Jump to content

24.02.22 Wolverhampton (H) (Flyttet fra 28.12.21)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Wolves image.png.9a92c6f3efeb66b351e91e3b43adbd91.png
Torsdag 24. februar 2021, kl. 20:45 Emirates Stadium

Premier League, 24. runde

Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale 

Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney 

Partey - Xhaka

Saka - MØ8 - ESR 

Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Som StefanB sier, kanskje det er bra for oss. Nå får vi hvilt en del av spillerne og kan fokusere hundre prosent mot kampen mot City. Hvis ikke det dukker opp flere utsettelser skal City møte Brentford borte på onsdag. Selv om Brentford ikke er i veldig god form, kan de lage problemer for City. De er gode på sin egen hjemmebane og har vist det mot flere topplag allerede denne sesongen. 

Forhåpentligvis er Tomi klar til den og vi kan stille mannsterke. Bare krysse fingrene for at vi ikke får noen andre ute med positiv test i mellomtiden. 

Uansett vil det være en god mulighet for gutta å rette litt inntrykket mot storlaga. Vi har så langt sett langt bedre ut på hjemmebane denne sesongen, selv om vi nå har to gode bortekamper på rad. Måtte 2022 starte med et stort positivt smell for Arsenal FC! 

Link to comment
Share on other sites

  • Simbad changed the title to 24.02.22 Wolverhampton (H) (Flyttet fra 28.12.21)
  • 3 weeks later...

Dette blir en knallhard kamp. Spørsmålet er hvem som bør starte på venstrevingen av ESR og Martinelli, evt om Martinelli bør starte på topp til fordel for Laca. Har Cedric gjort nok til å beholde plassen?

Jeg tror vi trenger ESR på venstre. Han tilfører angrepsspillet vårt noe annet enn Martinelli og selv om jeg liker og har tro på Martinelli, gjør Laca en så god jobb(med unntak av måla) at jeg tror det vil være en tabbe å ikke starte ham. 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Simbad said:

Dette blir en knallhard kamp. Spørsmålet er hvem som bør starte på venstrevingen av ESR og Martinelli, evt om Martinelli bør starte på topp til fordel for Laca. Har Cedric gjort nok til å beholde plassen?

Jeg tror vi trenger ESR på venstre. Han tilfører angrepsspillet vårt noe annet enn Martinelli og selv om jeg liker og har tro på Martinelli, gjør Laca en så god jobb(med unntak av måla) at jeg tror det vil være en tabbe å ikke starte ham. 

Svaret er innlysende. Cedric, Laca og Emilie starter. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Tapapa said:

Svaret er innlysende. Cedric, Laca og Emilie starter. 

Jeg vet ikke. Selv om Cedric har vært god, har han vært heldig som ikke fikk flere gule kort mot Wolves og kunne fort hatt et par gule i dag også. Hvor lang tid tar det før dommerne finner ut at han spiller for oss og gir ham røde kort? 

Link to comment
Share on other sites

Ramsdale
Cedric - White - Gabriel - Tierney
Saka - Partey - Xhaka - Smith Rowe
Ødegaard
Martinelli

 

Tar gjerne Tomi over Cedric hvis førstnevnte er 100% matchfit, men Cedric har vært god de to siste kampene og har ikke spilt seg ut av laget sånn sett.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sas2002 said:

Nå er united i en bedre flyt. Vi må ha 3 poeng på torsdag hvis vi skal være med framover 

Dere selvutnevnte realister er svært flinke til å påpeke at vi må ha 3 poeng i hver bidige kamp. Det er selvfølgelig ønskelig, men neppe realistisk, og neppe nødvendig for å sikre fjerdeplass. Wolves er en knalltøff motstander. Gitt kamper tilgode og tabellposisjon vil jeg si at det viktigste på torsdag er å unngå tap.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Verminator5 said:

Dere selvutnevnte realister er svært flinke til å påpeke at vi må ha 3 poeng i hver bidige kamp. Det er selvfølgelig ønskelig, men neppe realistisk, og neppe nødvendig for å sikre fjerdeplass. Wolves er en knalltøff motstander. Gitt kamper tilgode og tabellposisjon vil jeg si at det viktigste på torsdag er å unngå tap.

4 poeng over to kamper mot Wolves er veldig bra. De har også vært mye bedre på bortebane enn Molineux så langt denne sesongen. Selvsagt håper vi alle på 3 poeng, men det er langt i fra gitt. De banka Tottene for bare noen dager siden og har et av ligaens aller beste forsvar.

Tror det blir en knallhard match. De er revansjesugne og vi har slitt litt foran mål.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Simbad said:

4 poeng over to kamper mot Wolves er veldig bra. De har også vært mye bedre på bortebane enn Molineux så langt denne sesongen. Selvsagt håper vi alle på 3 poeng, men det er langt i fra gitt. De banka Tottene for bare noen dager siden og har et av ligaens aller beste forsvar.

Tror det blir en knallhard match. De er revansjesugne og vi har slitt litt foran mål.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

Martin Atkinson har gitt straffespark i 34% av kampene han har dømt oss(44 totalt). 16% av kampene han har dømt oss har han gitt rødt kort. 

Alle kampene har dømt oss denne sesongen(3) har han enten gitt motstanderlaget straffespark eller oss rødt kort.

Kilde: Whoscored

 

De siste 24 kampene han har dømt oss har han visstnok ikke gitt en eneste spiller på motstanderlaget rødt kort.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Så vi møter et lag som er av de defensivt mest solide i ligaen - og det med en dommer som har historikk for å dømme mot oss. Det kan jo bli interessant.

Jeg tror dog at dette virkelig går veien. Satser på at Ramsdale gjør en tidlig klarering midt i nøtta på Atkinson, så han glemmer hvordan fløyta fungerer - og at gutta holder show fremover på banen.

 

4-0. Saka x2, ESR og Gabriel.

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...