Jump to content

08.10.23 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

2 minutes ago, Stefanb said:

Raya var sinnsykt rolig og sikker frem til vi spilte mot Tottenham. Etter det har han vært ekstremt usikker.

3 ganger på knappe 20 minutter har han skapt situasjoner som kunne ha ført til mål imot. Hadde det vært Ramsdale hadde han blitt slakta her inne for å si det mildt.

Og der gjør han det igjen. Får faen meg hjertet i halsen hver gang han har ballen nå altså..

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Gunners68 said:

Enhver Arsenal spiller hadde fått rødt på den taklingen. 

Enhver spillere burde få rødt for den! Knotter rett i stambeinet... Det der kan knekke en fot.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Bakfra med knotter, null sjanse på ball. Jeg mener det skal være rødt. Ikke første gang Shitty slipper unna mot oss. 

Ikke glem Xhaka som ikke engang traff mann, men fikk rødt kort fordi han kom inn hardt uten knotter.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Ikke glem Xhaka som ikke engang traff mann, men fikk rødt kort fordi han kom inn hardt uten knotter.

Jepp. Isolert sett skjønner man at det kan gis rødt på Xhaka sin takling, men når Shitty slipper unna slik som dette, Ederson slipper unna sitt andre gule for å hoppe inn i Nketiah i fjor og Rodri slipper unna for en tofotstakling på Martinelli som ikke ble frispark engang, da skjønner man hvem dommerne favoriserer. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Nei fyfaen, nå slutter jeg snart å se fotball altså... Det er faen det sykeste jeg har sett...

Jepp. Jeg har seriøst mistet gnisten fordi dømmingen endrer alle fotballkamper, og det er klart noen som får andre avgjørelser enn andre.

Jeg er hellig overbevist om at det er ren skjær korrupsjon.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Hvis Jorginho hadde det gjort det samme etter sitt gule, kan du banne på at han hadde fått rødt. 

100%. Oliver hadde ikke nølt engang. Mener at Raya og Jorginho bør byttes til pause. Oliver kommer til å gjøre hva som helst for å få av Jorginho, og Raya prøver jo aktivt å gi City et mål.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...