Jump to content

04.09.22 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå må vi som supportere på forumet her bli like positive som supporterne på Emirates. På Emirates er det et trøkk og entusiasme som det ikke har vært siden Highburytida. Vi kommer ikke til å bli et topp 4 lag med 11 spillere. Vi trenger hele troppen for å komme inn blant topp 4. Jeg tror uansett hvem som starter kampen på søndag, kommer vi til å slå united. Uansett tidligere møter og statistikk så er det et helt annet trøkk i spillergruppen nå som er kapable til å vinne denne kampen. For første gang på mange år er jeg ikke redd for motstanderne vi møter. Denne kampen vinner vi selv uten Partey, Zino, Ødegård og Ramsdale. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Nå må vi som supportere på forumet her bli like positive som supporterne på Emirates. På Emirates er det et trøkk og entusiasme som det ikke har vært siden Highburytida. Vi kommer ikke til å bli et topp 4 lag med 11 spillere. Vi trenger hele troppen for å komme inn blant topp 4. Jeg tror uansett hvem som starter kampen på søndag, kommer vi til å slå united. Uansett tidligere møter og statistikk så er det et helt annet trøkk i spillergruppen nå som er kapable til å vinne denne kampen. For første gang på mange år er jeg ikke redd for motstanderne vi møter. Denne kampen vinner vi selv uten Partey, Zino, Ødegård og Ramsdale. 

Inshallah

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tony said:

Nå må vi som supportere på forumet her bli like positive som supporterne på Emirates. På Emirates er det et trøkk og entusiasme som det ikke har vært siden Highburytida. Vi kommer ikke til å bli et topp 4 lag med 11 spillere. Vi trenger hele troppen for å komme inn blant topp 4. Jeg tror uansett hvem som starter kampen på søndag, kommer vi til å slå united. Uansett tidligere møter og statistikk så er det et helt annet trøkk i spillergruppen nå som er kapable til å vinne denne kampen. For første gang på mange år er jeg ikke redd for motstanderne vi møter. Denne kampen vinner vi selv uten Partey, Zino, Ødegård og Ramsdale. 

Amen

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Tony said:

Ødegaard og Ramsdale trente med resten av laget i dag. Da er vel de klare for kamp i morgen. 👍😃

Det er i så tilfelle sabla bra - en viktig og en ekstremt viktig spiller for oss.

er det noen som vet noe mer om Vieira? Fortsatt matchfitness det handler om?

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Gunners77 said:

Ikke verst å lede serien om det blir tap imorgen, herlig å være Arsenal suporter for tida.

En fantastisk start på sesongen. Vi har slått lag som har lagd kvalme for Liverpool og Manchester City (Fulham, Aston Villa, Crystal Palace) - og når vi vinner i morgen så har vi 4 poengs luke ned til 2. plass allerede. Ekstremt bra.

Link to comment
Share on other sites

Her handler det om selvtillit og ikke falle sammen på et fiendtlig OT. Optimismen er tilbake i Manchester og de har også flyt nå. Jeg så ikke kampen de vant mot Leicester, men leste rapportene og den kunne vel vippet begge veier? Mot Liverpool var de gode og jeg ble imponert over innstilling og at de var så godt organisert. Vanskelig å bryte ned selv om midtbanen på papiret var svak. Nå er Casemiro ankommet, så den svakeste lagdelen også styrket. 
 

Må våge å stå høyt og må unngå kontringer. I etablert spill er ikke United vært gode de kampene jeg har sett. De er også sårbare på kontringer i mot. 

Link to comment
Share on other sites

Forventer at Utd kjører ut i samme stil som mot Liverpool. Da holdt de høy intensitet i 20 minutter før kreftene tok litt slutt og Pool hadde god kontroll til pause. Vi har 1 seier på de 17 siste seriekampene på Old Trafford så blir ikke overrasket med et nytt 2 målstap. U eller seier idag så ser jeg ingen grunn til å ikke gå for nr 2 på tabellen før VM starter🙃

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, sas2002 said:

Forventer at Utd kjører ut i samme stil som mot Liverpool. Da holdt de høy intensitet i 20 minutter før kreftene tok litt slutt og Pool hadde god kontroll til pause. Vi har 1 seier på de 17 siste seriekampene på Old Trafford så blir ikke overrasket med et nytt 2 målstap. U eller seier idag så ser jeg ingen grunn til å ikke gå for nr 2 på tabellen før VM starter🙃

Forhåpentligvis så møter vi dem høyt også. Presspillet vårt har fungert godt hittil i år. Om Lokonga viser samme takter som mot Villa så vil vi kunne gå seirende ut av den kampen i kampen.
 

Blir interessant å se om Casemiro starter og hva det vil gjøre for Uniteds evne til å spille seg ut av høyt press. Han er en spiller som skal være fullt i stand til det, om relasjonene er på plass er en annen sak.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tony said:

Kan noen her fortelle meg hvordan det går ann å sette opp Paul Tierney til å dømme denne kampen. Han bor i Manchester. 🤔

Blir aldri overrasket over noe FA/Dommerene gjør lenger. Det er helt totalt krise i den leiren der.

Link to comment
Share on other sites

Ikke helt greit, men la oss se kampen før vi konkluderer med noe. Rent subjektivt burde ikke dommere med koblinger mot ett lag være involvert i kamper med de respektive. Men slik funker det jo ikke i FA. Hadde det vært opp til dem, hadde de vel satt en engelsk dommer for å dømme the lions også.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Mest spent om Sambi fortsetter spillet fra sist kamp, slike unge spillere er normalt sett ustabile. Hadde trodd Ukraineren ville gått inn på hans plass, og Tierney på back. 

Er Anthony rask eller er det bare en ny Gervinho som ofte dribler seg selv

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...