Jump to content

09.04.2024 Bayern München (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var litt nedtur i kveld, men en nyttig erfaring. Gjør vi feil på dette nivået så blir vi straffet. Håper det læres av dette.

Vi gjør to feil , vi retter opp og vi er fortsatt med . Vi kan fortsatt klare dette.

Link to comment
Share on other sites

Arteta bommer med laget i kveld. Han tør tydeligvis ikke å starte med Zinko grunnet farten til Sane. Kiwior var elendig. 

Han regner  tydeligvis med at vi skal bli presset på båt venstreside og satser på at Martinelli skal få store rom å løpe i. Det fikk han ikke pg jeg kan ikke huske å sette en dårligere Martinelli ever.

Ellers, fatter ikke at Saka får straffe helt på tampen.

Vi slår dette lager borte, føler meg trygg på avansement. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Arteta bommer med laget i kveld. Han tør tydeligvis ikke å starte med Zinko grunnet farten til Sane. Kiwior var elendig. 

Han regner  tydeligvis med at vi skal bli presset på båt venstreside og satser på at Martinelli skal få store rom å løpe i. Det fikk han ikke pg jeg kan ikke huske å sette en dårligere Martinelli ever.

Ellers, fatter ikke at Saka får straffe helt på tampen.

Vi slår dette lager borte, føler meg trygg på avansement. 

Trygg !! er du seriøs ?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Hadde neuer holdt bena stille hadde det vært greit, men han strekker også ut benet sitt. Så det er tydelig lov

Jepp. Han strekker ut beinet og regelrett tar ut Saka. Er så soleklart som du kan få det. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ray1955 said:

Trygg !! er du seriøs ?

Jepp. Vi møter BM med for stor respekt. Det er ingen grunn til det, da vi er et bedre lag.

Borte gønner vi på, og banker jævlene.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Marius- said:

Hadde neuer holdt bena stille hadde det vært greit, men han strekker også ut benet sitt. Så det er tydelig lov

11 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Han strekker ut beinet og regelrett tar ut Saka. Er så soleklart som du kan få det. 

100%. Hvordan det ikke er straffe skjønner jeg ikke. Kan forstå at dommeren på banen ikke gir den, men VAR MÅ gripe inn der. Det er en clear and obvious error. Hadde Neuer som sagt ikke beveget beinet ut for å spenne bein på Saka så hadde det ikke vært straffe, men når han gjør det der så er det helt skandaløst at ikke VAR griper inn.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...