Jump to content

08.10.23 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal Manchester City 
Søndag 8. oktober 2023, kl. 17:30

Emirates Stadium

Premier League, 8. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay
 

Ønsket lag:

Raya

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Rice - Havertz

Saka - Jesus -  Nelson 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå e det berre å booke massasje av Saka 24/7 dobbel overtid og ikkje iht arbeidsmiljølova ang antall timer ein kan jobbe. 
i fjor vil enkelte hevde vi tapte ligagullet med skade  på Saliba. Kvifor riske Saka i kampen før sesongens viktigaste kamp ? Eg forstår det berre ikkje. Gjer det faktum at Arteta ikkje er så røynd manager at han ikkje «tør» å ta dei tøffe taktiske vala? Han har vist at han er tøff og nådelaus mot spelarar som ikkje innehar den rette haldninga og disiplinen. 
Positiv inngang til kampen er at City mangler Rodri som eg meinar er den viktigaste spelaren deira.

Link to comment
Share on other sites

helt enig, forsto ikke hvorfor Saka skulle spille denne kampen. Og dette er ikke etterpåklokskap, manga av oss var åpenbart skeptiske før kampen.

Ja, Rodri er en veldig god spiller, og bra for oss at han er ute. Han er også en "drittspiller" som ofte går langt over streken, uten å bli straffet for det, av en eller annen mystisk grunn.

Link to comment
Share on other sites

Vil nesten ha samme lag som i CC, om folk hadde vært/er friske. Tossard så ikke veldig skarp ut ennå, saka er vel tvilsom (faen ta deg Arteta). Partey er tydelig klar igjen, og bør inn på midten med Rice. Fremover håper jeg på enten Havertz-jesus-Nelson, eller Nelson - jesus - tossard. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marius- said:

Vil nesten ha samme lag som i CC, om folk hadde vært/er friske. Tossard så ikke veldig skarp ut ennå, saka er vel tvilsom (faen ta deg Arteta). Partey er tydelig klar igjen, og bør inn på midten med Rice. Fremover håper jeg på enten Havertz-jesus-Nelson, eller Nelson - jesus - tossard. 

Jeg er skeptisk til å starte Partey i en slik kamp etter at han har vært ute litt over en måned. Både fordi det er Ligaens(Europas?) beste lag, samt at Partey gjerne har trengt noen kamper på å komme seg i gang igjen etter en skade tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Arteta stiller beste lag han , nesten uansett. Stiller meg bak Simbads mening over her om Partey, men blir ikke overrasket om Partey starter. 

Saka er vel nesten garantert ute søndag. Skjønner ikke hvorfor han måtte brukes i går. Skal stille de beste, og rotasjonen uteblir. 

Hvorfor hvile White fra start i går ? Han kan hviles hele neste uke.

Arteta gjør mye bra , men det er ikke optimalt i disse dager. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ben Elfen said:

Tror det blir en stygg kamp med minst ett rødt kort

 

Det tror ikke jeg. Men er stygt redd vi taper. Uten hverken Martinelli eller Saka, så mister vi vår farligste våpen.

Positive er vel at de mangler kanskje PLs beste duo, i De Bruyne og Rodri.

 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Martinelli bare på benken og mulig innhopp gjør at forhåpningene stiger bittelitt :) 

 

Helt enig.. Bra at Saka også ble klar, så kan han heller hvile en uke eller noe etterpå(Noe han garantert ikke kommer til å gjøre;p)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...