elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 (edited) Just now, Ulfagrafr said: Det var ment satirisk at de har hatt 7 touch i vår sekstenmeter og 1 corner og 2 mål Skjønner:D 6minutter tillegg var HELT perfekt , føler jeg nå. Edited March 4 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Lord Nelson 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! NELSON FOR HELVETE!!!!! MIN GULLGUTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted March 4 Report Share Posted March 4 Nelson, for et innhopp!! HERLIG!! Noe av det sykeste!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 4 Report Share Posted March 4 Eg har revet av meg t-skjorta Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Hva skjer. Æ dør Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 Ja!!!! Fy faen Nelson!!! Faen ta dommerteamet. Vi er faen meg gode selv om dere gang på gang prøver å ødelegge for oss!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 1 hour ago, elx said: Vi scorer... garantert. Også vinner vi nok også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 Just now, Simbad said: Ja!!!! Fy faen Nelson!!! Faen ta dommerteamet. Vi er faen meg gode selv om dere gang på gang prøver å ødelegge for oss!!! Beste laget i England! Tross helt håpløse dommeravgjørelser så fortsetter dette laget å vinne! Reiss Nelson! TAKE A FUCKING BOW! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Yeeeees, og han har vært god !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 4 Report Share Posted March 4 1 hour ago, Simbad said: Forferdelig start.. @Marius- vi trenger deg! Jobbtur på Geilo, men fikk med meg 3-2!!! 🎉🎉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Det er så vinnermentalitet i denne gjengen, helt rått!! Resultatet lyver så det holder, tidenes ran om Bournemouth hadde fått med seg noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 Just now, Marius- said: Jobbtur på Geilo, men fikk med meg 3-2!!! 🎉🎉 Du må ikke skremme oss sånn. Jeg forventer at du sperrer deg inne foran TVen hver eneste gang det er kamp fra nå av og ut sesongen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 4 Report Share Posted March 4 1 minute ago, Pirès#7 said: Det er så vinnermentalitet i denne gjengen, helt rått!! Resultatet lyver så det holder, tidenes ran om Bournemouth hadde fått med seg noe. Virker som om vi ALDRI gir opp, det er helt fantastisk. Mye som går i mot oss i denne kampen, og fortsatt fortsetter vi å male på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 4 Report Share Posted March 4 Fy faen for en avslutning på kampen. At dommeren faktisk ikke blåser før det har blitt spilt 6 minutter og lar spillet gå er faktisk litt overraskende, men fy faen. Så sinnsykt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 4 Report Share Posted March 4 7 minutes ago, elx said: Skjønner:D 6minutter tillegg var HELT perfekt , føler jeg nå. 😉 helt perfekt var det 🏆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 4 Report Share Posted March 4 4 minutes ago, Stefanb said: Fy faen for en avslutning på kampen. At dommeren faktisk ikke blåser før det har blitt spilt 6 minutter og lar spillet gå er faktisk litt overraskende, men fy faen. Så sinnsykt. Trodde ikke vi skulle få ta siste corner. Samtidig den eneste fordelen han ga oss i løpet av 99 minutter fotball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 23 minutes ago, Stefanb said: En og samme kamp. Er jo helt sjukt. I tillegg har man på skuddet til Saka som endte i stolpen også en hands. Denne kampen, straffesparket Saka skulle hatt mot Leicester og en haug med andre situasjoner denne sesongen. Det kan ikke Bortforklares lenger. Dommerne hater oss/er korrupte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 @Stefanb https://www.goal.com/en-gb/news/explained-why-var-didnt-award-arsenal-penalty-handball-bournemouth-chris-mepham/blt1cc33f8e263b0409 'The first penalty was not given because the handball was deemed accidental with Mepham's arm not in an unnatural enough position to be a foul. The second would have been really unlucky for Billing, who had no time to get out of the way. Still, Arsenal were not happy.' Hva faen er det her for unnskyldninger? Begge de to var soleklare! Å kunne unnskylde at et straffespark ikke blir gitt med at det var' uheldig' gir absolutt null mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 4 Report Share Posted March 4 1 minute ago, Simbad said: @Stefanb https://www.goal.com/en-gb/news/explained-why-var-didnt-award-arsenal-penalty-handball-bournemouth-chris-mepham/blt1cc33f8e263b0409 'The first penalty was not given because the handball was deemed accidental with Mepham's arm not in an unnatural enough position to be a foul. The second would have been really unlucky for Billing, who had no time to get out of the way. Still, Arsenal were not happy.' Hva faen er det her for unnskyldninger? Begge de to var soleklare! Å kunne unnskylde at et straffespark ikke blir gitt med at det var' uheldig' gir absolutt null mening. Kem ‘forklarer’ dette? Eller det gir jo allverdens mening man trenger jo kun å være ‘uheldig’ mot Arsenal vel og merke som Leicester-spilleren som sklei inn i Saka forrige helg! Man kan ikkje dømme straffespark/ hands utifrå m man er uheldig eller ikkje! Nå begynner eg å tru på disse konspirasjonsgreiene . Begynner virkelig å bli forbanna latterlig hele VAR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted March 4 Report Share Posted March 4 Bra bytter av Arteta når det ikke fungerer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted March 4 Report Share Posted March 4 28 minutes ago, elx said: Jøss - du quota ikke deg selv da du sa det var over på 0-2 altså? 🤪 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 4 Report Share Posted March 4 15 minutes ago, Simbad said: @Stefanb https://www.goal.com/en-gb/news/explained-why-var-didnt-award-arsenal-penalty-handball-bournemouth-chris-mepham/blt1cc33f8e263b0409 'The first penalty was not given because the handball was deemed accidental with Mepham's arm not in an unnatural enough position to be a foul. The second would have been really unlucky for Billing, who had no time to get out of the way. Still, Arsenal were not happy.' Hva faen er det her for unnskyldninger? Begge de to var soleklare! Å kunne unnskylde at et straffespark ikke blir gitt med at det var' uheldig' gir absolutt null mening. De aller fleste hands situasjoner er uheldige. Veldig sjelden de faktisk tar ballen med vilje. Helt utrolig dumme forklaringer. Billing stopper en ball som er på vei i mål. Den er så soleklar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 4 Author Report Share Posted March 4 Just now, RP7 said: De aller fleste hands situasjoner er uheldige. Veldig sjelden de faktisk tar ballen med vilje. Helt utrolig dumme forklaringer. Billing stopper en ball som er på vei i mål. Den er så soleklar Jepp. Og med innsiden av hånda i tillegg. Det eneste som er klarere hands er om han hadde holdt ballen i fast grep. Det blir rett og slett for dumt, og sier mye om agendaen der ute. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted March 4 Report Share Posted March 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts