Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Dersom han kommer til England, så ender han nok opp i Chelsea. Arsenal har rett og slett ikke sjanse til å matche eventuelle lønnstilbud som Chelsea har muligheten til å komme med. Og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke det finnes en eneste spiller lenger som ikke går dit man får den beste lønna.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne hvorfor Everton skulle være så hyppe på denne avtalen akkurat, men det ville jo vært en fabelaktig deal for oss. Men det er jo CaughtOffside så da er det nok 100% bullshit som det alltid er fra den sida. :P

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne hvorfor Everton skulle være så hyppe på denne avtalen akkurat, men det ville jo vært en fabelaktig deal for oss. Men det er jo CaughtOffside så da er det nok 100% bullshit som det alltid er fra den sida. :P

 

Nå er det jo mye snakk om at Ross Barkley mest sannsynligvis forsvinner til Chelsea til sommeren. Selv om Arteta ser ut til å være over the top, tror jeg fortsatt han kan gjøre en god jobb i en offensiv midtbanerolle, som var den rollen han spilte mest i Everton.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jo mye snakk om at Ross Barkley mest sannsynligvis forsvinner til Chelsea til sommeren. Selv om Arteta ser ut til å være over the top, tror jeg fortsatt han kan gjøre en god jobb i en offensiv midtbanerolle, som var den rollen han spilte mest i Everton.

 

Tviler sterkt på at Barkley forsvinner til Chelsea mtp. de pengene det er snakk om at Everton vil ha for han + de pengene Chelsea må ut for for en ny spiss (hvor Costa og Cavani har blitt linket). De solgte Mata for å kunne finansiere kjøpene av Matic og Salah slik at de ikke gikk imot reglene til FFP. Så tviler sterkt på at de kommer til å brenne av £100M på nye spillere i sommer :P

 

Men, er usikker på om Arteta evner å gjøre "comeback" i den offensive rollen han hadde før. Han tapte seg mye de siste årene før han dro fra Everton (mista nesten absolutt alt han hadde av fart) og syntes også han virker å ha "mista beina" på tross av at han bare er 32. Er også tvilsomt at Martinez vil ha Arteta i en offensiv rolle hvor han ikke skal jobbe hjemover da det går mot filosofien hans.

 

Tviler på at det er hold i ryktet som sagt da Coleman også signerte ny kontrakt til 2019 for ikke så altfor lenge siden. Så Everton sitter på meget gode kort.

Link to comment
Share on other sites

Men, er usikker på om Arteta evner å gjøre "comeback" i den offensive rollen han hadde før. Han tapte seg mye de siste årene før han dro fra Everton (mista nesten absolutt alt han hadde av fart) og syntes også han virker å ha "mista beina" på tross av at han bare er 32. Er også tvilsomt at Martinez vil ha Arteta i en offensiv rolle hvor han ikke skal jobbe hjemover da det går mot filosofien hans.

 

Tviler på at det er hold i ryktet som sagt da Coleman også signerte ny kontrakt til 2019 for ikke så altfor lenge siden. Så Everton sitter på meget gode kort.

Helt enig, men ser ikke helt bort fra at Martinez ønsker seg Arteta, kan vel eventuelt erstatte en Barry som har vært viktig for dem i år og å få inn erstattere for Lukaku, Deulofeu og Barry er nok noe de vil jobbe med i sommer, tre flotte spillere de har hatt på lån hvorav først og sistnevnte har vært nøkkelspillere.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, men ser ikke helt bort fra at Martinez ønsker seg Arteta, kan vel eventuelt erstatte en Barry som har vært viktig for dem i år og å få inn erstattere for Lukaku, Deulofeu og Barry er nok noe de vil jobbe med i sommer, tre flotte spillere de har hatt på lån hvorav først og sistnevnte har vært nøkkelspillere.

 

Arteta kan nok gjøre en god jobb så lenge han får betydelig med støtte fra resten av midtbanen, men tror ikke han vil være en like god signering som det Barry har vist seg å være. Er ingen tvil om at Lukaku og Barry har vært ufattelig gode spillere å få på lån hvertfall. Deulofeu har også tidvis vært veldig god, men bortsett fra å utligne mot oss har han ikke bidratt i nærheten av like mye som de to andre der. Fortsatt ikke en dum deal av Martinez dog.

 

Uansett: Klarer ikke å se for meg at Everton selger Coleman på billigsalg. De ville ha £25m for Baines i fjor som er eldre og hadde kortere kontraktstid. Tipper de vil ha noe av det samme for Coleman om han skal selges.

 

I mine øyne burde vi sikre oss Serge Aurier så fort som vi kan.

Link to comment
Share on other sites


Diego Costa (Atletico Madrid)


Edinson Cavani (PSG)


Zlatan Ibrahimovic (PSG)


Alvaro Morata (Real Madrid)


Radamel Falcao (Monaco)


Jackson Martinez (Porto)


Adam Lallana (Southampton)


Luke Shaw (Southampton)


Ross Barkley (Everton)


Kevin Mirallas (Everton)


Raphael Varane (Real Madrid)


Inigo Martinez (Real Sociedad)

Link to comment
Share on other sites

 

Diego Costa (Atletico Madrid)
Edinson Cavani (PSG)
Zlatan Ibrahimovic (PSG)
Alvaro Morata (Real Madrid)
Radamel Falcao (Monaco)
Jackson Martinez (Porto)
Adam Lallana (Southampton)
Luke Shaw (Southampton)
Ross Barkley (Everton)
Kevin Mirallas (Everton)
Raphael Varane (Real Madrid)
Inigo Martinez (Real Sociedad)

 

 

 

De er de eneste på den listen jeg tror vi kan hente i konkurranse med de pengedopede horeklubbene.

Link to comment
Share on other sites

Med en følelse for at Giroud er ferdig i klubben og flytter hjem, og en verdens beste Bendtner endelig ute av kontrakt håper jeg på følgende scenario neste år. Inn med Balotelli og Remy, få tilbake Campbell fra lån og Sanogo som et fjerde alternativ. Da tror jeg vi skal være god skodd offensivt. Remy og Campbell kan også begge bekle en kantrolle og i tillegg vil de gi oss sårt tiltrengt fart offensivt.

Edited by Kjellus
Link to comment
Share on other sites

Når man først er inne på ny spiss. Hva med Lukaku? Han har vist de siste to årene at han takler nivået i Premier Leauge. Han har bra med fart, har vist ved flere anledninger at han er god teknisk, og ikke minst, så er han sterk som en okse. Chelsea skal visstnok ha satt en prislapp på £24 millioner, som vil være en god pris med tanke på hva vi må belage oss på å betale for en av de andre toppspissene i Europa. Lukaku har uttalt at han ønsker å spille CL neste sesong, så dette fordrer jo selvsagt at vi evner å sikre 4. plassen foran Everton.

 

Hvorvidt Chelsea er villige til å selge han til oss, er et annet spørsmål, men etter som de var villige til å selge Mata til United så lenge de betalte det Chelsea ba om, så kan jeg ikke se at ikke vi skulle få aksept på et bud på Lukaku

Link to comment
Share on other sites

Når man først er inne på ny spiss. Hva med Lukaku? Han har vist de siste to årene at han takler nivået i Premier Leauge. Han har bra med fart, har vist ved flere anledninger at han er god teknisk, og ikke minst, så er han sterk som en okse. Chelsea skal visstnok ha satt en prislapp på £24 millioner, som vil være en god pris med tanke på hva vi må belage oss på å betale for en av de andre toppspissene i Europa. Lukaku har uttalt at han ønsker å spille CL neste sesong, så dette fordrer jo selvsagt at vi evner å sikre 4. plassen foran Everton.

 

Hvorvidt Chelsea er villige til å selge han til oss, er et annet spørsmål, men etter som de var villige til å selge Mata til United så lenge de betalte det Chelsea ba om, så kan jeg ikke se at ikke vi skulle få aksept på et bud på Lukaku

 

Mtp at de ikke engang ville låne oss Demba Ba så spørs det vel om de vil selge oss Lukaku. Allikevel ville det vært en glimrende signering.

Link to comment
Share on other sites

 

Mtp at de ikke engang ville låne oss Demba Ba så spørs det vel om de vil selge oss Lukaku. Allikevel ville det vært en glimrende signering.

 

Tror det vil være forskjell så lenge det er snakk om kjøp. Chelsea vil være avhengig av å selge for å kunne hente inn forsterkninger. Og de ser tydeligvis ikke på Lukaku som mannen de skal ha på topp.

Link to comment
Share on other sites

Lukaku blir nok helt sinnsykt dyr ja, sålenge Chelsea eier han. Dessuten tipper jeg de ønsker benytte han selv neste år, dagens spisser på Chelsea leverer vel ikke akuratt, de reddes ofte av god midtbane og gamle travere.

 

Edit: Chelsea har vel knapt noen gang vært avhengig av å selge noe som helst, russern fikser kronene uten problemer.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Lukaku blir nok helt sinnsykt dyr ja, sålenge Chelsea eier han. Dessuten tipper jeg de ønsker benytte han selv neste år, dagens spisser på Chelsea leverer vel ikke akuratt, de reddes ofte av god midtbane og gamle travere.

 

Edit: Chelsea har vel knapt noen gang vært avhengig av å selge noe som helst, russern fikser kronene uten problemer.

 

Utifra det jeg har forstått, er ikke Lukaku interressert i å fortsette i Chelsea, og Chelsea skal dermed være interressert i å selge han, for å finansiere kjøp av ny spiss. Prislappen skal etter sigende være £24 millioner, som absolutt ikke kan kategoriseres som sinnsykt dyr.

 

Hvorvidt Chelsea er avhengig av å selge noe som helst, og at russeren fikser pundene uten problemer skal jeg ikke uttale meg om. Men såvidt jeg har fått forståelse for, skal Chelsea ønske å følge FFP-reglene. Abramovich er en forretningsmann, og ønsker å tjene penger på dette i lengden. Dersom han fortsetter å spytte inn penger fra egen lomme hver sesong, vil dette aldri kunne bli en lønnsom forretning.

Link to comment
Share on other sites

Torres på billigpenge har jeg lenge tenkt på, han var ekstraordinær i mange sesonger. Men jeg må si meg litt skeptisk over at han ikke engang har formtopper lenger.. Han har spillt bedre enn målene tilsier, men han var jo "main target" før.

Link to comment
Share on other sites

Torres? Past it.. hadde også troen for noen år tilbake at han kunne finne tilbake magien under Wenger, men har ingen tro på det nå.

 

Når det gjelder Lukaku er han en oppgradering på Giroud, men det generelle spillet hans er ganske dårlig. Er dog bare 20 år gammel og vil utvilsomt bare bli bedre. Er også den spilleren som har scoret 3. mest mål i PL de siste 2 sesongene. Kun Suarez og van Persie har scoret mer.. så ville ikke akkurat sagt nei takk til Lukaku.

 

Dog vil ikke Mourinho selge til Wenger og Arsenal. Han liker virkelig ikke Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Torres har mistet en del av den ekstrem farten han hadde. Det i tillegg til at han virker å være fullstendig blottet for selvtillit, har gjort at hans tid i Chelsea ikke har blitt som de fleste hadde forventet. Kanskje er det et klubbskifte som skal til for at han igjen skal kunne lykkes, men det bør virkelig være for en billig penge dersom man skal ta en slik gamble. Og et eventuelt kjøp av Torres burde isåfall være i tillegg til en annen spiss, og ikke som eneste spisskjøp. Burde også være en form for "pay as you score" kontrakt

Edited by Kim
Link to comment
Share on other sites

Dog vil ikke Mourinho selge til Wenger og Arsenal. Han liker virkelig ikke Wenger.

 

Hva om Wenger ikke er her til sommeren da? Eneste årsaken til at Mourinho ikke liker Wenger, er fordi Wenger ikke godtar all drittslengingen til Mourinho. Han er faktisk en av de få som svarer tilbake. Ikke bare svarer han tilbake, men han backer opp påstandene sine med konkrete fakta, i motsetning til Mourinho som bare lirer ut av seg masse piss. Kommentaren hans om at Wenger er en ekspert i å feile, kan det kanskje være noe i, men det er så fullstendig mangel på respekt å komme med en slik uttalelse om en annen manager, og viser bare hvilken utrolig ufyselig fyr Mourinho er.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...