Jump to content

11.12.21 Southampton (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Tony said:

Merkelig kamp. Snart pause vi leder 2-0 allikevel føler jeg meg skuffet over hva jeg ser.

De første 20 var skuffende. Men etter det vil jeg si vi har vært gode. La oss ikke bakpå på 1-0 og kjører på. Burde ledet med mer. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

De første 20 var skuffende. Men etter det vil jeg si vi har vært gode. La oss ikke bakpå på 1-0 og kjører på. Burde ledet med mer. 

Enig. Det var horribelt i starten. Men etter det føler jeg god kontroll og synd vi ikke er kliniske 

Link to comment
Share on other sites

Nå må du bruke pausen bra Arteta. Vi leder fortjent men vi kan ikke slurve like mye i andreomgangen. Plutselig blir vi straffet og Soton er inne i kampen igjen. Vi må sette sjansene våre. Burde ledet minst 4-0 etter sjansene vi har skapt. 

Link to comment
Share on other sites

Pickford…

Arsenal får jammen ikke mye hjelp av publikum heller. Dørgende stille da pausesignalet gikk. 
 

Burde ledet med 2 mål mer. Her er det muligheter hele tiden. Soton svikter i press etter at første pressledd er spilt av. Få ballen i mellomrom og det er en motorvei fremover. Det må de utnytte. En Pépé i form hadde elsket en slik kamp

Link to comment
Share on other sites

Vi startet forferdelig , men så tok det seg opp. Litt mer i fokus og vi hadde ledet enda mer. Håper de går ut i 100 i 2 omgang og dreper denne kampen. Skal ikke være nødvendig å legge seg bakpå nå. Få flere scoringer og flere positive opplevelser inn i laget.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, RP7 said:

Pickford…

Arsenal får jammen ikke mye hjelp av publikum heller. Dørgende stille da pausesignalet gikk. 
 

Burde ledet med 2 mål mer. Her er det muligheter hele tiden. Soton svikter i press etter at første pressledd er spilt av. Få ballen i mellomrom og det er en motorvei fremover. Det må de utnytte. En Pépé i form hadde elsket en slik kamp

Pepe må få minutter her idag. Ellers blir jeg nok engang skuffa 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...