elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 3 hands som burde/lett kunne vært straffe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 Just now, elx said: 3 hands som burde/lett kunne vært straffe... Neida. VAR gjør jo ingenting feil. Er kun vi som ikke er gode nok PS: Nelson er ganske god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 Just now, Stefanb said: Neida. VAR gjør jo ingenting feil. Er kun vi som ikke er gode nok PS: Nelson er ganske god. 4 nå, etter den kommentaren 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 4 Report Share Posted March 4 5 hands situasjoner. Den siste redder jo et mål. Sykt Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 VAR er iallefall consistent på at det IKKE skal bli straffe for hands i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 Tydeligvis lov for Bournemouth å bruke armene i dag. Hadde vi gjort det samme så hadde det garantert blitt tatt for minst et par-tre ganger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 Hvorfor gjør du det da White.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 4 Report Share Posted March 4 Kor mange gule kort har Neto fått? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 3 minutes ago, RP7 said: 5 hands situasjoner. Den siste redder jo et mål. Sykt Kun korrupsjon som kan forklare at den siste ikke blir gitt. Stopper jo ballen med håndflaten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 Just now, Simbad said: Kun korrupsjon som kan forklare at den siste ikke blir gitt. Stopper jo ballen med håndflaten! Ifølge kommentatorene jeg ser på så var det "å trekke armene unna ballen". Noen ganger forstår jeg ikke hva faen jeg hører/ser. Soleklart straffespark, som den andre første i kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 En og samme kamp. Er jo helt sjukt. I tillegg har man på skuddet til Saka som endte i stolpen også en hands. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 (edited) 1 minute ago, Stefanb said: En og samme kamp. Er jo helt sjukt. I tillegg har man på skuddet til Saka som endte i stolpen også en hands. Den første er den eneste jeg kan være enig i at ikke er straffe. De andre 3 er klare. Saka sin er kanskje den verste.(som ikke er med her) Er vel totalt 6 situasjoner som LETT kunne vært straffe til nå. Edited March 4 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 16 cornere, og ingen av de har egentlig vært veldig farlige.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 Det burde bli minst 12 minutter tilleggstid, men tipper vi får se maks 5 minutter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted March 4 Report Share Posted March 4 Er så latterlig, burde vært 15 min tillegg. Bare VAR alene 3 min. Og all drøyinga! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 Jævla vits. Kun 6 minutter når Bournemouth har drøyd tid hele omgangen og det har vært flere VAR-sjekker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 Bare utifra byttene skulle det vært 8 eller 9 minutter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 Jaja. Da blir det 1 poeng i dag. Etter å ha ligget under med 2 mål så er det hvertfall ikke verst, men i dag har vi virkelig blitt rævkjørt av dommerne.. IGJEN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 4 Report Share Posted March 4 4 minutes ago, elx said: 16 cornere, og ingen av de har egentlig vært veldig farlige.. Jo 2-0 målet til Cheeries Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 Just now, Ulfagrafr said: Jo 2-0 målet til Cheeries Vi har hatt 16 cornere, så jeg vet ikke hvorfor du blander inn Bmouth sine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 (edited) 17 cornere! LA oss håpe at denne går rett i nettet!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Edited March 4 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Fy faen😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Hvor lenge siden er det siden vi har fått mål på corner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 4 Report Share Posted March 4 Just now, elx said: Vi har hatt 16 cornere, så jeg vet ikke hvorfor du blander inn Bmouth sine? Det var ment satirisk at de har hatt 7 touch i vår sekstenmeter og 1 corner og 2 mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Helvete ja herlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts