Jump to content

Norske landslaget


Haraldac

Recommended Posts

  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Danmark - Norge, Tirsdag 6. September.

Ser nå at Canal+ skal ha 159kr for å streame kampen?? Dette er faktisk på grensen av kriminelt av hva som er lov å ta for å se vårt eget land i aksjon....

 

som Get kunde får man visstnok canal + gratis i september måned. Jeg tror jeg fikk en melding om det her om dagen, men har ikke vært hjemme enda så jeg har ikke fått sjekket det ut.

Link to comment
Share on other sites

For de som har kanalen så kommer Danmark til å sende kampen på kanal TV3+.

 

Forøvrig håper jeg på denne lagoppstillingen:

 

Jarstein

Høgli - Wæhler - Hangeland - Riise

Huseklepp - Tettey - Nordtveit - Hauger - Braathen

Moa

 

Bytt Hauger med Grindheim så er vi enige. :)

Syns det er på tide at Braathen får starte en landskamp. Syns han imponerer hver eneste gang han kommer innpå. Så får vi håpe på at Huseklepp klarer å prestere bedre enn det han gjorde mot Island på fredag, samt at Høglis samboer klarer å holde ungen inne i magen enda et par dager.

Link to comment
Share on other sites

Bytt Hauger med Grindheim så er vi enige. :)

Syns det er på tide at Braathen får starte en landskamp. Syns han imponerer hver eneste gang han kommer innpå. Så får vi håpe på at Huseklepp klarer å prestere bedre enn det han gjorde mot Island på fredag, samt at Høglis samboer klarer å holde ungen inne i magen enda et par dager.

 

Braathen klarer aldri å springe engasjert rundt på banen i 90 minutt. Nei, la han heller komme inn med friske bein i 60. min:)

Link to comment
Share on other sites

Ønsker å starte med Braathen fordi Moa behøver mer støtte på topp, flere innlegg fra kanten og løp bak forsvaret. Så kan heller Parr eller Ruud komme inn etter pause når vi leder. Mot Island ble Moa alt for isolert på topp, og hadde konstant 2 midtstoppere rundt seg. Hauger bør inn fordi han er bedre som deffansiv midtbane enn Grindheim som er mer boks til boks spiller. Med 2 offensive kanter i Huseklepp og Braathen må vi ha noen som holder igjen og stenger rommet for Christian Eriksen, for får han tid og rom taper vi kampen. Nordtveit ønsker jeg inn fordi han har en hærlig langpasningsfot og kan slå pasninger i bakrom som kantene og Moa SKAL løpe på. Strekk ut forsvaret mest mulig og avslutt angrepene, ikke mist ballen på siste tredjedel slik at vi blir tatt på kontringer!

 

 

- 49 unbeaten

Link to comment
Share on other sites

Braathen klarer aldri å springe engasjert rundt på banen i 90 minutt. Nei, la han heller komme inn med friske bein i 60. min:)

 

Ta han heller ut når han slutter å jobbe. :) Nei, jeg tror Braathen er klar for 90 minutters landslagsspill, når kampen er så viktig tror jeg ikke han vil gå rundt å daffe i 60 min. En så erfarn spiller som Braathen hadde nok kommet til å gitt jernet mot Danmark om han fikk sjansen. Det er vell mest i uviktige treningskamper og kvalikk kamper mot middelhavsfarere han ikke jobber på banen.

Link to comment
Share on other sites

Få et gratis spill verdt 50 kr!

 

Tirsdag er det klassikeren Danmark - Norge i EM-kvaliken. Dette feirer vi litt ekstra og gir deg et godt tilbud:

 

Om du setter et spill for eksakt 50 kr på kampen så setter vi inn 50 kr som et gratis spill til deg på onsdag.

 

Har tenkt å benytte meg av dette, men er sykt usikker på hvordan utfallet i kampen blir. Hjertet sier B, til en odds på søte 4.10, men hodet sier U. Hva tenker dere?

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt å benytte meg av dette, men er sykt usikker på hvordan utfallet i kampen blir. Hjertet sier B, til en odds på søte 4.10, men hodet sier U. Hva tenker dere?

 

H? :P

 

Jeg tror dette blir en kamp hvor det blir mye midtbanekriging - en krig jeg håper vi vinner, men jeg tror vi taper.

 

JEg tror vi taper 2-1

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på Brasil - Ghana, og må si at det er synd Drillo og Norge ikke fikk overtalt Adam Larsen Kwarasay til å velge det norske landslaget. Har hatt noen fantastiske redninger, blant annet frispark fra Ronaldinho og heading fra Pato i andre omgang. Uten tvil et større potensiale enn Bugge Pettersen, Jarstein og Knudsen.

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på Brasil - Ghana, og må si at det er synd Drillo og Norge ikke fikk overtalt Adam Larsen Kwarasay til å velge det norske landslaget. Har hatt noen fantastiske redninger, blant annet frispark fra Ronaldinho og heading fra Pato i andre omgang. Uten tvil et større potensiale enn Bugge Pettersen, Jarstein og Knudsen.

 

Kunne ikke vært mer enig. Adam Larsen tror jeg har en stor fremtid foran seg etter å ha fulgt med han for Strømsgodset i en årrekke :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper de av dere som er "stream-eksperter" kaster inn noen linker her ikveld?

 

JEg har ikke C+ lenger, og jeg nekter åbetale 159 kroner for å streame fra c+ sine samarbeidspartnere

 

http://forum.wiziwig.eu/

 

Bare scroll need til "football streams" så "weekdays" og "tuesday's football links" så finner du et par linker til streams for Danmark - Norge, men jeg tror ikke det blir noe særlig kvalitetsstreamer til denne kampen dessverre..

Link to comment
Share on other sites

http://www.firstrowsports.com/ er også et alternativ. Sikkert en crappy stream men av prinsipp skal jeg snyte Canal- for mine penger. At de forlanger 159kr for å streame kampen til folk via en tjeneste som er av høyst tvilsom kvalitet er en skam. Kommer sikkert til å være såpass pågang at dritten kræsjer og hakker hele tida.

 

Her er et par andre sider man kan prøve seg på

http://www.sportlemon.tv/

http://www.livefootballstream.net/

http://vipcanals.net/ch1.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...