Jump to content

11.12.21 Southampton (H)


Simbad

Recommended Posts

33 minutes ago, Simbad said:

Siste angående Auba skal være at en tatovering er grunn til at han kom senere hjem enn avtalt. Om det stemmer, av med kapteinsbindet. 

Av med kapteinsbindet og send han på dør asap. Dette er visstnok ikke første gang.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

21 minutes ago, Tapapa said:

Jeg har vært skeptisk til at Ødegaard, men gleder meg stort over at han blomstrer. Jeg legger til at jeg var skeptisk til Ramsdale også... 

Jeg er Arsenalfan, og håper alle som tar på seg drakta vår lykkes. Det hadde jeg håpet om vi så hadde signert Teddy Sheringham. 

Teddy is still a cunt! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Siste angående Auba skal være at en tatovering er grunn til at han kom senere hjem enn avtalt. Om det stemmer, av med kapteinsbindet. 

Håper virkelig det der er oppspinn, ellers kan han bare forbli nede hos familien. 

Link to comment
Share on other sites

Viktig seier for arsenal i går. Vi har heng på topp 4. Flere spillere som var langt under pari de første 15 - 20 minuttene. Første målet kommer etter mange flott kombinasjoner som Laca satte kontant i nettet. Det løsnet etter det og spillerne hevet seg.  Ramsdale i mål hadde en meget god kamp , Tomi imponerte igjen i forsvaret , Partey sliter , må snart forbys å skyte og mister ballen ofte , Xhaka bedre en Partey og jeg syntes det er på tide at andre nå får sjansen. Martinelli har etter min mening nå spilt seg til plass i laget , Auba har på flere måter plassert seg på benk egenhendig. 

Saka og Ødegaard bidrar med mye bra. Martin har like mange mål som Auba så vidt jeg vet.

Nå venter West Ham , som ikke blir lett å slå , spesielt hvis vi igjen har tenkt å åpne kampen som mot Soton i går. Det må for faen kunne gå an å våkne å prøve å dominere fra start ,være såpass i fokus at pasningen til en lag kamerat 5 meter unna kommer frem. Nå har vi en fantastisk mulighet til melde oss på i topp 4 racet. 

Arteta må treffe med lag uttaket og taktikk. Auba historien kjenner jeg ikke detaljene i , men det er i allefall et faktum at klubben bekrefter at det har skjedd ting som gjør at Auba ikke får spille. Vår lag kaptein får ikke spille. Sett ham ytterst på bakerste benk og slipp til sultne ung gutter som vil spille. Partey har vært såpass under pari at det er høyst på tide at andre får prøve seg. Det Partey har vist i senere tid er ikke det jeg så for meg når vi signerte ham. La feks AMN få muligheten til å vise seg frem.  

Sesongen er lang , mye kan skje underveis , vi ligger på 6 plass - 1 poeng unna topp 4 . Vi som følger klubben er ikke helt fornøyd. Det kladder litt her og der. Får Arteta hele laget i fokus og de fremstår sånn som vi har sett de på det beste denne sesongen så er topp 4 fullt mulig å oppnå. Men , da må Arteta og spillerne prestere bedre  en de tidvis gjør. 

Link to comment
Share on other sites

I går gjorde jeg det motsatte av hva jeg normalt gjør. Jeg pleier å stresse og mase på kone og barn og slik sørge for at  i alltid kommer hjem tidsnok til kamp. Deretter ser jeg Arsenal spille elendig og det ender med at jeg bare er gretten. 

Denne gangen lot jeg kona gjøre sine ting. Jeg så litt av kampstarten på telefonen og Southampton så ut som Barcelona for noen år siden. Da gadd jeg ikke mer og slo den av 

Vi kjørte hjem og kom akkurat hjem til andre omgang. Da visste jeg at vi ledet og koste meg med mye god fotball.  Jeg har bare vært blid hele tiden etter det. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

I går gjorde jeg det motsatte av hva jeg normalt gjør. Jeg pleier å stresse og mase på kone og barn og slik sørge for at  i alltid kommer hjem tidsnok til kamp. Deretter ser jeg Arsenal spille elendig og det ender med at jeg bare er gretten. 

Denne gangen lot jeg kona gjøre sine ting. Jeg så litt av kampstarten på telefonen og Southampton så ut som Barcelona for noen år siden. Da gadd jeg ikke mer og slo den av 

Vi kjørte hjem og kom akkurat hjem til andre omgang. Da visste jeg at vi ledet og koste meg med mye god fotball.  Jeg har bare vært blid hele tiden etter det. 

 

Forferdelig oppskrift. Du har jo ikke fått avreagert for alt gruffet gjennom uken? Arsenalkamper er til for å få ut all frustrasjon som har bygget seg opp slik at neste uke blir bedre. Se for deg tre dårlige dager med nye coronarestriksjoner og grinete barn… Så begynner du å se WH kampen med frustrasjonsmåleren nesten oppunder rødt? Frykter det kan bli stygt…😂

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...