Jump to content

09.04.2024 Bayern München (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Marius- said:

Dette er ett annet Arsenal har alle sagt. Men i denne omgangen ser det ut som før 😕 gir bort sånne mål holder ikke på dette nivået 😕 

Det er et annet Arsenal. I PL. Men vi mangler CL-erfaring som lag, og det er kun ytterst få av spillerne våre som har erfaring fra en CL-kvartfinale. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Simbad said:

Det er et annet Arsenal. I PL. Men vi mangler CL-erfaring som lag, og det er kun ytterst få av spillerne våre som har erfaring fra en CL-kvartfinale. 

Du er nok inne på noe der, 3 omganger igjen. Men slutt med slikt!

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

På BeIn sports viste de en reprise bakfra og da så man at ballen var langt unna Kiwior. Jeg trodde også han var skyld i det før jeg så reprisen fra den vinkelen

Har ikke sett noen reprise fra den vinklelen eller klart å finne et klipp som viser det, men syntes Kiwior uansett virker stiv og avskrudd i selve situasjonen, men det er Raya som jeg føler skaper hele usikkerheten ved å komme rusende ut når Gabriel har full kontroll og gjør at han må finne en alternativ pasning.

Ekstremt skuffet over hvor naive vi har vært i kveld. Startet forsiktig og fikk målet, så har vi regelrett avkledd oss selv ved å gjøre tabbe på tabbe bakover.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Har ikke sett noen reprise fra den vinklelen eller klart å finne et klipp som viser det, men syntes Kiwior uansett virker stiv og avskrudd i selve situasjonen, men det er Raya som jeg føler skaper hele usikkerheten ved å komme rusende ut når Gabriel har full kontroll og gjør at han må finne en alternativ pasning.

Ekstremt skuffet over hvor naive vi har vært i kveld. Startet forsiktig og fikk målet, så har vi regelrett avkledd oss selv ved å gjøre tabbe på tabbe bakover.

De har vist den 100 fanger i pausen og jeg er enig med meg selv altså

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis vil det bli mer plass til Ødegaard og Jorginho sentralt når Zinchenko trekker inn offensivt. Defensivt blir det ikke noe oppgradering for Kiwior, men vi må jo satse. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, elx said:

Det må rett og slett gå fortere her. For mye fram og tilbake isteden for å spille kjapt i rom.

Det er ikke så enkelt når Bayern er veldig flinke til å blokkere sentrale rom. Motstander har også evnen til å utøve taktikk.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Det er ikke så enkelt når Bayern er veldig flinke til å blokkere sentrale rom. Motstander har også evnen til å utøve taktikk.

Det er jeg fullt klar over.  Men vi prøver sjelden på gjennombrudd.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Det er jeg fullt klar over.  Men vi prøver sjelden på gjennombrudd.

Er ikke så mye rom å spille gjennombrudd i, og Bayern følger våre vinger med fart. Jeg vet ikke hva som er løsningen, men håper Arteta ser lyset.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Få inn Jesus og Trossard her….

Helt riktig å få de innpå. Greie bytter.. Martinelli har ikke vært god i dag 😕

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Helt riktig å få de innpå. Greie bytter.. Martinelli har ikke vært god i dag 😕

Ikke fått noe å jobbe med heller, til hans forsvar. Men fine bytter 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Ikke fått noe å jobbe med heller, til hans forsvar. Men fine bytter 

De gangene han har fått noe så har han blitt knust av Kimmich, men ja... Han har ikke fått så mye å jobbe med.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...