Jump to content

15.01.23 Tottenham (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.a4ef2236b561a14d00df0cb71f163504.png Tottenham v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Søndag 15. januar 2023, kl 17:30, Tottenham Hotspur Stadium
Premier League , 19. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Nketiah - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Marius- said:

Unormal sesong på mange måter så langt ;)

Det har du helt rett i. Bortekamp mot spurvene har bydd på flere nedturer de siste årene. Tre poeng hadde smakt bedre enn noe annet. Men vi må score mange mål for å kompensere for Kanes straffescoring(er).

Link to comment
Share on other sites

Lenge siden vi har vunnet borte mot spurvene nå. Mtp. hvem som dømmer og hvem som sitter på VAR kommer vi neppe til å få noen fordeler der.

Håper at vi er 100% på. Er vi på vårt beste så er vi betydelig bedre enn Tottenham, men de har en jævlig god, og irriterende spiss i Kane som kan score på noe som knapt nok er en halvsianse.

Skummel denne kampen. Vi får se på søndag hva slags humør gutta er i 👌

Link to comment
Share on other sites

Huff! De 2 neste kampene er sesongdefinerende! Håper gutta er påskrudd, det kan bli alt mellom 0 og 6 poeng her. 6 poeng på disse 2 matchene, så har vi satt oss i en KJEMPE posisjon. 
 

Vi er bedre en Spurs, utvilsomt! Men disse kampene lever sitt egent liv og vi har slitt mot de borte. 
 

Åååååårh det hadde smakt med seier i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Det er to kjempe viktige kamper som kommer nå. Taper vi begge så kan vi miste 1 plassen. Ingen krise det etter som målet før sesongen var topp 4.

Vi har hatt en meget bra sesong så langt. Tenk hva en seier mot Spurs og hjemme mot United vil bety . Har vi det som skal til for å klare det ?To Arsenal seiere på rad når det gjelder som mest. 

Håper Arteta og laget viser at de også har tatt et steg i rett retning når det virkelig gjelder. At vi er ferdig med sammenbrudd som slutten på forrige sesong. Det burde ikke mangle på motivasjon når det gjelder å slå Spurs i kveld. Så er det bare å vente å se. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg får jo mye kritikk for at jeg for optimistisk, men jeg klarer ikke å se at dette skal ende på annet vis enn at vi vinner enkelt. 

Jeg har sett litt på Tottenham i år og de spiller ikke godt. Son er mye svakere enn hva han var ifjor.

Selv om Kane skulle få en billig straffe, så tar vi det. 

Jeg forventer at midtbanen vår, med Zinko som make shift midtbane, løper dem i senk.

Link to comment
Share on other sites

Det er lov å være optimist , spesielt etter hva laget har vist så langt denne sesongen. 

Dessverre så har Arsenal hatt en vane med å feile når det gjelder som mest. Vi får garantert dommer og VAR avgjørelser mot oss. Kane får garantert straffen sin som vanlig.  Vi skal bare rote det til. Eller er dette sesongen hvor alt skal snu ? 

Slår vi Spurs i kveld og United neste helg , så er vi favoritter borte mot City i FA cupen. Da er det lov å si at trenden er snudd 😁

Link to comment
Share on other sites

Må score minst to mål, for Kane scorer med 100% sikkerhet på en kontroversiell straffe. Tottenham virker ikke å være i sin beste form og jeg synes det ser ut som at spillerne misliker Conte, det virker ikke som god stemning. Tror det er et bra tidspunkt å møte dem på. Lett blir det ikke, men satan så godt det hadde vært med seier i dag

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...