Jump to content

06.12.21 Everton (B)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, RP7 said:

Partey ga seg selv 4/10 for sin karriere i Arsenal. Fy fader for en skrytepave. 2/10 er mer riktig. Han er grusom slik han er nå. Jogging, taper dueller, slår bort ball, svak i posisjonsspillet. Skuddfoten.. gi meg styrke.. Fader så dårlig han er.

Tierny var veldig svak og mister egentlig ballen før han slår gjennom til Ødegaard. Mister mottaket, men ballen spretter opp i kneet hans og i riktig retning. Snakk om flaks. 
 

Syns det er gult til Godf for taklingen mot Saka. Ikke kort for foten mot Tomiyasu. Umulig for ham å vite at hodet skal lande der. Det dommer glemte var å gi Allan gult for taklingen mot T som fører til fallet. 
 

4/10 er HELT ok. Han har hatt svært gode kamper, men han har slitt med skader.. 

2/10 er bullshit, og det vet du jævla godt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Tapapa said:

Til Auba-kritikerne. Hvordan syns dere at Laca har klart seg så langt? 

Saken er den, at vi ikke gjør livet lett for noen spisser. 

Urettferdig mot Laca. Aubameyang har hatt _mange_ 95%+ sjanser som han har bomma på.
Hvor mye sjanser har Laca fått til nå ? 0.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, elx said:

Urettferdig mot Laca. Aubameyang har hatt _mange_ 95%+ sjanser som han har bomma på.
Hvor mye sjanser har Laca fått til nå ? 0.

Poenget mitt er at spisser hos dagens Arsenal jobber under elendige forhold. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Poenget mitt er at spisser hos dagens Arsenal jobber under elendige forhold. 

Joda, den skjønner jeg, og jeg er enig. 

Men blir feil å sammenligne alle de "100%" sjansene som Auba har brent, kontra denne ene kampen hvor vi har 1 skudd på mål. Som ikke er Laca sitt skudd^^

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Vanskelig å forstå hva som er spøk når det gjelder Partey om dagen... Er jo tidenes hoggestabbe.

Vel fortjent slik han nå fremstår. Men, han skal få ros når det er riktig og ris når det er riktig. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...