Jump to content

15.01.23 Tottenham (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Stefanb said:

White har bokstavelig talt gjort Son til hans bitch. White har vært helt sjuk på høyreback så langt denne sesongen. 

 

White er en av de "glemte" heltene for oss ja. Har knapt gjort en feil på 18 kamper.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Stefanb said:

Som sagt: Romero er en skitten skitten spiller. Enhver annen midtstopper som gjør som han ville fått 3 gule kort i hver jævla kamp.

Helt sjukt.

Jepp. Med unntak av at Romero absolutt ikke skulle fått spille hele kampen, har dommer vært overraskende god i dag.

Herlig seier! Lenge siden vi har vunnet borte mot Tottene nå, var på tide! 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Stefanb said:

Ramsdale er en av de beste keeperne i ligaen. Allison er nok den beste, men Ramsdale er på linje med Ederson.

Jeg mener han fortsatt er bak Allison, Ederson og Pope, men har potensial til å bli bedre enn alle 3.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Med unntak av at Romero absolutt ikke skulle fått spille hele kampen, har dommer vært overraskende god i dag.

Herlig seier! Lenge siden vi har vunnet borte mot Tottene nå, var på tide! 

Romero er ekspert på å bli værende på banen. Alle kampene jeg ser han spille burde han fått 3-4 gule kort og ett rødt eller to. På mirakuløst vis blir det som regel bare ett gult

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Tror ramsdale provoserte richarlison. Også tar det av

Kan fortsatt ikke dytte noen i trynet av den grunn.

Forventer en reaksjon fra FA på Richarlison og den supporteren. Snakk om å ikke kunne kontrollere sine egne spillere og supportere.

En annen ting: Kommentatorene sier følgende: "There's no need for Arsenal to celebrate like that. They've just beat their North-London rivals. There's no need to rub it in their faces."

Er de helt idioter? Er jo selvfølgelig AKKURAT det man gjør!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Jeg mener han fortsatt er bak Allison, Ederson og Pope, men har potensial til å bli bedre enn alle 3.

Pope er god, men Ramsale er bedre. Pope er ikke god nok med beina til å være i nærheten av de andre her. Ramsdale gjør det Pope gjør, men samtidig er han ypperlig med føttene. Det er ikke Pope.

Allison er i en egen liga p.t.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Kan fortsatt ikke dytte noen i trynet av den grunn.

Forventer en reaksjon fra FA på Richarlison og den supporteren. Snakk om å ikke kunne kontrollere sine egne spillere og supportere.

En annen ting: Kommentatorene sier følgende: "There's no need for Arsenal to celebrate like that. They've just beat their North-London rivals. There's no need to rub it in their faces."

Er de helt idioter? Er jo selvfølgelig AKKURAT det man gjør!

Det er helt innafor å feire denne all den tid vi har blitt underlegne her lenge. Den skjønner ikke jeg heller. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...