Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Helt siden jeg så Luis A. Valencia for Ecuador i VM 2006 har jeg likt Valencia meget godt. Hva synes dere om han? Jeg mener han er en fantastisk ving, med god fart og flotte innlegg!!

 

Spennende spiller han ja, men synes foreløpig han er altfor varierende i prestasjonene sine, men på sitt beste er han god. Tror han har godt av noen år til i Wigan hvor han får spilletid og kan utvikle seg videre, så får vi se etterhvert

Link to comment
Share on other sites

Feilplassert?

 

Jeg har hørt at Chelsea og Liverpool jakter han.

Ang. det med feilplassert, så vet jeg ikke helt hvor jeg skulle plassert den ellers. Rykte er det ikke, engelsk fotball er vel for innlegg som ikke har med Arsenal å gjøre (og siden jeg vil ha han til Arsenal har det noe med Arsenal å gjøre), annet fotball er vel beregnet for andre ligaer osv... off topic er det heller ikke, og ikke kamper

Link to comment
Share on other sites

Feilplassert?

 

Jeg har hørt at Chelsea og Liverpool jakter han.

Ang. det med feilplassert, så vet jeg ikke helt hvor jeg skulle plassert den ellers. Rykte er det ikke, engelsk fotball er vel for innlegg som ikke har med Arsenal å gjøre (og siden jeg vil ha han til Arsenal har det noe med Arsenal å gjøre), annet fotball er vel beregnet for andre ligaer osv... off topic er det heller ikke, og ikke kamper

Jeg tror du kunne plassert den i engelsk fotball-sesksjonen.

 

Eventuelt her: Hvilke nye spillere ønsker dere?

Link to comment
Share on other sites

Om Flamini nå virkelig forsvinner fra oss, ser jeg gjerne at vi henter tilbake Diarra. Tror faktisk han har et større talent enn Flamini. Ville jo ikke vært unaturlig om Arsenal hadde forhandlet inn en tilbakekjøps-klausul i det salget der, mtp Flamini-situasjonen...

Link to comment
Share on other sites

jeg ønsker meg Adriano og Daniele Bonera. ser ut so noen veldig gode spillere.

 

det hadde vært gøy å vinne neste sesong som blir vår siste på¨Highbury. til denne anledningen hadde det vært gøy å kjøpe noen gode spillere for å nå dette målet.

 

eller hva mener så dere???????????????????????????????????????????? :( ;) ;) :P :(

 

 

Menar att vi kunde byta flamini och hleb mot zlatan

Link to comment
Share on other sites

jeg ønsker meg Adriano og Daniele Bonera. ser ut so noen veldig gode spillere.

 

det hadde vært gøy å vinne neste sesong som blir vår siste på¨Highbury. til denne anledningen hadde det vært gøy å kjøpe noen gode spillere for å nå dette målet.

 

eller hva mener så dere???????????????????????????????????????????? :( ;) ;) :P :(

 

 

Menar att vi kunde byta flamini och hleb mot zlatan

 

Du er klar over at du nettopp svarte på et innlegg som er mer enn tre år gammelt? Syntes forøvrig at å bytte Flamini og Hleb mot Zlatan er helt idiotisk. Spisser er ikke det vi trenger mest akkurat, og jeg tror egentlig ikke Zlatan hadde passet veldig godt inn i verken Arsenal eller England. Dessuten har Flamini og Hleb vært to av våre beste spillere denne sesongen, selv om Flamini sannsynligvis svikter oss...

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg en god del spillere.

Keeper, her trenger vi en ny sisteskanse. Jeg går for Frey. Tror ikke prisen vil være skyhøy men mannen er sykt god. Har riktig alder og vil gå rett inn i laget

 

Midtbane sentral: Gareth Barry - engelsk, sterk gode passninger, oversikt

Toure - To brødre på et lag hadde alltid vært morro, sikkert for dyr og usannsynlig

Veloso - Tekninsk, Sterk, oversikt og gode passninger ville glidd rett inn i arsenal

Makoun - utholden, raks, taklingssterk og en løpsmaskin. den som kanskje har flest komplimentære egenskaper med flamini

Link to comment
Share on other sites

synes vi trenger 3 spillere pluss kansje en keeper, men det er ikke så nøye for meg..

mener at vi trenger og erstatte flamini, få inn en forsvarsspiller til, pluss enten en spiss eller ving men ikke begge deler, spørst hvos wenger skal vurdere vela og walcott neste sesong, vurdere han de som spiss og synes jeg ikke vi trenger det..

 

ønskelisten:

 

sentral midt: hadde hvert fint med noen engelsk blod her, barry( 15 mill), johnson(10-14 tipper jeg), eller noble( 8-10 mill), grunn de kan spille i PL, de 2 siste og også ung og kommer begge til og bli bare større, gilberte blir tilfelle vi trenger han.

tror vel nolan kunne gjort denne jobben og, han er sikkert tilgjengelig ganske rimelig.

 

en som kunne kombinert begge plassene er vel van der vaart, han hadde sikkert fått gå for 13 mill pund han og.

 

ving: ben afra(ca 12 mill pund) ser meget spennende ut, synes også arteta ser ut som en spiller som kunne gjort det bra for oss( ca 12 han og) pluss han trenger ikke venne seg til PL, nasri( er vel linket til oss i dag for 10-11 mil pund) synes han og ser ut som et godt alternativ..

 

forsvar: her er vel micah richards ønsket av de fleste, av meg også, men tviler på at wenger hoster opp 20-25 mill pund for han.. synes vi skulle hentet woodgate i januar for nesten slikk og ingenting, men sånn gikk det ikke.. litt usikker på alternativer her, kansje lucio er lei bonde ligaen, sikkert rundt 15 mill høy og kjapp på en gang, scorer litt mål. ellers er jeg usikker her

 

spillere ut:

eboue er en clovn med litt potensiale som har fått for mye spilletid, ofte på bekostning av walcott..

jens går vel uansett og inn kommer kansje en ny poom eller noe

senderos eller djourou byttes ut i en ny spiller..

hvis hleb går må han erstattes.

hvis wenger hadde hentet richards, kunne vel hoyte fått lov og gå og.

 

hvis hleb blir, hadde vel dette gidd en inntekt på ca 13 mill pund

 

si vi da hadde kjøpt richards( si 22 mill ), ben afra ( 12 mill ) og johnson ( 12 mill ) da hadde vi brukt 33 mill pund og hvert forsterket godt foran neste sesong.

 

 

alternativer forsvar: sagna (RB) richards(RB, CB) toure( RB,CB) gallas(CB,LB,RB) clichy(LB) traore(LB) sederos eller djourou(CB) song(CB)

 

midtbane: cesc, gilberto, ben afra, hleb, song, denilson, diaby, walcott, vela, rosichy.

 

spiss: ade, RVP,bendtner, walcott, vela.

 

synes ikke 33 mill er for mye og bruke, vi hadde liksom ikke blitt leeds av den grunn!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa tidligere at jeg ønsket så få spillere ut og inn som mulig, men det er helt klart at vi trenger noen for å erstatte Flamini. Song har tatt veldig store steg opp denne sesongen, og jeg tror faktisk han nærmer seg førstelaget. Litt tidlig er det nok enda, og over en hel sesong må det jo også på ett eller annet tidspunkt rokeres litt enten på grunn av skader eller hvile. Etter Song er det jo ganske tynt. En aldrende Gilberto og Denilson som jeg ikke synes har gjort noen stor framgang, men som jeg allikevel har tro på. Jeg er egentlig veldig usikker på hvem jeg ønsker som erstatter, men jeg ser for meg en spiller tidlig i 20-årene som ikke koster så alt for mye. Jeg er sikker på at Wenger finner på noe.

Link to comment
Share on other sites

Legger denne her;

http://www.northamptonchron.co.uk/sport/Pr...bout.4071453.jp

 

Arsene Wenger is confident of bringing his top summer transfer targets to Emirates Stadium and hopes the Arsenal fans will be "reassured" the future is bright.

With out-of-contract midfielder Mathieu Flamini having already opted to sign for AC Milan and Alexander Hleb reported to be ready to buy out his contract and join Inter, Wenger looks set for a busy two months.

 

Arsenal have been linked with PortsmoADVERTISEMENTuth's Croatian winger Niko Kranjcar and Lyon's Hatem Ben Arfa, both valued around £12m, as well as Cameroon midfielder Jean Makoun - currently at Lille - while Valencia forward David Villa has talked of his admiration for the Gunners.

 

Wenger already has his main targets in mind and hopes to complete the deals by the end of the month.

 

"I know what I want and I am very confident," he said.

 

"I hope to turn that around in the next two or three weeks. They (fans) should be re-assured by what they see."

 

Wenger's main signing last summer was Croatia forward Eduardo da Silva, who later suffered an horrific broken leg at Birmingham, and the Frenchman indicated he may look closer to home this time around.

 

"It would be better to buy someone who has played in England because they are less risky, but it costs more money if they are from the Premier League," Wenger said.

 

"Maybe I will try to do both."

Link to comment
Share on other sites

Legger denne her;

http://www.northamptonchron.co.uk/sport/Pr...bout.4071453.jp

 

Arsene Wenger is confident of bringing his top summer transfer targets to Emirates Stadium and hopes the Arsenal fans will be "reassured" the future is bright.

With out-of-contract midfielder Mathieu Flamini having already opted to sign for AC Milan and Alexander Hleb reported to be ready to buy out his contract and join Inter, Wenger looks set for a busy two months.

 

Arsenal have been linked with PortsmoADVERTISEMENTuth's Croatian winger Niko Kranjcar and Lyon's Hatem Ben Arfa, both valued around £12m, as well as Cameroon midfielder Jean Makoun - currently at Lille - while Valencia forward David Villa has talked of his admiration for the Gunners.

 

Wenger already has his main targets in mind and hopes to complete the deals by the end of the month.

 

"I know what I want and I am very confident," he said.

 

"I hope to turn that around in the next two or three weeks. They (fans) should be re-assured by what they see."

 

Wenger's main signing last summer was Croatia forward Eduardo da Silva, who later suffered an horrific broken leg at Birmingham, and the Frenchman indicated he may look closer to home this time around.

 

"It would be better to buy someone who has played in England because they are less risky, but it costs more money if they are from the Premier League," Wenger said.

 

"Maybe I will try to do both."

 

Leste akkurat denne selv. Synes det virker som om Wenger brygger på noe spesielt i dette overgangsvinduet. Vi får nok se en ny Wenger når det gjelder innkjøp.

 

Uttalelsene hans i artikkelen over lukter litt Kranjcar og/eller Richards og Ben Arfa og kanskje et par andre fra en europeisk liga.

 

Det blir spennende å se hva som skjer, men å fått inn Kranjcar, Richards og Ben Arfa så hadde vi nok vunnet serien neste år. Da har vi spillere som kjenner til ligaen, i tillegg til noe å bygge på og som ikke blomstrer til sitt fulle allerede neste sesong.

 

Gledegruer meg til denne sommeren. Føler at Wenger ikke er sitt gamle jeg når det gjelder innkjøp, og at han gjør noen saftige kjøp til en heller sunn pris (i den grad det er mulig).

Link to comment
Share on other sites

Virker som om Wenger etter hva han sier planlegger å gjøre ferdig sommerkjøpene før EM starter og det er bra. Da får vi spillere muligens litt billigere, pluss at de har god tid frem til pre-season og sesongen starter. (litt avhengig om spillerne vi henter er med i EM eller ikke da).

 

Kan se ut som om vi får oss en overraskelse eller to i sommer. Er ikke ofte Wenger går ut og sier; "I hope to turn that around in the next two or three weeks. They (fans) should be re-assured by what they see."

 

Når vi har ligget såpass jevnt med Chelsea og Man Utd i hele år, pluss kommet langt i CL igjen, så kan 2-3 spillere av høy kvalitet være mer enn nok til at det virkelig blomstrer for troppen og klubben neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Enig i det du sier Frank! Det er veldig klokt av Wenger å se kjøpe spillere før mesterskapet. Mozart gjorde det fantastisk i mesterskapet rett etter at vi kjøpte han og ville grantert kostet mere - hvis vi i det hele tatt hadde fått han med tanke på hvor mange andre som hadde blitt interessert - om vi hadde kjøpt han noen måneder seinere!

 

Spillere som Krancjar og Ben Arfa er begge spillere som fort kan gjøre mange gode kamper i mesterskapet, noe som kan heve prisene og interessen blant andre klubber. Dessuten er det herlig hvis våre nyinnkjøpte spillere viser de andre rivalene våre hva de kan vente seg til neste år ;).

 

Jeg stoler som alltid på Wenger og håper på at han kjøper en skikkelig kreativ spiller, noe han selv har utlyst at han skal gjøre. Det er synd at han ikke vil kjøpe ny keeper, så da får vi håpe på at Almunia hever seg stort til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Hva med og få noen engelske spiller??

Vi har jo ikke så mange engelskemenn.

Vi blir jo kritisert for å ha lite engelskmenn.

;)

 

Vil ikke ha middelmådige engelske spillere over enestående franskmenn, men for all del.. vil gjerne ha Micah Richards, men han koster flesk... ;)

Link to comment
Share on other sites

Har veødig lyst på Yaya som erstater for flamini problemet med han er at dette afrikamesterskapet skaper da problemer for oss. men har hørt snakk om at det skall bli flyttet til sommeren men er ikke sikker.

 

Richards in og skaper bra konkurranse og dekning på stopper plassen. og Ben arfa eller quaresma in på vingplassen. me dette trur eg me hadde klart en einda betre sesong en iår og dermed får gull.

barry er det og snakk om men veit litt lite om han. er han ein sliter som jobber og balansere mitbanne slik som flamini gjorde?

 

men får vi in Ben arfa og Richards så er eg fornøyd og eventuelt ein defansiv mitbanne.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...