Jump to content

04.09.22 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

50 minutes ago, RP7 said:

Mot hvilket topp 4 lag har Partey vært god?

Han har så langt jeg kan huske ikke klart å dominere mot noen topplag og feilpassene hans blir enda mer synlig mot de beste. 
Jeg syns Lokonga er meget god mot United. Løper mye og riktig. Ekstremt god med ball og er stort sett spillbar. Feilfri var han ikke, men syns absolutt ikke at han skal få skylden for noen av målene i mot. 

Nei du sier noe der, samtidig har vel partey knapt vært skadefri og i form til å bedømme han (dessverre) i slike kamper. Sambi har ikke gjort seg bort, men samtidig er han fremdeles noe uferdig. Om han skal ha skylden påstår jeg ikke, men er partey i form tror jeg fremdeles hadde stabilisert oss bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

58 minutes ago, RP7 said:

Mot hvilket topp 4 lag har Partey vært god?

Han har så langt jeg kan huske ikke klart å dominere mot noen topplag og feilpassene hans blir enda mer synlig mot de beste. 
Jeg syns Lokonga er meget god mot United. Løper mye og riktig. Ekstremt god med ball og er stort sett spillbar. Feilfri var han ikke, men syns absolutt ikke at han skal få skylden for noen av målene i mot. 

Jeg har heller ikke skjønt hvorfor Lokonga blir «syndebukk» i denne kampen

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Ingen har kalt han syndebukk. Det var kollektiv svikt med for offensiv tilnærming (arteta). 

Det er jo navnet hans som har blitt diskutert, savnet av Partey har blitt nevnt, noen har sagt han har skyld i minst to av målene osv. så selv om ingen har skrevet rett ut at det er hans feil, føler jeg St mange peker på nettopp han som grunnen til tapet

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Det er jo navnet hans som har blitt diskutert, savnet av Partey har blitt nevnt, noen har sagt han har skyld i minst to av målene osv. så selv om ingen har skrevet rett ut at det er hans feil, føler jeg St mange peker på nettopp han som grunnen til tapet

Mulig det, jeg personlig skylder kollektivet. Hadde vi gått tilbake til start tilnærming etter 1-1, så kunne vi fått noe i den kampen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

×
×
  • Create New...