Jo. 20 mill euro er for lite når det gjelder Vieira som har prestert på banen i åtte/ni år.

Er enig i at Chelsea driver prisene altfor høyt opp. for eks: SWP som gikk for £21 mill som ikke har bevist noenting på internasjonalt nivå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kommer ikke over dette jeg, bedre ble det ikke da jeg kikka på denne billed serien

 

http://www.juventus.com/uk/news/fotogaller...1371000&ID=5183

 

Er bare så utrolig trist å se Vieira i noe annet enn Arsenal sjorte

 

:D

 

Truls

16244[/snapback]

 

Det var veldig rart å se ham i en annen skjorte ja. Nesten litt trist ;)

Link to comment
Share on other sites

Det rare er at jeg fortsatt har en utrolig stor respekt og gode følelser for Vieira. Han var en så stor spiller for oss i såpass lang tid, han ga meg og mange andre så mange store stunder å glede seg over.

Jeg er ikke sur på Vieira etter overgangen, jeg ønsker han lykke til og håper han får alt til å funke hos Juventus også.

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Vel, vel. Vieira var en stor spillerfor Arsenal. Men etter å ha lest i gjennom denne tråden, synes jeg det var synd vi ikke solgte forrige sommer, sett at Dr.Phils påstand om at vi hadde Mascherano klar stemmer.

Vieiras fjorårssesong var ikke så god at den hadde vært å foretrekke sammenlignet +20£ samt landslagspilleren Mascherano..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...