Jump to content

23.04.24 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Rosicky07 said:

Vi skulle ledet med flere mål her…

Vi ser sårbare ut bakover på tross av det. Vi burde ha scoret 2-3 minst, og Chelsea burde hatt et rødt kort.

Allikevel står det kun 1-0 og drittlaget har fortsatt 11 spillere på banen som skaper problemer for oss i forsvar. Nå må vi få uttelling foran mål, hvis ikke blir dette fort farlig..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, elx said:

Havertz gjør faen meg mye rart fremover. 

Spiss, kantspiller og midtbanespiller er alle utrolig viktige posisjoner som trenger forsterkninger i sommer. Havertz gjør veldig mye bra, men det blir liksom ikke nok.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er løpene når Trossard kommer?? Og hvor er løpene når Martin legger ballen der den alltid havner.

FAen altså....

 

Vi har faen meg latt Chelsea komme inn og spille fotball her. Fra ingenting til 50-50...

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Få på Martinelli i pausen, og Trossard opp. Da skal han der knallen få det tøft på høyrebacken, med gult kort. 

 

Og der fikk kukurella også gult.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Vi holder i det minste nullen til pause, men vi må opp et par hakk i andreomgangen, hvis ikke er jeg redd vi klarer å straffe oss selv med å gi Chelshit sjansen til å komme seg tilbake

Link to comment
Share on other sites

Begynte bra, men mye slurv i pasningsspillet og lite flyt. Burde ha scoret ihvertfall ett til. Chelsea har spillere med svært gode ferdigheter som kan straffe oss. Må opp noen hakk i andre. Partey har vært god, det samme har Rice. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
5 minutes ago, Verminator5 said:

Til og med knoll og tott i Viasat-studio er enige om at Jackson burde vært utvist for taklingen på Tomi. Skandaløst at VAR ikke agerer.

De mener jo en albue i bakhodet ikke er ulovlig, så overrasker akkurat ikke. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Ulfagrafr said:

Den blei jo berre styggare og styggare jo fleire gongar ein ser den. Nok en skandale av VAR!! e så lei, e SÅ lei VAR 

Det er også helt skandaløst at dommeren på banen ikke ser den, men når han åpenbart ikke ser den (ikke engang gult kort) så skal faen meg VAR være på den. De anså det tydeligvis ikke som noe alvorlige greier. Du vet.. brekke beinet til motstandere er jo helt OK.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...