Jump to content

23.04.24 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Simbad said:

Sjukt at han ikke får kort

Jepp. Jeg begynner å lure på om jeg den eneste normale i en gal verden, hvordan sjekkes ikke den der av VAR? Strake knotter og hevet bein. Det der skal være rødt hver jævla dag i uken.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Ulfagrafr said:

Overraska og imponert over at Tomi er på føttene alt, eg vrikka / trakka over ankelen på jobb for ei veke siden og måtte ise ned i 10 min 

Sikker sykemeldt i en måned også ? xD

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Jepp. Jeg begynner å lure på om jeg den eneste normale i en gal verden, hvordan sjekkes ikke den der av VAR? Strake knotter og hevet bein. Det der skal være rødt hver jævla dag i uken.

Er faktisk den styggeste taklingen jeg har sett i PL mot Arsenal i år det der.. Satan så stygg den er.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Er faktisk den styggeste taklingen jeg har sett i PL mot Arsenal i år det der.. Satan så stygg den er.

Kovacic på City hadde eit par stygge på Ødegård og Rice i 1-0 matchen som i min meining var styggare. Men at ingen av dei har resultert i raudt og kun eitt gult er jo intet mindre enn skandale 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ulfagrafr said:

Kovacic på City hadde eit par stygge på Ødegård og Rice i 1-0 matchen som i min meining var styggare. Men at ingen av dei har resultert i raudt og kun eitt gult er jo intet mindre enn skandale 

Synes faktisk denne var verre jeg. Men de to til Kovacic burde også vært røde.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Synes faktisk denne var verre jeg. Men de to til Kovacic burde også vært røde.

Alle burde kvalifisert til rødt kort hvertfall. Ganske sykt at ingen av de ender opp som rødt, eller noen som ikke gir et gult kort i det hele tatt..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Nå må vi ikke miste fokus. Chelsea har vært farlig frempå ved to anledninger og skutt hull i lufta.

Just now, Simbad said:

Vi roter en del nå. Skjerpings gutta 

Jepp. Syntes ikke vi fremstår som rolige og i kontroll. Chelsea har ved flere anledninger nå hatt et par sjanser som kunne endt opp med en gigantisk sjanse hvis de bare hadde truffet ballen.

At vi ikke klarer å få ballen i mål er også drøyt. Fytti helvete.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...