Simbad Posted April 8 Report Share Posted April 8 Arsenal v Bayern München Tirsdag 9. april 2024, kl. 21:00 Arsenal Stadium Champions League, kvartfinale Kampen vises direkte på TV2 Sport 1 / TV2 Play Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Kiwior MØ8 - Jorginho - Rice Saka - Havertz - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 8 Report Share Posted April 8 Jeg håper vi får en skikkelig revansje for vårt siste møte med Bayern i CL. Måtte gud forby at Kane får en straffe , som han alltid fikk med Spurs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted April 8 Report Share Posted April 8 Bayern er ikke det de engang var og vi er blitt mye bedre, fra forsvar og helt fram. Dette bør vi klare. Herlig Liverpool avgav poeng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 8 Report Share Posted April 8 Hevn! …og en «fuck off» til Harry Kane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 8 Report Share Posted April 8 Enig med dere alle. Jeg vil ha hevn! Bayern fortjener å knuses, både hjemme og borte. Håper vi holder nullen, men det er vel nesten garantert at Harry Kane scorer et mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 9 Report Share Posted April 9 Hadde vært så deilig å feie de fullstendig av banen. Se kane med en tåre i øyekroken , da det ikke blir noe trofé på han i år heller. Men tror kampen blir mye tettere og Jevnere en jeg håper på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted April 9 Report Share Posted April 9 Kjenner ei viss spenning i kroppen no. På mange måtar er dette ei målestokk på kor store steg vi har tatt i og med at sist vi var ei semifinale i CL var tilbake i 2009. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 9 Report Share Posted April 9 Det murrer litt i kroppen ja, samtidig er jeg ikke fryktelig bekymret. Tror ikke denne kampen avgjøres ikveld for noen av lagene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted April 9 Report Share Posted April 9 Håper vi viser mer enn mot Porto, litt små marginer der, men ikke fan at det blir 1-5 tap denne gangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted April 9 Report Share Posted April 9 Just now, Ray1955 said: Håper vi viser mer enn mot Porto, litt små marginer der, men ikke fan at det blir 1-5 tap denne gangen. Aldri mer TITO 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 9 Author Report Share Posted April 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 9 Report Share Posted April 9 Bayern stiller sterkt, dette blir spennende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 9 Report Share Posted April 9 Kongen har trua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 9 Report Share Posted April 9 COYG!! 🙏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted April 9 Report Share Posted April 9 Eg la merke til at cedric var på veg inn i garderoben med resten av spelarane men er ikkje med i troppen. Er han forplikta til å vere med likevel eller er det friviljug eller ? Trivielt spørsmål eg vet 😜 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 9 Author Report Share Posted April 9 1 minute ago, Ulfagrafr said: Eg la merke til at cedric var på veg inn i garderoben med resten av spelarane men er ikkje med i troppen. Er han forplikta til å vere med likevel eller er det friviljug eller ? Trivielt spørsmål eg vet 😜 Sannsynligvis frivillig. Vi har sett andre spillere være med på kamper(også bortekamper) selv om de ikke er med i troppen. Det er noe av mentaliteten Arteta har skapt i klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 9 Report Share Posted April 9 COYG!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 9 Report Share Posted April 9 Forsiktig start av oss så langt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 9 Author Report Share Posted April 9 1 minute ago, Stefanb said: Forsiktig start av oss så langt Det er lurt. Musiala, Gnabry og Sané har alle fart og teknikk til å straffe hvem som helst. Og Kane er Kane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 9 Author Report Share Posted April 9 En dommer som ikke tillater nedsparking av Saka?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 9 Report Share Posted April 9 Gult kort på Davies, det må vi utnytte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted April 9 Report Share Posted April 9 jadda!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted April 9 Report Share Posted April 9 Get in!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 9 Report Share Posted April 9 SAKAAAAAAAAAA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 9 Report Share Posted April 9 JADA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts