Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Ønsker meg følgende spillere:

 

En keeper: Hvem? No idea.. alt jeg vet er at jeg ikke føler meg trygg med Mannone og Fabianski som andre og tredjevalg bak Szczesny. Vil helst ha inn en gammel ringrev som vil holde Szczesny skikkelig på tuppene.

 

En forsvarspiller. Mapou Yanga-Mbiwa. Veldig anvendelig forsvarsspiller. Kan spille i samtlige posisjoner i forsvaret og er en veldig god spiller. Er også interesse fra Arsenal i spilleren og Wenger har sagt at han ønsker å skaffe en forsvarsspiller til.

 

En midtbanespiller eller to: Yann M'Vila (ikke noe sjokk folkens. Fortsatt nummer 1 på min liste). Ville tatt mesteparten av den defensive jobben Diaby og Arteta pdd. samarbeider om å utføre og frigjort Arteta o.l. offensivt. Den andre signeringen er en ren erstatter for Walcott hvis han forsvinner. Akkurat nå så sliter jeg med å velge ut en spiller. Jesus Navas som har vært linket tidligere ville vært fantastisk hvis det bare ikke hadde vært for at han sliter med angst og hjemlengsel. Yevhen Konoplyanka er en annen spiller jeg kunne tenkt meg inn. Interesse for denne spilleren har også Arsenal vist tidligere så er ikke helt urealistisk.

 

En spiss: Clint Dempsey (som er linket til oss for øyeblikket). Vil kunne være god backup for Giroud og Cazorla. Samt at han kan spille på venstrekanten og høyrekanten. Muligens litt dyr backup, men ville vært en god signering. En litt utradisjonell Arsenal spiller i så fall.

 

Edit: Ben Arfa hadde også vært et veldig artig alternativ på høyrekanten, men blir altfor dyr uansett. Selve kronjuvelen i Newcastle.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg følgende spillere:

 

En keeper: Hvem? No idea.. alt jeg vet er at jeg ikke føler meg trygg med Mannone og Fabianski som andre og tredjevalg bak Szczesny. Vil helst ha inn en gammel ringrev som vil holde Szczesny skikkelig på tuppene.

 

En forsvarspiller. Mapou Yanga-Mbiwa. Veldig anvendelig forsvarsspiller. Kan spille i samtlige posisjoner i forsvaret og er en veldig god spiller. Er også interesse fra Arsenal i spilleren og Wenger har sagt at han ønsker å skaffe en forsvarsspiller til.

 

En midtbanespiller eller to: Yann M'Vila (ikke noe sjokk folkens. Fortsatt nummer 1 på min liste). Ville tatt mesteparten av den defensive jobben Diaby og Arteta pdd. samarbeider om å utføre og frigjort Arteta o.l. offensivt. Den andre signeringen er en ren erstatter for Walcott hvis han forsvinner. Akkurat nå så sliter jeg med å velge ut en spiller. Jesus Navas som har vært linket tidligere ville vært fantastisk hvis det bare ikke hadde vært for at han sliter med angst og hjemlengsel. Yevhen Konoplyanka er en annen spiller jeg kunne tenkt meg inn. Interesse for denne spilleren har også Arsenal vist tidligere så er ikke helt urealistisk.

 

En spiss: Clint Dempsey (som er linket til oss for øyeblikket). Vil kunne være god backup for Giroud og Cazorla. Samt at han kan spille på venstrekanten og høyrekanten. Muligens litt dyr backup, men ville vært en god signering. En litt utradisjonell Arsenal spiller i så fall.

 

Edit: Ben Arfa hadde også vært et veldig artig alternativ på høyrekanten, men blir altfor dyr uansett. Selve kronjuvelen i Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå føler jeg vi mangler i stor grad en disiplinert DM,en terrier som kan rydde opp på midtbanen. M`Vila er min favoritt. Forresten noen som har sirklet innom Flamini? Lurer på hvordan formen hans er og om han hadde vært motivert for et comeback?

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå føler jeg vi mangler i stor grad en disiplinert DM,en terrier som kan rydde opp på midtbanen. M`Vila er min favoritt. Forresten noen som har sirklet innom Flamini? Lurer på hvordan formen hans er og om han hadde vært motivert for et comeback?

Flamini var aldri disiplinert han løp bare rundt som en duracellkanin.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke Wenger uttalt at Sagna og Wilshere er tilbake i trening etter landslagsoppholdet? Eller rettere sagt, begge er i gang med opptrening men ikke klart når de er tilbake. Rosicky derimot kan jeg ikke huske at han har sagt noe om.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/team-news-koscielny-szczesny-and-sagna

Link to comment
Share on other sites

Når en ser hva Diaby utretter nå så er det som mange er inne på nokså enkelt: Rosicky-Wilshere-Sagna .

Men tror Wilshere skal slite med å komme med på laget hvis de 3 herrer kasserolle,Diaby og Arteta fortsetter slik,men

det virker lovende. Og vi har konkurranse om plassene .

Link to comment
Share on other sites

Toppnivået til Diaby er det ingen som har satt spørsmålstegn ved. Da er han helt rå.

 

Men folk virker å glemme hvor ujevn Diaby har vært helt siden han kom (skadene skal selvfølgelig ta en stor del skyld i det)

Og ikke minst hvor skadeutsatt han OG konkurrentene hans er/har vært. Så jeg mener fortsatt det var fullstendig feil

å ikke hente inn en midtbanemann.

 

Men akkurat nå får jeg leve i nuet og glede meg over en meget solid prestasjon av gutta igår !

Link to comment
Share on other sites

Vi skulle hatt en til på midten, liten tvil om det. Men så lenge det funker med de vi har skal jeg ikke klage. Det sies nå at Rosicky kan være kampklar om to uker, Wilshere skal begynne å trene med ball igjen denne uka, Frimpong er tilbake en gang i oktober og samtidig står spillere som Ramsey og Coquelin og banker på døra til førstelaget. Hvis det utenkelige skjer og alle holder seg friske skal den lagdelen klare å bite godt i fra seg mot de aller fleste.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg her Bjornage. Men som andre sier, problemet ligger jo ikke i når alle er i toppform/Form.

Problemene er når et par blir skada. f.eks Diaby, wilshere og Cazorla. Hva gjør vi da??

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg her Bjornage. Men som andre sier, problemet ligger jo ikke i når alle er i toppform/Form.

Problemene er når et par blir skada. f.eks Diaby, wilshere og Cazorla. Hva gjør vi da??

Da stiller vi med Arteta-Ramsey og Arshavin håper jeg? Ramsey har hatt en meget god sesongstart.

Link to comment
Share on other sites

Syns det ser relativt stille ut rundt han nå, om han ryker tipper jeg det blir i januar siden de da kan få han enda billigere. Dessuten har vi Rosicky i bakhånd og en Eisfeld som KAN klare seg bra

 

Utrolig synd å miste Arshavin mtp. at talentet hans er verdensklasse, men han har ikke funnet seg til rette i Arsenal og var ifølge rykter aldri en spiller Wenger virkelig ønsket seg. Har heller aldri funnet sin rolle i Arsenal-laget og blitt brukt på det han er best på, men han har vært en god spiller for oss. Sikret oss nærmest på egenhånd Champions League spill i 2009 og bare på det var han verdt overgangssummen.

 

Når det gjelder Rosicky så er han ikke i nærheten av Arshavin når det kommer til sluttprodukt. Driv og teknikk er han fantastisk på, men en utrolig ineffektiv spiller. Eisfeld ser god ut, men er fortsatt et stykke unna. Aneke har vi også som er et veldig stort talent. Er dog til tross for målteft og kreativitet litt for stor og treg til å spille offensiv midtbane i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

enig med deg stefan, nok engang.

Hadde Arshavin fått spilt der han ville, så hadde han vært verdensklasse.

Men han er blitt latere enn det han var.

 

Men Nasri, fabregas osv har jo vært framfor han i køen på offensiv midtbane spiller hele veien, vanskelig å vise hva man er god for med de 2 i køen. Og nå har vi cazorla!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...