Jump to content

HAN GIKK !!!


Sindre

Recommended Posts

Guest tretten06

:unsure: Nei han blir ikke lett å erstatte. Hverken sentralt på midten eller som kaptein.

Men nå har vi jo 20mill euro og Arsene må handle NÅ!

 

Patrick er ikke en type spiller man erstatter "på sikt..."

 

Hvem er naturlig som kaptein nå da? Sol? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Vieira representerer den mest suksessrike epoken i klubbens historie, og klubben har en stor oppgave foran seg. Jeg føler at vi må begynne på nytt igjen, nå.

 

Jeg har skrevet om formasjonsendringer og om og viss Vieira går, men trodde vel aldri at det ville skje. Åh, nei!!!!!

 

..... og så er jeg utrolig glad for at vi vant cupfinalen i fjor. Det kan gå 20 år til neste gang.... Jeg klarer rett og slett ikke forvente noe som helst foran en ny sesong. I så tilfelle må Wenger gjøre noe forferdelig glupt på overgangsmarkedet.

Link to comment
Share on other sites

:unsure: Nei han blir ikke lett å erstatte. Hverken sentralt på midten eller som kaptein.

Men nå har vi jo 20mill euro og Arsene må handle NÅ!

 

Patrick er ikke en type spiller man erstatter "på sikt..."

 

Hvem er naturlig som kaptein nå da? Sol? :unsure:

13718[/snapback]

Dennis må bli vår kaptein siste året på THOF synes jeg!

 

Jeg syns vi skal handle inn Jermaine Jenas som erstatter for Paddy! Souness har sagt han seller JJ for rett pris! Håper vi henter han inn ihvertfall! Da blir vi forsterket på midten igjen!

 

Lykke til i Juve Paddy-gutten min! :'(

Link to comment
Share on other sites

Selv om det ikke var så overraskende må jeg si jeg er mildt sagt litt satt ut akkurat nå. Men skulle vi selge Vieira, så er dette det rette tidspunktet å selge han på. Personlig håper jeg Wenger ikke kjøpe Jenas som hans "erstatter" som ryktene tilsier nå.

Link to comment
Share on other sites

Dette er trist. Jeg trodde han ville være førstemann ut på The Grove.....

 

MEN, han er 29år. Og han har gjort en kjempejobb for Arsenal i ni år. Det er lenge i fotballverden. Og hvis han ikke følte at han ikke kunne gi den samme innsatsen i framtiden, så er det bare å respektere valget hans og ønske lykke til.

En umotivert kaptein hadde vi uansett ikke hatt bruk for..

 

Det som ihvertfall er sikkert er at Wenger har arbeidet "cut out for him". Hvem blir kaptein? Jeg tror sterkt på Henry.

Hvem skal fylle Vieira's sko på midtbanen? Og hva nå med Arsenals øvrige stjerner?

 

Nei dette var tungt å svelge gitt.....

Link to comment
Share on other sites

Beløpet på 20 mill. euro skal betales over 2 år :unsure: :unsure:

 

"Ten million euros (£6.9m) to be paid immediately after the contract stipulation.

"Five million euros (£3.4m) on 14 July 2006, and another five million (£3.4m) on 14 July 2007."

 

Kan da umulig være noe bra deal for Arsenal dette??

Først får vi får lite penger for han, så må vi vente 2 år også??

 

Jeg mener vi bør få alle pengene nå!

Link to comment
Share on other sites

Dette er trist. Jeg trodde han ville være førstemann ut på The Grove.....

 

MEN, han er 29år. Og han har gjort en kjempejobb for Arsenal i ni år. Det er lenge i fotballverden. Og hvis han ikke følte at han ikke kunne gi den samme innsatsen i framtiden, så er det bare å respektere valget hans og ønske lykke til.

En umotivert kaptein hadde vi uansett ikke hatt bruk for...

 

Nei dette var tungt å svelge gitt.....

13725[/snapback]

 

Ja, du har et poeng der...men han kommer til å angre! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest John Cena

"We’ll be strong next season and we need you behind us like you have always been. We will not disappoint you." dette er ordene som Wenger har sagt til gunners-fansen. Vår gode Kaptein har forlatt oss,det har ikke helt gått opp for meg ennå.

Patrick Vieira-1996-2005

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnerman1111

:unsure: :unsure: :'( :'( :'( :( :(

 

Trodde ikkje dette skulle skje, ikkje etter sist sommer :(

 

Hadebra, Patrick, og takk for alt......lykke til i Juve... :(

 

På en annen side..hvem skal erstatte vår tidligere kaptein?

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Jenas blir vår erstatter!

 

GRAEME SOUNESS has opened the door for Arsenal to bid for Jermaine Jenas.

 

Men vi må betale over £12 mill!

 

The Newcastle boss insists Arsene Wenger would have to stump up over £12million to buy the England star.

 

Jeg syns han verdt alle flisa jeg ass! Han er god!

 

Kilde: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5320498,00.html

Link to comment
Share on other sites

Guest Willer

Uffda, dette ble en trist dag. Når lagets kaptein forsvinner blir jeg litt bekymret. Vi står ganske ribbet tilbake på sentral midtbane, og nå har vi bare Gilberto igjen som har litt tyngde. Føler at Cesc og Flamini foreløpig er litt for lette. Nå må virkelig Wenger ut å handle...

 

Men uansett; Tusen takk for mange fine år og gledesstunder, Patrick Vieira!

Link to comment
Share on other sites

Guest larsenal
Det var en latterlig sum 20 euro snaut 180 mill.

trodde han var vært minst det dobelte.

13720[/snapback]

 

Dette stusser jeg også over. Var ikke Real klare til å gi en hel del mer for han i fjor?!

Spent på hva Wenger gjør nå. Edu og Vieira ut. Hleb inn? Tipper han har et ess i ermet. Hadde vært spennede å sett Emre på Highbury, men han er vel på det nærmeste klar for Newcastle. Snakker om Newcastle, denne Jenas hadde kanskje vært noe?

 

Uansett... Blir spennende å se hva som skjer...

Link to comment
Share on other sites

Det var en latterlig sum 20 euro snaut 180 mill.

trodde han var vært minst det dobelte.

13720[/snapback]

 

Dette stusser jeg også over. Var ikke Real klare til å gi en hel del mer for han i fjor?!

Spent på hva Wenger gjør nå. Edu og Vieira ut. Hleb inn? Tipper han har et ess i ermet. Hadde vært spennede å sett Emre på Highbury, men han er vel på det nærmeste klar for Newcastle. Snakker om Newcastle, denne Jenas hadde kanskje vært noe?

 

Uansett... Blir spennende å se hva som skjer...

13742[/snapback]

 

Arsene var vel ikke villig til å la Vieira gå før han visste at Fabregas/Flamimi var rede til å ta over. Etter Fabregas' flotte sesong ifjor, følte vel Wenger at tiden var inne til å la Paddy dra og samtidig få noen mill for han! Tror ikke dette er noe Paddy selv ønsket....

 

Takk for alt, Patrick! Du kan dra fra Highbury med hodet høyt hevet og med min største respekt!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Wenger knows, det er bare en mann som kan løfte oss videre nå; Ballack, løp og kjøp.

Takk for alt Patrick men fotball er en kynisk sport.

Du var rett og slett "over the top", og da casher vi inn.

Link to comment
Share on other sites

Guest vidarhoy
http://www.arsenal.com/index.asp

 

Oj...............

 

Hva nå ?

 

Har ikke ord, - nesten på gråten!

13705[/snapback]

 

Det er respekt løst av Vieira. Bare forlate klubben som har gitt han så mye. Har bare et ord å si: JUDAS!!!

13743[/snapback]

 

Han er absolutt ingen judas i mine øyne. Vieira har gjort en enorm jobb forr oss de siste 9 årene og jeg er nokså sikker på det vil bli et stort, stort savn. Stakkars den som skal prøve å fylle hans sko, han har litt av en jobb foran seg. Vil uansett ønske Vieira lykke til videre. Han har gitt oss noen uforglemmelige øyeblikk, og det er en utrolig trist dag. Men vi må stole på wenger, tror ikke det hadde blitt salg hvis han ikke var sikker på han kunne erstattes.

WENGER KNOWS

Link to comment
Share on other sites

"Vieira, ooooooooooohhooo, Vieira, oooooooooooooooohhhooooooooo, he comes from Senegal, he played for Arsenal, Vieira ooooooooooooooooooooohhhooooooooooooo."

 

En hyllest til vår kjære kaptein Patrick Vieira, han forlot oss etter å ha vunnet FA cupen sammen med resten av laget, han etterlot seg MANGE gode minner blant oss Arsenal supportere, og ihvertfall i mitt hjerte etterlater han seg ett stort tomt rom, ett Arsenal uten Vieira er for meg som en verden uten natur, helt ribbet. Jeg føler at Arsenal gjorde noe veldig dumt ved å la vår kjære PV4 gå. Dette er en beslutning jeg tror Wenger, Arsenal styret og Vieira selv tar med et svært tungt hjerte.

 

Jeg synes såklart at summen er svært dårlig, men så er jo jeg av den oppfatningen at vår kaptein bare burde gått for over £50 mill.

 

Men uansett, så ønsker jeg vår kjære Paddy, lykke til videre i Juventus og jeg håper han kommer tilbake et siste år :unsure:

 

Lykke til paddy :'( , vi vil savne deg på det sterkeste her på HIghbury :unsure:

 

Takk for alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det var også en måte å tolke den artikkelen på.......

13679[/snapback]

 

 

 

Newcastle might be forced to let the midfielder go if it meant they could get Sol Campbell as part of the deal.

 

Hvordan tolker du dette da?

13688[/snapback]

 

Artikkelen omhandler en Newcastle spiller. Og mulighetene for å kjøpe ham. Hvor Souness drømmer om Sol som byttemiddel. Intet annet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...