Jump to content

23.04.24 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

Veldig imponerende. Fantastisk taktomslag og skift i tempo som Chelsea ikke er i nærheten av å følge. De to sentrale de har på midten kostet vel godt over 2 milliarder og er ikke i nærheten av å kunne følge Arsenals midtbane. 
Eneste jeg er litt skuffet over er at Jesus er så utrolig langt unna form og det nivået Arsenal trenger at han er på. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 hours ago, Stefanb said:

Bedre offensivt enn Chelski er de, men de er også dårligere defensivt. Midtbanen deres er også svakere enn Chelsea sin. Blir skuffet om vi ikke vinner (selv om det er vanskelig å vinne borte mot Tottene). Selv om det er derby så er vi betydelig bedre..

Men, de får Michael Oliver som dommer(en av dommerne som tidligere denne sesongen var i Saudi League) samt Jarred Gillett som VAR(visstnok Liverpoolsupporter).

Jeg blir overrasket hvis det ikke skjer minst én kontroversiell situasjon som går Tottenhams vei.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Simbad said:

Men, de får Michael Oliver som dommer(en av dommerne som tidligere denne sesongen var i Saudi League) samt Jarred Gillett som VAR(visstnok Liverpoolsupporter).

Jeg blir overrasket hvis det ikke skjer minst én kontroversiell situasjon som går Tottenhams vei.

Det er sant. Vedder også på at vi får se noe kontroversielt fra dommerstaben, men vi får bare håpe at gutta er såpass påskrudde at det ikke hjelper Tottene på søndag 🤞🤞

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...