Jump to content

Norske landslaget


Haraldac

Recommended Posts

Er litt skuffet over Drillo sin tropp men vi får se hvordan det går.

 

Link: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/lands...hp?artid=540755

 

Skuffa øve at Drillo er ny landslags sjef jeg. Såg igår at han hadde funnet et Tysklands akillis. Nemlig Lahm fordi han var kortvokst! Og mest sansynlig skulle Gamsten spille mot han. Enting er at Drillo sier at Lahm er tysklands svakeste spiller for han er liten. Skulle ikke tru han hadde sett mye fotball de siste årene for å vite at høyden har ganske lite og si. Jeg tviler på at Gamsten klare og slå Lahm i mange dueller, han kan jo ikke heade for da ødlegger han jo playmo sveisen sin!

Skeptisk til kampen imåra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Der var 1 omgang over, å jeg er inponert over spillet til Norge, mange gode overganger og trygge defensiv, bare litt bedre utteling og pasningstrening så kan Drillo og Norge gjøre det veldig bra både i 2 omgang og i de neste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Er litt skuffet over Drillo sin tropp men vi får se hvordan det går.

 

Link: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/lands...hp?artid=540755

 

Skuffa øve at Drillo er ny landslags sjef jeg. Såg igår at han hadde funnet et Tysklands akillis. Nemlig Lahm fordi han var kortvokst! Og mest sansynlig skulle Gamsten spille mot han. Enting er at Drillo sier at Lahm er tysklands svakeste spiller for han er liten. Skulle ikke tru han hadde sett mye fotball de siste årene for å vite at høyden har ganske lite og si. Jeg tviler på at Gamsten klare og slå Lahm i mange dueller, han kan jo ikke heade for da ødlegger han jo playmo sveisen sin!

Skeptisk til kampen imåra.

 

Det finnes bare ett menneske på jordkloden som har noen mulighet til å få oss til play-off sånn som tingene er nå. Han heter Egil Olsen.

Link to comment
Share on other sites

At landskamper sendes på en betalingskanal, er rett og slett en skandale.

 

Jeg betaler ikke for å se på norge, kjeder vettet av meg hver gang jeg prøver å gi landslaget en siste sjanse. Sist jeg så landslaget så samlet vi gutta, øl og snop og godt humør. Før kampen var over lå flere og sov i sofaen/godstolene.

 

I dag ser jeg ikke kampen og sannlig virker det som om de spiller bra :D

Link to comment
Share on other sites

At landskamper sendes på en betalingskanal, er rett og slett en skandale.

 

Jeg betaler ikke for å se på norge, kjeder vettet av meg hver gang jeg prøver å gi landslaget en siste sjanse. Sist jeg så landslaget så samlet vi gutta, øl og snop og godt humør. Før kampen var over lå flere og sov i sofaen/godstolene.

I dag ser jeg ikke kampen og sannlig virker det som om de spiller bra :-|

Samma her.

Virker som vi to jinxer Norge :P

Link to comment
Share on other sites

Dette var jo bare fantastisk bra. Lurer på hva Åge Hareide tenker akkurat nå? :-|

Link to comment
Share on other sites

Dette er stort!

 

Jeg har lenge vært en av Norge's største kritikere i fotballsammenheng, og var meget skeptisk til ansettelsen av Drillo. Jeg legger meg paddeflat. Ikke bare vinner vi mot Tyskland, men vi spiller glitrende flott fotball, treffer med pasningene, og rett og slett nærmest utklasser Tyskland på bortebane. Helt fantastisk!

 

Det beste med dagen må dog sies å være intervjuet med Drillo etter kampen. På spørsmål om dette var en god prestasjon, svarer han "sådær, bra men ikke bra nok". Glimrende! En slik trener er det jeg vil ha!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da var troppen til Sør Afrika kampen og Finland kampen tatt ut.

Nok en gang fikk Martin Andresen være med :angry:

 

Rune Almenning Jarstein - Rosenborg

Jon Knudsen - Stabæk

Mohammed Abdellaoue - Vålerenga

Martin Andresen - Vålerenga

Trond Erik Bertelsen - Viking

Daniel Braaten - Toulouse

John Carew - Aston Villa (Kun Finland-kampen)

Christian Grindheim - Heerenveen

Brede Hangeland - Fulham

Henning Hauger - Stabæk

Thorstein Helstad - Le Mans

Tom Høgli - Tromsø

Morten Gamst Pedersen - Blackburn

Tore Reginiussen - Tromsø

Bjørn Helge Riise - Lillestrøm

John Arne Riise - Roma

Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg

Jan Gunnar Solli - Brann

Kjetil Wæhler - Aalborg

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke at Martin Andresen får være med hele tiden, han er rett og slett elendig!

Jeg syns også det var dårlig at Trond Olsen ikke fikk være med.

Helt enig. Andresen holder ikke et internasjonalt godt nok nivå! Skjønner virkelig ikke hva alle ser i han. Syns også det er veldig rart at Solli er foretrukket for Olsen. Olsen var god for Bodø i hele fjor og har også overbevist etter overgangen til Rosenborg. Merkelig valg av Drillo.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...