Jump to content

12.03.24 Porto (H)


Simbad

Recommended Posts

2 minutes ago, Simbad said:

Ikke uenig, men nettopp de x-faktorene tror jeg gjør at Real er lettere å spille mot over 2 kamper enn i en finale de har mye historie og erfaring med å vinne. 

Det er jeg enig. Skal vi møte Real Madrid så vil jeg heller at vi møter de nå enn i neste runde eller finalen. Samme med Bayern München. Begge lagene har vært lite imponerende denne sesongen, men i en eventuell finale så er de storfavoritter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Helt greit; man må slå de beste uansett. Bayern kan vi ta da vi er mye sterkere enn tidligere møter. Er vel knapt noen igjen av de som ble knust av disse tidligere. To nye lag

Link to comment
Share on other sites

En ting er like sikkert som at banken hever renta så fort de kan: Det er at Harry Kane scorer mot Arsenal, og at vi trekker Bayern München i Champions League.

Fra siste møte med tyskerne så er vi et helt annet lag (praktisk talt), samtidig som mentaliteten i klubben og laget er helt annerledes. Bayern har vært litt på hell de siste årene, men de er fortsatt kapable til å spille samtlige lag av banen.

Vi må være på vårt beste her, og på fra start. Spiller vi som vi har gjort i de andre storoppgjørene denne sesongen mot City og Liverpool så tror jeg vi tar den her.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi har 3 strake 5-1 tap mot Bayern. La oss håpe vi slipper det denne gang… Kun Neuer, Kimmich og Muller som er igjen av det laget (og 2. keeper Ulreich. Hos oss Elneny.. Nei dette tar vi! Kane scorer selvfølgelig, men satser på at vi scorer fler 

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med tekning uansett uten å møte city. BM er blitt svakere og vi mye sterkere siden vi sist møtte de. Trur ærlig talt vi er det laget de fleste  vil unngå å møte. Vi er ett av de sterkeste laga.

Link to comment
Share on other sites

Veldig merkelig trekning:

Rangeringen hos bookiene var:

City, RM, Arsenal, BM, PSG, Barca, AT og BD. 
 

Alle trukket mot hverandre i nedadgående favorittposisjon med høyest rangerte med hjemmekamp først. 
Er dette tilfeldig eller er det noe jeg ikke har fått med meg eller ikke forstått??

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...