Jump to content

17.04.2024 Bayern München (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ødegaard, Rice og Saka har alle sammen blitt overspilt. "Kjernen" i laget er dauslitne, og vi har ingen gode alternativer til de.

Tror drømmen om videre avansement og en eventuell Premier League tittel er over, og at vi kommer til å halte oss videre til sesongen er ferdig på en 3. plass. Ser ingen vilje eller evne til å snu dette nå, må i så fall komme en helvetes innspurt - men når vi ikke klarer det hjemme på Emirates mot Aston Villa så ser jeg ikke for meg at vi klarer det mot Bayern München på Allianz Arena.

Link to comment
Share on other sites

Altså fyfaen, greit nok den er offside.. Men hvordan faen er det mulig å avslutte så jævla dårlig Jesus.....

VI trenger faen meg en spiss altså..

Link to comment
Share on other sites

Lufta gikk ut av ballongen på scoringen. Ingen på banen har troen på at dette resultatet kan snus, og det reflekteres i kampbildet. Over to kamper har vi tapt for et lag med mer erfaring og rutine på dette nivået. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Lufta gikk ut av ballongen på scoringen. Ingen på banen har troen på at dette resultatet kan snus, og det reflekteres i kampbildet. Over to kamper har vi tapt for et lag med mer erfaring og rutine på dette nivået. 

Dessverre ja. Vi ser også at det mangler litt nivå-/stabilitet på enkelte områder. Bayern har en gameplan, og har egentlig hatt full kontroll hele kampen. Minus et par tilfeller så har vi egentlig aldri truet de.

Ingen av våre spillere har sett ut til å være villige, eller i stand til å score i kveld. Håper på en revansjesugen Gabriel som kanskje moser inn en heading.

Der kommer Nketiah inn. Haha fy faen. Da er det null håp

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Arteta burde tatt av Saka, flyttet Jesus på høyre, Partey inn på midten og Havertz tilbake på topp. 

Enig. Feigt å ikke ta av Saka. Ender opp med å bare skyte oss selv i foten her med å ha han på banen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...