Simbad Posted October 23, 2021 Report Share Posted October 23, 2021 (edited) Arsenal v Leeds Tirsdag 26. oktober 2021, kl. 20:45. Emirates Stadium Carabao-cup Kampen vises direkte på Viasat 4/Viaplay Ønsket lag: Leno Chambers - Holding - Mari Niles - MØ8 - Elneny - Kola Pepe - Balogun - Martinelli Edited October 23, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 Ser at det over her er et forslag om et helt nytt lag mot Leeds. Skal alle hviles før kampen mot Leicester ? Skjønner at PL er viktigst , og at liga cupen er en mulighet til å vise frem enkelte som bør / skal selges. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 5 minutes ago, Gunners68 said: Ser at det over her er et forslag om et helt nytt lag mot Leeds. Skal alle hviles før kampen mot Leicester ? Skjønner at PL er viktigst , og at liga cupen er en mulighet til å vise frem enkelte som bør / skal selges. Det er mitt ønske. Fordi PL(topp 6) i mine øyne er langt viktigere enn Carabao cup, samt at vi har en del spillere som trenger spilletid. Men jeg er rimelig sikker på at Arteta kommer til å kjøre et ganske sterkt lag. Det har han gjort tidligere. Vi har likevel noen spillere som kan trenge en pust i bakken. Tomi, Gabriel, Tierney, Saka, ESR, Partey og Auba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 Vi har veldig mange forsvarsspillere som ikke får spilletid nå, Cedric, Chambers, Holding, Mari og Kola. Flere av disse må få minutter her. Fremover tenker jeg Elneny, Ødegaard, Pepe og Laca, Martinelli kan starte iallefall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 24, 2021 Author Report Share Posted October 24, 2021 25 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Vi har veldig mange forsvarsspillere som ikke får spilletid nå, Cedric, Chambers, Holding, Mari og Kola. Flere av disse må få minutter her. Fremover tenker jeg Elneny, Ødegaard, Pepe og Laca, Martinelli kan starte iallefall. Jeg tenker vi bør stille på samme måte mot Leicester som vi gjorde mot Villa. Da bør Laca ikke få mer enn et innhopp i denne. De andre du nevner kan gjerne starte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted October 24, 2021 Report Share Posted October 24, 2021 2 minutes ago, Simbad said: Da bør Laca ikke få mer enn et innhopp i denne Tja. Laca har ikke spilt mye denne sesongen, og trenger kamper nå for å kunne holde mer enn 60 minutter. Jeg mener han bør starte og heller tas ut mot slutten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 26, 2021 Author Report Share Posted October 26, 2021 On 10/24/2021 at 2:25 PM, Oh-To-Be-A-Gooner said: Tja. Laca har ikke spilt mye denne sesongen, og trenger kamper nå for å kunne holde mer enn 60 minutter. Jeg mener han bør starte og heller tas ut mot slutten. Mulig du har rett. Blir et dilemma for Arteta uansett. Han ønsker nok å gjøre sitt for å prøve å vinne denne, i tillegg til å klare topp 6 i PL/nærme oss topp 4 og å nå langt i FA-cupen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 Leno Cedric - Chambers - Holding - Mari - Kolasinac Niles - Elneny Pepe - Nketiah - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 16 minutes ago, Simbad said: Mulig du har rett. Blir et dilemma for Arteta uansett. Han ønsker nok å gjøre sitt for å prøve å vinne denne, i tillegg til å klare topp 6 i PL/nærme oss topp 4 og å nå langt i FA-cupen. Vi skal klare topp fire og vinne Carabao cup. West Ham United innehar den plassen nå og de er ikke bedre enn oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 Nettavisen tror Patino skal spille idag. Jeg tviler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 26, 2021 Author Report Share Posted October 26, 2021 9 minutes ago, Tapapa said: Vi skal klare topp fire og vinne Carabao cup. West Ham United innehar den plassen nå og de er ikke bedre enn oss. Hvis vi klarer å bli stabile, tror jeg vi kan klare det. Men er redd for at vi blir akkurat litt for ustabile denne sesongen. Afrikamesterskapet vil også kunne ødelegge noe, siden vi mister både Partey og Auba(pluss Elneny) i denne perioden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 (edited) 27 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Nettavisen tror Patino skal spille idag. Jeg tviler. Patino fikk seg en liten skade i går så han er ikke med i troppen. Edited October 26, 2021 by Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 Fan, see først nå at kampen går på Viaplay 😞 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 26, 2021 Author Report Share Posted October 26, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 Skjønner ikke hvorfor White og Smith-Rowe spiller i dag, men greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 3 minutes ago, Stefanb said: Skjønner ikke hvorfor White og Smith-Rowe spiller i dag, men greit. Enig. De to blir viktige mot Leicester. Har ikke råd til skader nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 26, 2021 Author Report Share Posted October 26, 2021 2 minutes ago, Stefanb said: Skjønner ikke hvorfor White og Smith-Rowe spiller i dag, men greit. Ikke jeg heller. Men håper Nketiah kan vise på banen at han har jobbet knallhardt på treningsfeltet. Og jeg håper Martinelli kan vise seg frem positivt. Håper Salah-Eddine får noen minutter og kan vise seg frem litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 6 minutes ago, Tapapa said: Fan, see først nå at kampen går på Viaplay 😞 Der kan jeg hjelpe deg brodern Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 Ingen Ødegaard i troppen i dag. Syk? Skadet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 4 minutes ago, Ben Elfen said: Ingen Ødegaard i troppen i dag. Syk? Skadet? For dårlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 Synes det er for mange utskiftninger. Leeds stiller sterkt lag. Redd dette kan bli stygt. Tipper 3-1 til Leeds. Men håper gutta overrasker meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 1 minute ago, Tapapa said: For dårlig? Plass til Nketia… Tipper det er småskader etter landslag og tung belastning i det siste. Kan bli tøft mot Leeds som stiller mer eller mindre toppet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 Jeg liker ikke at ESR starter. Vi trenger han frisk og rask til de neste kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted October 26, 2021 Report Share Posted October 26, 2021 20 minutes ago, Tapapa said: Jeg liker ikke at ESR starter. Vi trenger han frisk og rask til de neste kampene. Noen liker å spille alt. Føler at de får flyt og bygger selvtillit. De monitorerer alt og har nok full kontroll på fitnessen til ESR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 26, 2021 Author Report Share Posted October 26, 2021 (edited) Jeg forventer full innsats av de spillerne som starter i dag. Spesielt de spillerne som banker på døra til førstelaget. Flere som har noe å bevise. Niles, Pepe og Nketiah følger jeg ekstra med på i dag. Ser forresten ut til at Mari er ute i kulden. Edit: Ser at Mari visstnok skal være syk(premierinjuries.com). Dette hadde jeg ikke fått med meg. Edited October 26, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts