Jump to content

24.02.22 Wolverhampton (H) (Flyttet fra 28.12.21)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, Rosicky07 said:

Syns Pepe hadde var pigg når han kom inn sist

Ja det er jeg enig i! Men det er jo første kampen han har fått spille på leeenge. Så har liksom ikke helt troen på at han får komme inn lenger ^^

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Så ingenting jeg. Men jeg kom litt sent og mista de 2 første minuttene. Hva skjedde? Står ingenting om det på vglive heller.

Saka spilte til Lacazette som blir feid overende når han skal avslutte av en hoppende Nelson Semedo som kommer bakfra etter rundt 20 sekunder. Semedo er ikke på ball. Atkinson blåser ikke og VAR mente det ikke var straffe.

Det er 100% straffe.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Saka spilte til Lacazette som blir feid overende når han skal avslutte av en hoppende Nelson Semedo som kommer bakfra etter rundt 20 sekunder. Semedo er ikke på ball. Atkinson blåser ikke og VAR mente det ikke var straffe.

Det er 100% straffe.

Jeg er ikke overrasket...

Fatter ikke at de bruker 2 minutt på den offsiden der...

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Men bruke flere minutter på en offside skal de.. Ganske klar offside ogås. 

Jepp.

Utrolig provoserende. Når skal vi for øvrig gjøre som i den australske ligaen hvor vi faktisk kan høre dommerne snakke sammen sånn at publikum faktisk kan forstå hva som skjer?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

De prøvde alt de kunne for å gi de målet gitt

Er merkverdig hvordan hver jævla avgjørelse i vårt favør blir avfeid etter en rask kikk. Alle avgjørelser som kan gå mot oss bruker de minimum 2-3 minutter på.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jepp.

Utrolig provoserende. Når skal vi for øvrig gjøre som i den australske ligaen hvor vi faktisk kan høre dommerne snakke sammen sånn at publikum faktisk kan forstå hva som skjer?

Den der til Ødegaard hadde vi aldri fått frispark på. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...