Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Gonalons er en av mine favoritter til å komme inn i sommer (sammen med Cesc og Jovetic), men jeg må si at Fellaini har en annen dimensjon ved spillet sitt som Gonalons ikke har. Tror Fellaini kan bli vår "Martinez" i tospann med Ramsey, men han må selvfølgelig bli hakket mer disiplinert.

Link to comment
Share on other sites

AW burde legge inn et bud på Edin Dzeko. Er en stor fan av han og mener han er svært undervurdert i city. Det er merkverdig at ikke AFC har fått inn noen nye spillere enda, men det er litt typisk Wenger å vente til siste liten. Han burde heller være tidligst mulig ute og sikre seg de som han ønsker selv om det er litt dyrere.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er one of a kind. Uansett hvordan man vrir og vender på det er han en av våre aller aller beste (eller talentfulle) spillere noensinne. United prøver å hente tilbake Ronaldo. Klarer vi å hente tilbake Fabregas?

 

Ellers er Isco fortsatt en spiller jeg drømmer om. Det var en liten sjanse for å hente han i januar, men er dessverre lang utenfor vår rekkevidde nå vil jeg tro. Håper bare han ikke ender opp i City eller United.

Link to comment
Share on other sites

 

Ellers er Isco fortsatt en spiller jeg drømmer om. Det var en liten sjanse for å hente han i januar, men er dessverre lang utenfor vår rekkevidde nå vil jeg tro. Håper bare han ikke ender opp i City eller United.

 

Når RM og Shitty er på banen er nok Isco tapt for oss: http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania/artikkel.php?artid=10111121

Link to comment
Share on other sites

 

Når RM og Shitty er på banen er nok Isco tapt for oss: http://www.vg.no/spo...?artid=10111121

 

Jeg påpekte dette i innlegget at jeg tvilte på at han var innenfor vår rekkevidde. Håper bare han ender opp i Real Madrid hvis man skal velge mellom de to. En fantastisk liten spiller som under Pellegrini trolig bare vil fortsette å utvikle seg lynkjapt, men mtp. at Pellegrini nå er hos City ender han vel opp der.

Link to comment
Share on other sites

Ikke mitt største ønske, men Keisuke Honda skal visstnok bare ha 6 måneder igjen av kontrakten, og kan hentes som free agent i Januar. Og til redusert pris nå, selvsagt. Er en ballkunstner, og synes han har vært frisk mot Italia nå. Wenger har vel tidligere uttalt at han er fan av Honda, så det er ikke helt borti natta at han ender opp her.

 

Vil generere enormt i form av draktsalg, og helt sikkert stjele noen japanske fotballfans.

Edited by Psycho
Link to comment
Share on other sites

Ikke mitt største ønske, men Keisuke Honda skal visstnok bare ha 6 måneder igjen av kontrakten, og kan hentes som free agent i Januar. Og til redusert pris nå, selvsagt. Er en ballkunstner, og synes han har vært frisk mot Italia nå. Wenger har vel tidligere uttalt at han er fan av Honda, så det er ikke helt borti natta at han ender opp her.

 

Vil generere enormt i form av draktsalg, og helt sikkert stjele noen japanske fotballfans.

Tenkte på det selv når jeg så kampen(som ikke var blant hans beste.) Sterk, rask, god begge veier og en nasjonalitet som vil selge jævlig bra med drakter. Spørsmålet er om han er en mann på toppen av sin karriere eller en mann på vei ned? Virket som en mye mer populær mann på overgangsmarkedet for to-tre sesonger siden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Har nevnt det tidligere, men hva med å hente afellay? Meget god spiller, bra alder, tror heller ikke han kommer til å bli satset videre på i Barca. Tanker rundt dette?

 

Tror han ville vært en forsterkning ja, burde ikke kostet altfor mye heller og er i riktig aldersgruppe for Wenger.

Han kan vel spille ving?

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg Begovic, Richards og eller Williams, Flamini er helt grei back-up, Di Maria og Benzema.

Hvis det er slik at Podolski faktisk blir leid ut, ønsker jeg meg en kant til. Da hadde det vært noe hvis vi hadde "lurt" Spudz for Lamela. Alternativt Capel.

 

Burde vel være nok til at Wenger bringer oss innenfor 4. plass i hans siste sesong.

 

Hans arvtager ønsker jeg skal være Klopp eller Löw. Da med Bergkamp/Vieira/Henry/Keown/Adams inn i trenerteam/ ass mngr.

 

Takk for det ;)

Link to comment
Share on other sites

Hans arvtager ønsker jeg skal være Klopp eller Löw. Da med Bergkamp/Vieira/Henry/Keown/Adams inn i trenerteam/ ass mngr.

En dag må Wenger erstattes og du nevner flere gode kandidater. Bergkamp, Henry og Vieira bør vel bevise noe på høyt nivå først. Adams har allerede vist nok til at han bør være totalt uaktuell.

 

Nostalgi er fint det, men det bør være irrelevant når klubbens viktigste stilling skal bekles.

Link to comment
Share on other sites

En dag må Wenger erstattes og du nevner flere gode kandidater. Bergkamp, Henry og Vieira bør vel bevise noe på høyt nivå først. Adams har allerede vist nok til at han bør være totalt uaktuell.

 

Nostalgi er fint det, men det bør være irrelevant når klubbens viktigste stilling skal bekles.

 

Liker.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Keeper: Begovic - 10-15mill£

Forsvar: Papadopolus 15mill£

Midtbane: Pobga 20mill$

Spiss: Lewandowski 30mill$

 

Da bruker vi ca 80mill£ (noe som er urealistisk i seg selv), og forsterker laget nok til å kjempe om trofe(er) første sesong.

Håper dette skjer, men tviler :)

Link to comment
Share on other sites

Keeper: Stegen 15 mill£

 

Forsvar: Sakho / Papadopolus 10-15 mill £

 

Midtbane : Vidal, Pobga, Bender, Fellaini 20 mill£

 

Ving: Konoplyanka / De maria 10/25 mill£

 

Spiss: Lewandowski/ Benzema 30 mill£

 

 

 

 

Er enig i alle utenom Stegen. Stegen og Sczc er veldig like, de er unge og kan fort stagnere. Men selvfølgelig så sier jeg ikke nei takk. Men vil heller ha en mer rutinert keeper enn Stegen!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Keeper: Begovic/Cesar 12/? £

 

Forsvar: Sakho / Richards 10-15 £

 

Midtbane : Pogba/Bender 20-30 £

 

Ving: Draxler/Kroos/Di Maria/El Sharawy 20-35 £

 

Spiss: Benzema til en fornuftig pris(ikke over 35 £) Om ikke har jeg stor tro på både Giroud og Podolski

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Er enig i alle utenom Stegen. Stegen og Sczc er veldig like, de er unge og kan fort stagnere. Men selvfølgelig så sier jeg ikke nei takk. Men vil heller ha en mer rutinert keeper enn Stegen!

Jeg ser all tysk fotball som jeg har mulighet til å se på Eurosport osv. De kampene jeg har sett av Stegen synes han minner veldig om ung Neuer. Er ikke den igangsetteren som Neuer å mangler litt i feltet. Tror at han blir en av de aller største målvaktene i verden om et par år. Det potensialet ser jeg ikke hos WS, synes han har stagnert noe grusomt

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...