Jump to content

17.04.2024 Bayern München (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan faen blir ikke det corner ?!?!?

Er jo faen meg i 2 mann.

Snytt for corner i slutt minuttene i Bayern. Og straffe i London.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

0 plan B, og vi mangler en spiss. Da blir det slik

Bedre lykke neste gang.

Hjelper lite å ha en spiss når vi ikke klarer å få ballen inn i boksen engang. Eller over førsteforsvarer på corner. 

Link to comment
Share on other sites

Dette her var meget svakt. Nøkkelspillerne svikter. Saka er så svak at det er omtrent som å spille med 10 mann. Må rydde opp i stallen, flere som ikke er gode nok. Full kollaps, tror det er mest mentalt. 

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig grusom produksjon av kampen. Ingen nøkkelsituasjoner som kunne gått Arsenal sin vei blir vist i reprise. Er det offside på Saka? Hvis ikke så skal jo Havertz ha straffe??

Link to comment
Share on other sites

Da var CL eventyret over. Vi ble ikke pisset på som sist i allefall. 

Så gode / dårlige er vi for øyeblikket, men spillerne har fått verdifull erfaring fra øverste nivå i europa. 

Et par nye klasse signeringer må vi ha for å ta steget videre,  både i PL og CL.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må få si at jeg ikke skjønner all hetsen som har blitt Saka til dels ikveld.  Sånn er det på forumet, enn singler ut en spiller for kritikk og mange kaster seg på.

Han ble grundig passet på, for BM vet han er en trussel. Det burde ha gitt rom for andre av våre gutter. Det er en selvfølge at han spiller hele kampen, særlig med tanke på at vi ikke har en skikkelig erstatter for ham på benken.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg må få si at jeg ikke skjønner all hetsen som har blitt Saka til dels ikveld.  Sånn er det på forumet, enn singler ut en spiller for kritikk og mange kaster seg på.

Han ble grundig passet på, for BM vet han er en trussel. Det burde ha gitt rom for andre av våre gutter. Det er en selvfølge at han spiller hele kampen, særlig med tanke på at vi ikke har en skikkelig erstatter for ham på benken.

Saka var svak. Han ble på banen fordi erstatterne ikke er gode nok. Han fulgte ikke løp hjem og var fryktelig i passningsspillet. Han er sikkert mer enn halvskadet og veldig sliten. Mange gode forklaringer, samtidig så var han og BW våre svakeste spillere i kveld. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, RP7 said:

Saka var svak. Han ble på banen fordi erstatterne ikke er gode nok. Han fulgte ikke løp hjem og var fryktelig i passningsspillet. Han er sikkert mer enn halvskadet og veldig sliten. Mange gode forklaringer, samtidig så var han og BW våre svakeste spillere i kveld. 

Jepp. Handler ikke om å single ute noen, men Saka var svak i dag. Særlig etter hva forventningene våre er for han. De få gangene han kommer seg løs så er han upresis med ballen, tar feil valg og som du påpeker: Heller ikke 100% påskrudd i forsvarsspillet.

Elsker Saka, men Arteta har gjort en ræva jobb med å holde han frisk gjennom hele sesongen. I dag burde han tatt han av og gitt en spiller som var 100% sjansen etter 60 minutter.

Når samtlige 10 andre spillere på laget ditt er i boksen for å få en siste sjanse, så klarer du faen ikke engang å få spilt ballen inn i boksen.. da må du tåle kritikk.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tapapa said:

Jeg skal i hvertfall se noen repriser av situasjonen med Havertz om igjen. 

Nå skal jeg se RM slå ut shitty.

Er vel en fordel for oss at City vinner og får flere kamper?! Eller har du gitt opp ligaen? 

Edited by Bekkern
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...