Jump to content

11.12.21 Southampton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Marius- said:

Utrolig imponerende men like ræva av south som ikke klarer noen ting 

Det hjelper med litt selvtillit. Vi kan bare håpe dette gir gutta nok selvtillit til å få til noen gode offensive prestasjoner fremover. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Helt klart. Det er de to som gir meg håp, og jeg var fornøyd med Leno også. Men dette er er nytt nivå 

De har vært veldig stabilt gode. Men vi har også Tavares, Sambi, White og MØ8 som har ekstreme potensial. De har dog vært mer varierende enn de andre to. 

Engasjementet til Ramsdale er smittende. Og den eneste keeperen siden Wenger som har hatt et lignende engasjement er Szczesny. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

De har vært veldig stabilt gode. Men vi har også Tavares, Sambi, White og MØ8 som har ekstreme potensial. De har dog vært mer varierende enn de andre to. 

Tavares har imponert men ikke like mye. Hatt noen forferdelige 

Link to comment
Share on other sites

White skryter av at han aldri ser fotball på tv. Det burde han begynne med, har veldig mye å lære av andre stoppere. Bruker alt for lang tid og tråkker på ballen nesten hver gang i ombygningen. Gjør det vanskelig for sine medspillere

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

White skryter av at han aldri ser fotball på tv. Det burde han begynne med, har veldig mye å lære av andre stoppere. Bruker alt for lang tid og tråkker på ballen nesten hver gang i ombygningen. Gjør det vanskelig for sine medspillere

Enig. Synes han ofte virker litt vel arrogant og bruker lang tid med ball. Han har en veldig god pasningsfot og har et veldig godt driv med ballen, men må bli flinkere til å få den fortere fra seg. Når han gjør det åpner også mulighetene for mål som vårt første i dag. 

Link to comment
Share on other sites

Viser litt av det offensive potensialet vårt i dag, men veldig ineffektive selv om vi scorer 3 mål. Vi er fortsatt et stykke fra der vi bør være, de første 20 var skuffende og en liten periode rett før pause og midt i andreomgangen hvor Ramsdale står frem med noen herlige redninger. Men forhåpentligvis kan vi bygge videre på dette og forbedre oss på sikt. Positive takter totalt sett uten Auba.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Forsåvidt grei kamp, samtidig så er det mye å rette på i frispillingsfasen.  Må gå raskere og være mer presise. Setter oss i vanskelige situasjoner. 

Enig. De to midtbanespillerne jeg synes har vært flinkest til akkurat det så langt denne sesongen er Sambi og Niles. Partey og Xhaka har verken vært presise nok eller kjappe nok totalt sett.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Verminator5 said:

Deilig med litt trøkk og sjanser igjen. En fin måte å revansjere mandagen på. Hvordan er stemningen blant dere som mente at Ødegaard var en dårlig signering?

MØ8 har en ekstrem arbeidskapasitet. Hvor mange offensive midtbanespillere jobber like hardt defensivt? Og han har likevel et stort forbedringspotensial. 

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Verminator5 said:

Deilig med litt trøkk og sjanser igjen. En fin måte å revansjere mandagen på. Hvordan er stemningen blant dere som mente at Ødegaard var en dårlig signering?

Jeg har vært skeptisk til at Ødegaard, men gleder meg stort over at han blomstrer. Jeg legger til at jeg var skeptisk til Ramsdale også... 

Jeg er Arsenalfan, og håper alle som tar på seg drakta vår lykkes. Det hadde jeg håpet om vi så hadde signert Teddy Sheringham. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...