Jump to content

09.04.2024 Bayern München (H)


Simbad

Recommended Posts

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal   v   Bayern München image.png.7b731f32b0bb12007be0eb76a798eea0.png
Tirsdag 9. april 2024, kl. 21:00

Arsenal Stadium

Champions League, kvartfinale

Kampen vises direkte på TV2 Sport 1 / TV2 Play
 

Ønsket lag:

Raya

White - Saliba - Gabriel - Kiwior

MØ8 - Jorginho - Rice

Saka -  Havertz - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Enig med dere alle. Jeg vil ha hevn! Bayern fortjener å knuses, både hjemme og borte.

Håper vi holder nullen, men det er vel nesten garantert at Harry Kane scorer et mål.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært så deilig å feie de fullstendig av banen. Se kane med en tåre i øyekroken , da det ikke blir noe trofé på han i år heller.

Men tror kampen blir mye tettere og Jevnere en jeg håper på

Link to comment
Share on other sites

Eg la merke til at cedric var på veg inn i garderoben med resten av spelarane men er ikkje med i troppen. Er han forplikta til å vere med likevel eller er det friviljug eller ? Trivielt spørsmål eg vet 😜

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ulfagrafr said:

Eg la merke til at cedric var på veg inn i garderoben med resten av spelarane men er ikkje med i troppen. Er han forplikta til å vere med likevel eller er det friviljug eller ? Trivielt spørsmål eg vet 😜

Sannsynligvis frivillig. Vi har sett andre spillere være med på kamper(også bortekamper) selv om de ikke er med i troppen. Det er noe av mentaliteten Arteta har skapt i klubben. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Forsiktig start av oss så langt

Det er lurt. Musiala, Gnabry og Sané har alle fart og teknikk til å straffe hvem som helst. Og Kane er Kane. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...