Jump to content

04.03.24 Sheffield United (B)


Simbad

Recommended Posts

4 minutes ago, Stefanb said:

Jesus er ute på kanten i kveld. Tror vi kommer til å se det oftere utover sesongen og i neste sesong.

Og, han passer bedre på kant enn som spiss.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, Tapapa said:

Og, han passer bedre på kant enn som spiss.

Nja, njo, tja.. kanskje? Jesus har ekstremt mange gode egenskaper, men når han er for involvert i spillet så er jeg enig. Han er vanvittig god, men han er ikke dødelig nok foran mål. En helt fantastisk spiller å ha i laget både fra start og benk uansett hvor han spiller.

3 minutes ago, Verminator5 said:

Kom igjen nå, flere mål! Jeg vil ha årsbeste.

Enig. Kjip omgang hvor vi bare har scoret 1.. håpet vi skulle gå for 7-8 i det minste.

Link to comment
Share on other sites

Grei seier og noen minutter på spillere som har vært ute en stund med skade. Får bare håpe det ikke er noe alvorlig med Martinelli og at det bare var en smell. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Grei seier og noen minutter på spillere som har vært ute en stund med skade. Får bare håpe det ikke er noe alvorlig med Martinelli og at det bare var en smell. 

Eg såg han halta av bana men rakk ikkje sjå foranledninga, var det ei takling eller kva skjedde ?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ulfagrafr said:

Eg såg han halta av bana men rakk ikkje sjå foranledninga, var det ei takling eller kva skjedde ?

Han skulle til å skyte og sparka under foten på en Sheffieldspiller.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Verminator5 said:

Ben White hadde ikke veldig lyst til å prate med Jan Åge Fjørtoft etter kampen😂 for et intervju!

Har han noen gang lyst til å stille opp på intervju? 😅 Tipper han har mest lyst til å hjem og stelle plantene sine 😁

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Simbad said:

Har han noen gang lyst til å stille opp på intervju? 😅 Tipper han har mest lyst til å hjem og stelle plantene sine 😁

Eg tykkjer han mista litt brunfarge og, trur han va litt «late» i brun og blid 😉

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Ulfagrafr said:

Eg tykkjer han mista litt brunfarge og, trur han va litt «late» i brun og blid 😉

Vel, vi har 19 dager mellom kampen mot Porto og kampen mot Shitty. Kanskje gjengen som ikke skal på landslagssamling drar til Dubai igjen? Da får han sjansen til å få seg litt farge igjen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...