Jump to content

04.03.24 Sheffield United (B)


Simbad

Recommended Posts

6 minutes ago, Verminator5 said:

Du tar ordene ut av munnen min😊 Havertz så selvsikker ut i avslutningsøyeblikket. Han hadde nok satt den på keeper i fjor høst.

Jeg tipper at hvis han får en lignende sjanse, så setter han den midt på 😅

Enda litt vel ustabil i avslutningsøyeblikkene, men folk begynner å få øynene opp for jobben han gjør. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
2 minutes ago, Tapapa said:

Jeg sitter og grubler over hvem vi skal hvile til pausen. Rice ut, Partey inn. Forsvaret vårt blir ikke slitne, så de får bli. Jesus inn for Havertz og Nelson inn for Saka.

Jeg tenker Ødegaard, Saka, Havertz, Rice og White gjerne kan tas av i andreomgangen for ESR, Nelson, Jesus, Partey og Cedric.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Lekestue er ordet ja. Deilig å få jevnet ut målforskjellen 😅

Rice er verdensklasse, og jeg er så jævlig fornøyd med at vi faktisk klarte å hente han. Fy faen. Nå må vi bare ikke gå i fella og ikke hente inn en klassespiller til som kan spille majoriteten av kampene sammen med han. Dette laget kan bli noe stort!

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg er bekymret for at det koker over for noen av motspillerne, og at de skader våre spillere. Vi har sett et par eksempler på det allerede, uten at det har fått uheldige utfall.

Mange frustrasjonstaklinger ja

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Marius- said:

Syntes ikke det har vært stygt utenom den på øde. Lekestue er ordet her, ser gjerne fem til! 

De har også hatt en på Jorginho og minimum en på Martinelli som var ganske stygge. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

De har også hatt en på Jorginho og minimum en på Martinelli som var ganske stygge. 

Vi spiller fremdeles i premier League da. Noe taklinger blir det, så en virkelig stygg og det var på øde. 

Link to comment
Share on other sites

Partey, Jesus og Cedric.. Greie bytter.

Regner med Martinelli, Ødegaard og White?

 

Får håpe den skaden ser verre ut enn den faktisk er....

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...