Jump to content

24.02.22 Wolverhampton (H) (Flyttet fra 28.12.21)


Simbad

Recommended Posts

18 minutes ago, Simbad said:

Helt sinnsykt at Wolves ikke får ett eneste gult kort for drøying av tid (med unntak av Jimenez) egentlig. Vi hadde hatt minst tre gule for det om rollene hadde vært byttet om. 

Jepp, men sett bort fra straffa som var klar (noe VAR skal iallfall skyldes for å ikke ta), så var atkinson ganske jevn i dømming ifht duellene. Noen hit og andre dit, jeg var aldri livredd røde kort eller lignende ikveld. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, Marius- said:

Jepp, men sett bort fra straffa som var klar (noe VAR skal iallfall skyldes for å ikke ta), så var atkinson ganske jevn i dømming ifht duellene. Noen hit og andre dit, jeg var aldri livredd røde kort eller lignende ikveld. 

Utrolig nok. Jepp, straffesparket var klart. Snytt for straffespark både i dag og mot Brentford sist. Minimum 3 straffespark vi er blitt snytt for på to kamper.

Ellers er jeg enig. Atkinson lot mye gå begge veier. Men vi har blitt straffet med gult kort for 'å drøye tid' før det har vært spilt en time tidligere. Wolves kunne/burde ha fått minst ett gult for det i dag hvis det skal være likhet for loven, i mine øyne. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Rosicky07 said:

Men merkelig at det ikke blei lagt til mer en bare 6 min egentlig. Så siste 15 i reprise nå. Og bare situasjonen med jimenez tok 3 min.  En Haug med drøying og bytter. Var nesten/om ikke mer en bare 6 min, siste 15.

Jepp. Var ekstremt mye drøying av tid, spillere som lå nede osv. Heldigvis klarte vi å utnytte den lille tiden vi fikk. 

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk innsats i går. Wolves er et lag med gode spillere. Ligge under mot de og snu det til seier var stetkt. Det er så viktig for mentaliteten i laget å få sånne seiere. Laca fikk en scoring når både han og laget trengte det som mest. Laca er full av innsats og prøver å få laget med seg. Lykkes ikke med alt han gjør , men drit i det når han sender oss til himmels sekunder før slutt. Kanskje scoringen kan medføre enda mer fra Pepe. Ødegaard meget god igjen. Ellers så ser det ut til at Pepe kan gi Arteta litt hodebry ved neste lag uttak. Pepe er utvilsomt på gang. Dette blir spennende fremover. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Fantastisk innsats i går. Wolves er et lag med gode spillere. Ligge under mot de og snu det til seier var stetkt. Det er så viktig for mentaliteten i laget å få sånne seiere. Laca fikk en scoring når både han og laget trengte det som mest. Laca er full av innsats og prøver å få laget med seg. Lykkes ikke med alt han gjør , men drit i det når han sender oss til himmels sekunder før slutt. Kanskje scoringen kan medføre enda mer fra Pepe. Ødegaard meget god igjen. Ellers så ser det ut til at Pepe kan gi Arteta litt hodebry ved neste lag uttak. Pepe er utvilsomt på gang. Dette blir spennende fremover. 

Som ifjor vår så er Pepe kobla på og det er viktig.  Martin kommer bare til å bli bedre og bedre. Tenker vi bare henter Erling til sommeren og henter Berge som squadplayer istedenfor Elneny så får Martin det som han vil😀

Link to comment
Share on other sites

Hadde aldri trudd vi skulle score 2 mål mot ulvene med så liten tid igjen. Perfekte bytter, vi har ett luksusproblem med ESR,Pepe. Men Pepe må få mer spilletid, Ødegård blir bare bedre og bedre. Snart tid for kaptain? Hadde vert herlig med CL spill, men vet aldri med arsenal. Da må de ha samme innsats som igår for å klare det.

Link to comment
Share on other sites

White er den spilleren av sommerens nye som jeg har vært mest skeptisk til. Muligens pga prislappen og at han ble totaldominert av Toney i første kampen. Men jeg synes han blir bedre og bedre. Roen han har virker å hjelpe Gabriel også, som til tider kan bli litt vel heit i toppen. De utfyller hverandre ganske godt.

Det blir spennende å se hva som skjer med Mavropanos, Saliba osv fra sommeren av. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...