Jump to content

26.10.21 Leeds (H) Carabao cup


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bra seier. Synd Salah-Eddine ikke fikk sjansen. Men gøy for ham å sitte på benken. Hadde nok vært Patino der om ikke han var skadet. 

Pepe er et j***@ surrehue, men han får seg en assist på målet til Chambers. Martinelli og Nketiah jobber bra. Eddie fikk målet, så vidt. Martinelli sliter litt, men hadde noen gode raid. 

Jeg vet ikke om Elneny har blitt dårligere, eller om det bare er fordi vi har fått sett deler av toppnivået til Partey eller fordi han er rusten. Han gjør en del rart i dag. Likevel godkjent. Niles glimtvis veldig god, men veldig opp og ned.

Forhåpentligvis er White bare ute et par dager så han er klar til kampen mot Leicester. I dag synes jeg han hadde sin beste kamp i Arsenaltrøya. Har ikke vært helt overbevist over ham enda, men hvis han fortsetter å forme et godt samarbeid med Gabriel, kan det absolutt være noe bra her.

Kola og Cedric solide. Leno god når han ble testet. Virker roligere med ball i beina, men fortsatt milevis unna pasningsspillet til Ramsdale. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Deilig seier over Dirty Leeds. Betyr ekstra mye for oss til årskomne som fortsatt husker Dirty Leeds på slutten av 60 tallet og 70 tallet 🙂 Den gang var hatet nesten større mot Ledds en mot Spurs. Spurs var ingen trussel den gang. Ikke i dag heller forresten 🙂 

Det var en godt gjennomført kamp av de fleste. Dog noen som fikk spille i går , men de viste hvorfor de for tiden er på benk , Pepe feks. Til tider viste vi hvor farlig vi er når vi spiller hurtig fremover. Det har væt en mangelvare , men i de siste kampene ha vi sett mer til dette. Vi har noe på gang her nå. 

Gleden i laget ved scoringene er også et tegn på at det er en god harmoni i toppen. 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Ben Elfen said:

Hvor seint står du opp a mann! Alarm på etter 09:00, og du burde ha bedre dekning - bytt mobiloperatør

Haha, det varierer. Enkelte dager står jeg opp 5. Du vet, alarm trenger ikke bety at det er da man våkner 😉

Eneste grunnen til at jeg har denne operatøren nå, er fordi jeg fikk et godt tilbud ut året 🤪

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Simbad said:

Haha, det varierer. Enkelte dager står jeg opp 5. Du vet, alarm trenger ikke bety at det er da man våkner 😉

Eneste grunnen til at jeg har denne operatøren nå, er fordi jeg fikk et godt tilbud ut året 🤪

Bytt til IPhone er mitt tips til deg 😉

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Gunners68 said:

Vi snakker om svært gode kamper 🙂 

Ja, da tells ikke kampen mot Tottene 🤔

Men å slå det laget som har tidenes lengste ubeseiretrekke i engelsk seniorfotball vil jeg si er ganske stort. 78 kamper på rad for AFC Wimbledon uten å tape! 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...