Jump to content

22.09.21 Wimbledon (H) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

8 hours ago, Tony said:

Arsenal-Leeds neste runde.

Greit nok, vi bør slå dem.

Carabao Cup Round of 16 draw

Chelsea v Southampton

Arsenal v Leeds United

Stoke City v Brentford

West Ham v Manchester City

Leicester City v Brighton

Burnley v Tottenham Hotspur

QPR v Sunderland

Preston North End v Liverpool

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Greit nok, vi bør slå dem.

Carabao Cup Round of 16 draw

Chelsea v Southampton

Arsenal v Leeds United

Stoke City v Brentford

West Ham v Manchester City

Leicester City v Brighton

Burnley v Tottenham Hotspur

QPR v Sunderland

Preston North End v Liverpool

City har vel nesten enerett på å vinne denne turneringen, så det spiller vel ingen rolle hvem vi møter? ;) 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Verminator5 said:

City har vel nesten enerett på å vinne denne turneringen, så det spiller vel ingen rolle hvem vi møter? ;) 

Nja. Jeg så høydepunktene på arsenal.com og det var fornøyelig. Nå var ikke motstanden all verden, men det ser ut til at laget er i ferd med å finne seg en struktur som kan passe oss. 

Jeg har hele tiden ment at vi har en god stall, en stall som bør være med å kjempe om trofeer. Denne betyr nok mer for oss enn for City, så vi bør satse hardere enn dem for å vinne denne.

Til tross for at vi startet sesongen på en begredelig måte, så har vi fortsatt mulighet til å prestere godt. Slår vi lillebror til helgen, og småbrødre bør bankes, så kommer nok optimismen min tilbake igjen.

Minimumskravene i år er at vi sparker fra oss godt i de lokale cupene og helst vinner en. I tillegg bør komme på minst topp 6, helst topp 4 allerede i år.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Nja. Jeg så høydepunktene på arsenal.com og det var fornøyelig. Nå var ikke motstanden all verden, men det ser ut til at laget er i ferd med å finne seg en struktur som kan passe oss. 

Jeg har hele tiden ment at vi har en god stall, en stall som bør være med å kjempe om trofeer. Denne betyr nok mer for oss enn for City, så vi bør satse hardere enn dem for å vinne denne.

Til tross for at vi startet sesongen på en begredelig måte, så har vi fortsatt mulighet til å prestere godt. Slår vi lillebror til helgen, og småbrødre bør bankes, så kommer nok optimismen min tilbake igjen.

Minimumskravene i år er at vi sparker fra oss godt i de lokale cupene og helst vinner en. I tillegg bør komme på minst topp 6, helst topp 4 allerede i år.

Enig i alt du sier her, med unntak av at vi bør være med å kjempe om trofeer. Vi har mulighet på cupene, men også her er konkurransen knallhard. Min kommentar bar kanskje preg av resignasjon etter å ha lest listen over hvem som har vunnet denne cupen de siste årene. 

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi snakket så mye om å drekka øl på Elverum at vi nesten får ta en tur til den lokale pøbben der oppe og drekke for egen regning. Bekker'n innviterer ikke akkurat han.

 

Nå vet jeg ikke om de har en pøbb på Elverum, eller om de drekker på en eller annen låve ett eller annet sted i sentrum av "byen". Vi får finne det stedet da.

Et avsluttende spørsmål, tar de penger der oppe eller praktiserer de en eller annen form for bytteøkonomi?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...