Jump to content

26.10.21 Leeds (H) Carabao cup


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Leeds image.png.c4f93f981200d39e6703a86854b98213.png
Tirsdag 26. oktober 2021, kl. 20:45. Emirates Stadium

Carabao-cup 

Kampen vises direkte på Viasat 4/Viaplay

Ønsket lag:

Leno

Chambers - Holding - Mari

Niles - MØ8 - Elneny - Kola

Pepe - Balogun - Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5 minutes ago, Gunners68 said:

Ser at det over her er et forslag om et helt nytt lag mot Leeds. Skal alle hviles før kampen mot Leicester ? Skjønner at PL er viktigst , og at liga cupen er en mulighet til å vise frem enkelte som bør / skal selges. 

Det er mitt ønske. Fordi PL(topp 6) i mine øyne er langt viktigere enn Carabao cup, samt at vi har en del spillere som trenger spilletid.

Men jeg er rimelig sikker på at Arteta kommer til å kjøre et ganske sterkt lag. Det har han gjort tidligere. Vi har likevel noen spillere som kan trenge en pust i bakken. Tomi, Gabriel, Tierney, Saka, ESR, Partey og Auba.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Vi har veldig mange forsvarsspillere som ikke får spilletid nå, Cedric, Chambers, Holding, Mari og Kola. Flere av disse må få minutter her. Fremover tenker jeg Elneny, Ødegaard, Pepe og Laca, Martinelli kan starte iallefall. 

Jeg tenker vi bør stille på samme måte mot Leicester som vi gjorde mot Villa. Da bør Laca ikke få mer enn et innhopp i denne. De andre du nevner kan gjerne starte. 

Link to comment
Share on other sites

On 10/24/2021 at 2:25 PM, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Tja. Laca har ikke spilt mye denne sesongen, og trenger kamper nå for å kunne holde mer enn 60 minutter. Jeg mener han bør starte og heller tas ut mot slutten.

Mulig du har rett. Blir et dilemma for Arteta uansett. Han ønsker nok å gjøre sitt for å prøve å vinne denne, i tillegg til å klare topp 6 i PL/nærme oss topp 4 og å nå langt i FA-cupen.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Simbad said:

Mulig du har rett. Blir et dilemma for Arteta uansett. Han ønsker nok å gjøre sitt for å prøve å vinne denne, i tillegg til å klare topp 6 i PL/nærme oss topp 4 og å nå langt i FA-cupen.

Vi skal klare topp fire og vinne Carabao cup. West Ham United innehar den plassen nå og de er ikke bedre enn oss. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Tapapa said:

Vi skal klare topp fire og vinne Carabao cup. West Ham United innehar den plassen nå og de er ikke bedre enn oss. 

Hvis vi klarer å bli stabile, tror jeg vi kan klare det. Men er redd for at vi blir akkurat litt for ustabile denne sesongen. Afrikamesterskapet vil også kunne ødelegge noe, siden vi mister både Partey og Auba(pluss Elneny) i denne perioden.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Skjønner ikke hvorfor White og Smith-Rowe spiller i dag, men greit.

Ikke jeg heller. Men håper Nketiah kan vise på banen at han har jobbet knallhardt på treningsfeltet. Og jeg håper Martinelli kan vise seg frem positivt. 

Håper Salah-Eddine får noen minutter og kan vise seg frem litt.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Tapapa said:

Jeg liker ikke at ESR starter. Vi trenger han frisk og rask til de neste kampene. 

Noen liker å spille alt. Føler at de får flyt og bygger selvtillit. De monitorerer alt og har nok full kontroll på fitnessen til ESR

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventer full innsats av de spillerne som starter i dag. Spesielt de spillerne som banker på døra til førstelaget. Flere som har noe å bevise. 

Niles, Pepe og Nketiah følger jeg ekstra med på i dag. 

Ser forresten ut til at Mari er ute i kulden. Edit: Ser at Mari visstnok skal være syk(premierinjuries.com). Dette hadde jeg ikke fått med meg. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...