Jump to content

11.02.23 Brentford (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, elx said:

Baserer du virkelig deg selv på det bildet der? Er jo LATTERLIG dårlig vinkel.. 

Herregud 

 

Er dårlig vinkel på bildet, men de viste en bedre vinkel på sendinga jeg ser på(etter at målet var gitt) hvor man så at han lå innafor. Er også mulig å se at han er innafor på bildet jeg posta. 

Link to comment
Share on other sites

Helt grusom kamp. Helt sirup hele veien. Viera sitt siste innlegg er året desidert dårligste og i et ekstremt viktig øyeblikk. Herregud så svakt. 

Hvis det er offside på Brentfords mål så er det årets glipp fra VAR. På høyde med Rashford mot City. Helt uforståelig

Link to comment
Share on other sites

Dessverre så har vi mistet formen/flyten vår. Dette jeg var redd for. Spørsmålet er om de klarer å hente den opp igjen, eller fortsetter nedturen mot City?

Neste kamp kan "make and break"-sesongen vår. Taper vi så tror jeg vi kollapser som for et år tilbake. Vinner vi så tror jeg vi får et nytt gir å gå på. Uavgjort er et godt isolert resultat, men vi er avhengige av å dominere mot City for å skape litt tro i laget.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Stefanb said:

Dessverre så har vi mistet formen/flyten vår. Dette jeg var redd for. Spørsmålet er om de klarer å hente den opp igjen, eller fortsetter nedturen mot City?

Neste kamp kan "make and break"-sesongen vår. Taper vi så tror jeg vi kollapser som for et år tilbake. Vinner vi så tror jeg vi får et nytt gir å gå på. Uavgjort er et godt isolert resultat, men vi er avhengige av å dominere mot City for å skape litt tro i laget.

Hjelper også lite når vi ikke får poengene vi kunne fått på dårlige dager når VAR ikke gjør jobben sin. Ja, vi har vært ræva de to siste kampene, men ett poeng mot Everton og 3 poeng i dag(ikke sikkert vi hadde fått det selv om VAR hadde gjort jobben sin) hadde satt oss i en ekstremt god posisjon før kampen mot Shitty. Nå er vi nesten helt avhengige av et godt resultat mot dem hjemme. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Simbad said:

Hjelper også lite når vi ikke får poengene vi kunne fått på dårlige dager når VAR ikke gjør jobben sin. Ja, vi har vært ræva de to siste kampene, men ett poeng mot Everton og 3 poeng i dag(ikke sikkert vi hadde fått det selv om VAR hadde gjort jobben sin) hadde satt oss i en ekstremt god posisjon før kampen mot Shitty. Nå er vi nesten helt avhengige av et godt resultat mot dem hjemme. 

En kamp spilles i 90+ overtld. Idag fortjente vi ikke mer.  VAR eller ei. 

Vi  har kjørt oss litt fast nå. Lite plan b gitt, men vi har ingen alternativer på topp så Jesus du er savna

Link to comment
Share on other sites

Det lugger for Arsenal nå. Men , å presentere høyt gjennom hele sesongen er vanskelig. Kamper som i dag er ikke lett når man er inne i en down periode. 

At vi ikke får til spillet , mangler plan B, og får avgjørelser i mot er en ting , men det er skremmende å se hvor dårlige vi er  i lufta. Taper. mer eller mindre alt av hode dueller. Også veldig mye feilpasninger. 

Men , topp 4 var målet før sesongen og det skal vi klare. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Gunners68 said:

Det lugger for Arsenal nå. Men , å presentere høyt gjennom hele sesongen er vanskelig. Kamper som i dag er ikke lett når man er inne i en down periode. 

At vi ikke får til spillet , mangler plan B, og får avgjørelser i mot er en ting , men det er skremmende å se hvor dårlige vi er  i lufta. Taper. mer eller mindre alt av hode dueller. Også veldig mye feilpasninger. 

Men , topp 4 var målet før sesongen og det skal vi klare. 

Pl er tøff nå. Spurvene fra himmel til helvette på 6 dager

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er merkelig at ingen kommenterer Ramsdales hodeløse opptreden på Brentfords scoring. Han går etter en ball hvor vinkelen for Brentfords spiller er håpløs, han kan strengt talt bare kan heade den inn i feltet, hvor keeper lett børplukke den ned.

 

Ramsdale kommer en god halvmeter for sent til ballen og Toney kan skalle inn i åpent bur. Det er så ræva av vår keeper atter en gang, at jeg får lyst til å grine. 

 

Jeg håper enten Ramsdale løfter spillet sitt betraktelig eller at Turner utkonkurrer ham. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Jeg syns det er merkelig at ingen kommenterer Ramsdales hodeløse opptreden på Brentfords scoring. Han går etter en ball hvor vinkelen for Brentfords spiller er håpløs, han kan strengt talt bare kan heade den inn i feltet, hvor keeper lett børplukke den ned.

 

Ramsdale kommer en god halvmeter for sent til ballen og Toney kan skalle inn i åpent bur. Det er så ræva av vår keeper atter en gang, at jeg får lyst til å grine. 

 

Jeg håper enten Ramsdale løfter spillet sitt betraktelig eller at Turner utkonkurrer ham. 

Dårlig involvering der ja. Helt enig, hadde han stått stille ville sjansen vært mindre. Det sagt er det lett å sitte slik etterpå, det får fort og han har en brøkdel av sekund der han må bestemme seg. Du vil ha Turner, tror du raskt ville angret. 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Simbad said:

Jeg har gitt opp. Det at noen kjøper og betaler dommere er åpenbart.

Den unnskyldningen til Mason er bare latterlig. Ikke faen om til og med du er så inkompetent, men dette burde gi han fyken til helvete ut av all slags dømming, men allikevel så ser vi han nok i neste serierunde på VAR igjen.

Dette blir bare for dumt

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...