Jump to content

11.12.21 Southampton (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Southampton image.png.fb857fb05a08d43ae75a8c14ca8638d4.png
Lørdag 11. desember 2021, kl. 16:00. Emirates Stadium

Premier League, 16. runde

Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale 

Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney

Niles - Sambi

Saka - MØ8 - ESR 

Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Håper at Partey får hvile seg på lørdag. Han trenger en " velfortjent " hvil på benken. Auba kan også fortsette på benk. Nå kan AMN få prøve seg sammen med Sambi. Xhaka gikk rett inn i laget , med blandet hell mot Everton. Du kan få både det ene og det andre med Xhaka. Går for Simbads forslag over her med AMN og Sambi.

På lørdag er det kun 3 poeng som teller. Vi kan ikke komme med en ny begredelig forestilling.  

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Hvis dere mener at 8 - 9 mann var dårlige mot Everton så er spørsmålet om Arteta og laget snur det mot Soton. Eller blir det black december ? 

Ser hvor du vil hen. Jeg velger å snu på det. To spilte veldig bra. Det var Martin og Tomi. For de resterende var det ymse kvalitet

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

Ser hvor du vil hen. Jeg velger å snu på det. To spilte veldig bra. Det var Martin og Tomi. For de resterende var det ymse kvalitet

Skulle gjerne ha vist hvorfor laget kan falle så i sammen når de spiller for heng på topp 4. Det burde være den største motivasjon i verden . Du har rett i at det var ymse kvalitet på spillerne mandag. Topp 4 er fortsatt fullt mulig , men den plassen blir til slutt uoppnåelig hvis de fortsetter i samme spor som på mandag. 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Gunners68 said:

Skulle gjerne ha vist hvorfor laget kan falle så i sammen når de spiller for heng på topp 4. Det burde være den største motivasjon i verden . Du har rett i at det var ymse kvalitet på spillerne mandag. Topp 4 er fortsatt fullt mulig , men den plassen blir til slutt uoppnåelig hvis de fortsetter i samme spor som på mandag. 

For meg er det snakk om for lite rutine og at de rutinerte ikke står frem når vi trenger de. Både Laca, Auba, Partey og Xhaka skuffet med tanke på lederskap mot Everton. Ingen av de sto frem som en leder da det stod på som verst. Og dette er ikke noe nytt.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Simbad said:

Lagnyheter: Kola er i løpetrening og håper å være tilbake i full trening i januar. Leno og ESR skal testes i forkant av kampen. Martinelli er klar.

Hvis ESR ikke blir klar håper jeg Martinelli tar venstrekanten og Balogun får starte på topp. 

Så du mener at en som ikke har vært god nok for troppen plutselig skal være redningen? 
 

1 hour ago, Gunners68 said:

Skulle gjerne ha vist hvorfor laget kan falle så i sammen når de spiller for heng på topp 4. Det burde være den største motivasjon i verden . Du har rett i at det var ymse kvalitet på spillerne mandag. Topp 4 er fortsatt fullt mulig , men den plassen blir til slutt uoppnåelig hvis de fortsetter i samme spor som på mandag. 

jeg har ikke noe fornuftig svar på det, men vil tro det er litt tilfeldig. Vi kommer til å tape kamper i år, og vi kommer til å spille ræva kamper i år, men om vi gjør det når vi skal inn i topp 4 eller i andre kamper spiller forsåvidt liten rolle når serien er slutt. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Så du mener at en som ikke har vært god nok for troppen plutselig skal være redningen? 

Redningen? Nei, men Laca og Auba sliter om dagen som spiss(Laca har gjort det bedre i rollen til MØ8, men Martin har vært god i det siste, selv om han gav Manure straffesparket som førte til at vi tapte). Så å la en unggutt som kanskje er fremtiden få prøve seg fra start hvis ESR ikke blir klar kan være et forsøk. 

I fjor var det ESR som 'plutselig' fikk sjansen på boxing day og tok muligheten sin med begge hender. Balogun er en mye mer dynamisk spiss enn både Laca og Auba selv om han mangler erfaring. 

Link to comment
Share on other sites

Vil se Arteta tar ut et lag i dag hvor han bruker de som er i form. Auba må dermed benkes. Sikkert flere som nærmer seg benken. Kan bli en tøff slite kamp i dag og det blir det på onsdag mot West Ham også. Deretter venter en tøff knokkel kamp borte mot Dirty Leeds. Vi må plukke poeng hele veien for å henge med og det må starte i dag.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Simbad said:

Lagnyheter: Kola er i løpetrening og håper å være tilbake i full trening i januar. Leno og ESR skal testes i forkant av kampen. Martinelli er klar.

Hvis ESR ikke blir klar håper jeg Martinelli tar venstrekanten og Balogun får starte på topp. 

Blir vel Nketiah...:PPPPPPPPP

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Vil se Arteta tar ut et lag i dag hvor han bruker de som er i form. Auba må dermed benkes. Sikkert flere som nærmer seg benken. Kan bli en tøff slite kamp i dag og det blir det på onsdag mot West Ham også. Deretter venter en tøff knokkel kamp borte mot Dirty Leeds. Vi må plukke poeng hele veien for å henge med og det må starte i dag.

Det med å spille med spillerene form synes jeg han tilsynelatende har vært god på en stund. Ramsdale først, Tavares en periode, Laca for Martin osv. de som gjør det godt i en kamp får fornyet tillit

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Ben Elfen said:

Det med å spille med spillerene form synes jeg han tilsynelatende har vært god på en stund. Ramsdale først, Tavares en periode, Laca for Martin osv. de som gjør det godt i en kamp får fornyet tillit

Auba syntes jeg fortjener fornyet tillit på benken. Partey nærmer seg benk i rakett fart. Tok seg litt opp i 2 omgang mot Everton , men han har skuffet oss i en del kamper. Hvis han nå skal benke folk som ikke gjør det spesielt bra over en periode , så håper jeg han er konsekvent på det. Det er enkelte som hare fått alt for mange kamper uten å prestere.

 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Gunners68 said:

Auba syntes jeg fortjener fornyet tillit på benken. Partey nærmer seg benk i rakett fart. Tok seg litt opp i 2 omgang mot Everton , men han har skuffet oss i en del kamper. Hvis han nå skal benke folk som ikke gjør det spesielt bra over en periode , så håper jeg han er konsekvent på det. Det er enkelte som hare fått alt for mange kamper uten å prestere.

 

Auba er «syk» 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...