Jump to content

24.02.22 Wolverhampton (H) (Flyttet fra 28.12.21)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Simbad said:

To forskjellige dommere som prøver å ødelegge for oss i begge kampene! Satan så fortjent!! 

Ikke faen om vi gir oss!

Elsker mentaliteten og holdningene som dette laget begynner å få i seg! Vi gir faen ikke opp, og for et samlet lag vi er! For et samhold!

Så jævlig deilig å se!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Ikke faen om vi gir oss!

Elsker mentaliteten og holdningene som dette laget begynner å få i seg! Vi gir faen ikke opp, og for et samlet lag vi er! For et samhold!

Så jævlig deilig å se!

 

Har faktisk en smule tårer i øynene nå.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Forsåvidt beste innhoppet Eddie har hatt også. 

 

Han får mindre skryt enn han burde. Mot Everton skapte han tre sjanser i tillegg til den han brant selv da han kom innpå. Den ene var en 'sitter' som Auba bomma på. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

 

Har faktisk en smule tårer i øynene nå.

Samme her. Når Lacazette puttet den og stadion bare eksploderte. Helt sjukt.

Skulle ønske jeg var der i kveld!

  

Just now, Tapapa said:

Me too. Kona tror det har klikka for meg. Det er mulig hun har rett. 

Har vel aldri vært helt god du, men akkurat her er det helt riktig! ;)

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Me too. Kona tror det har klikka for meg. Det er mulig hun har rett. 

Samboeren min har lagt seg... Sikker ikke dumt, så slipper hun å se at jeg sitter å nesten sipper...

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Pirès#7 said:

JAAAAAAAA! FUCK WOLVES!! ble faen meg rørt av å se hvor mye det betydde for laca,  for en jævla innsats på mannen

Måten han fikk med seg publikum da han vant innkastet mot Moutinho nede ved cornerflagget. Man kan si mye negativt om karen, men innsats og hjertet utenpå drakta har han! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Måten han fikk med seg publikum da han vant innkastet mot Moutinho nede ved cornerflagget. Man kan si mye negativt om karen, men innsats og hjertet utenpå drakta har han! 

Er sånne som fester seg… Har aldri klaget på hans innsats, det er så som så med utføringen, men dæven for en kriger. Jeg hadde ikke blingsa om han var tatt ev tidligere ikveld, men glad han ble på nå ja

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Publikum bør få en solid mengde honnør etter dette. De stod på idag ass. Selv når det så mørkt ut stod de på. Ellevilt desibel nivå. Måten de løfter laget på etter gollen og! Enormt

Lydnivået på Emirates har virkelig endra seg noe ekstremt under Arteta. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Ikke faen om vi gir oss!

Elsker mentaliteten og holdningene som dette laget begynner å få i seg! Vi gir faen ikke opp, og for et samlet lag vi er! For et samhold!

Så jævlig deilig å se!

Mentaliteten til laget under Arteta er noe vi ikke har sett på mange år. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Lydnivået på Emirates har virkelig endra seg noe ekstremt under Arteta. 

En ting Arteta har klart er å samle supporterne (for det meste) og laget. Det samholdet vi ser i klubben generelt sett er så fantastisk etter flere år med den gifte stemningen både hos supporterne og i de forskjellige "klikkene" i spillergruppen.

3 minutes ago, Simbad said:

Mentaliteten til laget under Arteta er noe vi ikke har sett på mange år. 

Er virkelig noe spennende på gang. Føler virkelig vi er i ferd med å bygge opp et skikkelig lag!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...