Jump to content

15.01.23 Tottenham (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ramsdale jubler litt og peker på logoen foran tottenhamfansen, akkurat som man skal gjøre i ett hatoppgjør. Da finner Richarlison-rotta ut at han skal dytte han i trynet ett par ganger, flau ekkel elendig type.

 

Tottenhamsupporteren sparker faktisk ramsdale i ryggen når han går å henter vannflasken sin. 

 

Tottenham burde få bot og spille en kamp for tomme tribuner om de ikke klarer å holde igjen en spinkel jævel som angriper spillere.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners68 said:

Stakkars Conte. Det er ikke mye energi i deg nå etter tapet . Men , du skal vite at vi føler ikke en jævlig dritt med deg.

Conte er en megacunt. Faen meg største hykleren som finnes. Som om ikke det er ille, så er han også dømt for kampfiksing og fotballen han står for er tragisk.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Conte er en megacunt. Faen meg største hykleren som finnes. Som om ikke det er ille, så er han også dømt for kampfiksing og fotballen han står for er tragisk.

Han er en Cunt, og representerer klubbene han har vært manager i perfekt. Spesielt de to klubbene i PL. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Han er en Cunt, og representerer klubbene han har vært manager i perfekt. Spesielt de to klubbene i PL. 

Jepp. Han er ganske utrolig. Han uttalte seg jo før kampen at han syntes at klubber og spillere som omringer dommeren var "disgusting".

Over til en annen cunt, hvis det var noen tvil:

 

Er det en fyr jeg faktisk kunne gitt en på trynet så er det han her.

 

 

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. Han er ganske utrolig. Han uttalte seg jo før kampen at han syntes at klubber og spillere som omringer dommeren var "disgusting".

Over til en annen cunt, hvis det var noen tvil:

 

Er det en fyr jeg faktisk kunne gitt en på trynet så er det han her.

 

 

Ramsdale gjør iallfall ingenting galt. Håper FA ser på det 

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. Han er ganske utrolig. Han uttalte seg jo før kampen at han syntes at klubber og spillere som omringer dommeren var "disgusting".

Over til en annen cunt, hvis det var noen tvil:

 

Er det en fyr jeg faktisk kunne gitt en på trynet så er det han her.

 

 

Richarlison burde få et par kamper utestengelse. Et skikkelig dratiltryne. Og Cunte er og blir en hykler. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg er direkte misfornøyd med hvordan vi spilte i andre omgang. Dette Tottenham-laget burde  blitt utspilt i begge omgangene.

 

Ramsdale er overlegen motm i kveld. Jeg er ikke alltid like fornøyd med ham, men i kveld var han helt fantastisk.  Han klarer mye, for eksempel så klarte han å la være å lappe til Richardlison.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg er direkte misfornøyd med hvordan vi spilte i andre omgang. Dette Tottenham-laget burde  blitt utspilt i begge omgangene.

 

Ramsdale er overlegen motm i kveld. Jeg er ikke alltid like fornøyd med ham, men i kveld var han helt fantastisk.  Han klarer mye, for eksempel så klarte han å la være å lappe til Richardlison.

Ramsdale får kreditt for at han ikke lappet til Richardlison , men samtidig hadde det vært deilig å se den kødden få en på trynet. 

Det må være en vanvittig god stemning i klubben nå. Borte seier mot Spurs smaker ekstra godt. Vi kom vel også fra det uten skader i kveld. 

Nå er vi klare for United. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Marius- said:

Det partey skuddet tenker jeg på ennå. Hadde det gått inn, ville det nesten 100% vært årets mål slik han tok skuddet. Vanvittig fin teknikk, og kraften var enorm. Hadde fortjent en bedre skjebne 

Det var helt sjukt faktisk. Utrolig synd den ikke gikk inn. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Tapapa said:

Innhoppet til Tierney var egentlig bare trist. Han så mest forvirra ut på banen, uten en ide om hvor han burde være.

Jeg håper han blir solgt til sommeren.

Hæ? Den forstod jeg lite av. Mest sannsynlig fikk han en friere rolle for å presse de tidlig. Selges? Hvem skal ta plassen hans da mener du?

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Marius- said:

Hæ? Den forstod jeg lite av. Mest sannsynlig fikk han en friere rolle for å presse de tidlig. Selges? Hvem skal ta plassen hans da mener du?

Hvordan syns du hans eventuelle tidlige press fungerte? Tierney så helt malplassert ut på banen i går, dessverre. Han er en meget god, tradisjonell back, som liker å komme på overlapp i stor fart. Slik vil ikke Arteta at backene skal spille, ergo passer ikke Tierney helt inn i vårt nåværende lag.  I går ble han satt inn lenger framme på banen, det var ikke en suksess, for å si det pent.

Jeg vet ikke hvem som skal ta plasssen hans på benken etter sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

Nå syntes jeg ikke han har gjort det så gæli de mange gangene ukraineren har vært ute jeg da. Å bruke gårsdagens 15min som argument blir billig. Jeg tror Tierney kan tilpasse rollen sin etter spillestil, da han ennå er ung. Fremover er han også noe så sjeldent som målfarlig.

Burde ikke selges imo, heller være her som god backup 

Link to comment
Share on other sites

Skal bli spennende å følge etterforskningen til FA angående det som skjedde ved kampslutt i går. 

Blir Arsenal behandlet som de normalt gjør av dommere og VAR så blir vel Ramsdale utestengt en kamp eller to og kødden Richardlison slipper unna 😁

Richardlison er faktisk en gjennomført kødd. Var hele tiden oppe i våre spillere når vi hadde innkast / corner. Kun ute etter å provosere. Håper han blir tatt for måten han behandlet Ramsdale på.

Idioten av en Spurs supporter blir tatt og får muligens aldri komme på Tottenham Hotspur stadion igjen. Nå populært kalt Light work Lane.  

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...