Jump to content

15.01.23 Tottenham (B)


Simbad

Recommended Posts

1 hour ago, Simbad said:

Lol, flere 'pundits' og 'eksperter' som mener Ramsdale selv har mesteparten av skylden for at scumsupporteren sparket Ramsdale. Noen av de mener også at Arteta har skylden 😂

Altså dette media pisset MOT Arsenal er helt latterlig.

Dier gjorde det samme for noen sesonger tilbake, og ingen kritiserte det.

Det er ganske utrolig at Ramsdale som kysser emblemet er det som blir kritisert og skal være "årsaken" til at blant annet en supporter reagerte, mens det at Richarlison faktisk dytter han i ansiktet flere ganger ikke er nevnt eller kritisert noe sted.

Jeg er så dritt lei partiske medier. De engelske er faen meg helt sjuke i hodet med sin "anti-Arsenal"-brigade.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Stefanb said:

Altså dette media pisset MOT Arsenal er helt latterlig.

Dier gjorde det samme for noen sesonger tilbake, og ingen kritiserte det.

Det er ganske utrolig at Ramsdale som kysser emblemet er det som blir kritisert og skal være "årsaken" til at blant annet en supporter reagerte, mens det at Richarlison faktisk dytter han i ansiktet flere ganger ikke er nevnt eller kritisert noe sted.

Jeg er så dritt lei partiske medier. De engelske er faen meg helt sjuke i hodet med sin "anti-Arsenal"-brigade.

Det blir for dumt, rett og slett 

Link to comment
Share on other sites

DailyMail skrev om Richardlison og hvordan han behandlet Ramsdale. De skrev også om hvordan han provoserte Tomi ved flere av våre innkast. 

En ting er hvordan pressen har behandlet Arsenal, men jeg blir mer provosert av hvordan dommere og VAR har forskjellsbehandlet oss ved flere situasjoner  . Våre spillere har fått rødt kort hvor spillere fra andre lag i  samme situasjon har sluppet unna kort.

Hadde en av våre spillere scoret 2 - 1 målet til Rashford på Old Trafford så kan dere gjette på oddsen for at det målet hadde blitt godkjent. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...