Jump to content

04.11.23 Newcastle (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.63d207a1ac465f9e044ed57270e4fc32.pngNewcastle v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Lørdag 4. oktober 2023, kl 18:30, St. James' Park

 

Premier League, 11. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay

 

Ønsket lag:

Raya

White - Saliba - Gabriel - Tomi

MØ8 - Rice - Havertz

Saka -  Nketiah - Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, Ulfagrafr said:

Straffe/frispark/spillemål? 
eg trur vi scorer 3 og holder 0en og vinne 2-0 

Liker regnestykket ditt. Gir mening. 
 

begge målene er rene spillemål. MØ med skudd fra 17,2 meter. Nketiah med en styring på et lavt innlegg på første stolpe

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Marius- said:

Hvorfor har vi to keepere på benken tro?

Arteta har jo hintet om at han ønsker å bytte keeper under kampen. Dette er kanskje det nye taktiske grepet….

Presset til Arsenal er vanligvis veldig redusert uten Ødegaard. Spent på om noen klarer å ta jobben hans. 

Havertz og Jorginho ekstremt mye å bevise i dag. Blir spennende å se om Havertz sprinter eller løpet 75% av toppfart som vanlig. italieneren må tørre å slå pass mer enn 2 meter til siden eller bakover for å løse opp presset til N’castle. De to blir helt avgjørende i dag. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, RP7 said:

Arteta har jo hintet om at han ønsker å bytte keeper under kampen. Dette er kanskje det nye taktiske grepet….

Presset til Arsenal er vanligvis veldig redusert uten Ødegaard. Spent på om noen klarer å ta jobben hans. 

Havertz og Jorginho ekstremt mye å bevise i dag. Blir spennende å se om Havertz sprinter eller løpet 75% av toppfart som vanlig. italieneren må tørre å slå pass mer enn 2 meter til siden eller bakover for å løse opp presset til N’castle. De to blir helt avgjørende i dag. 

Jepp. Midtbanen vår skremmer meg i dag. Frykter dessverre tap med Jorg og have på banen

Link to comment
Share on other sites

Ser med grøss og gru hver gang jeg ser Havertz på både banen og benk jeg altså... 

Havertz er enda en større flopp enn Pepe var/er. 

Får helt vondt inni meg, når jeg ser hvor godt f.eks maddison gjør det i Spurs...

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...