Simbad Posted September 13, 2021 Report Share Posted September 13, 2021 (edited) Arsenal v Wimbledon Onsdag 22. september 2021, kl. 20:45. Emirates Stadium Carabao-cup Ønsket lag: Leno Cedric - White - Holding - Tavares Lokonga - Niles Pepe - MØ8 - Martinelli Laca Edited September 13, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 14, 2021 Report Share Posted September 14, 2021 Mest keen på å se ungguttene få utfolde seg, samt holde backupene i nogen lunde form. Leno Cedric - Chambers - Holding - Mari - Taveres Sambi - Niles Nketiah - Lacazette - Martinelli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 16, 2021 Author Report Share Posted September 16, 2021 Jeg håper Patino får noen minutter I denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 19, 2021 Report Share Posted September 19, 2021 (edited) On 9/14/2021 at 7:31 PM, Stefanb said: Mest keen på å se ungguttene få utfolde seg, samt holde backupene i nogen lunde form. Leno Cedric - Chambers - Holding - Mari - Taveres Sambi - Niles Nketiah - Lacazette - Martinelli Tavares* Ellers enig med meg selv med laget. Håper Patino og Balogun får rundt en halvtime hver også. Edited September 19, 2021 by Stefanb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 21, 2021 Report Share Posted September 21, 2021 Noen som vet hvor denne kampen vises? fant ikke noe info på tvkampen.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted September 21, 2021 Report Share Posted September 21, 2021 2 hours ago, Ben Elfen said: Noen som vet hvor denne kampen vises? fant ikke noe info på tvkampen.com Iptv. Kinesiske og mulig espn+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 21, 2021 Author Report Share Posted September 21, 2021 (edited) 2 hours ago, Ben Elfen said: Noen som vet hvor denne kampen vises? fant ikke noe info på tvkampen.com Kan ikke finne noen norske kanaler som viser kampen. Så du må nok finne deg en eller annen stream. Ifølge paininthearsenal.com vises den heller ikke på noen engelske kanaler, men fubotv(USA) skal visstnok vise den. Edited September 21, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 21, 2021 Report Share Posted September 21, 2021 Ok. Takk for svar gutter. holder meg som regel unna streams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 22 hours ago, Ben Elfen said: Ok. Takk for svar gutter. holder meg som regel unna streams. Da får du se på tekst tv oppdatering😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 31 minutes ago, sas2002 said: Da får du se på tekst tv oppdatering😀 Tekst - tv ❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 Min beste Tekst-tv opplevelse var når jeg kom litt sliten hjem fra pøbben den 26 mai 89 og sjekket resultatene. Det ble fylla nr 2 samme kveld. Happy days. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 44 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Min beste Tekst-tv opplevelse var når jeg kom litt sliten hjem fra pøbben den 26 mai 89 og sjekket resultatene. Det ble fylla nr 2 samme kveld. Happy days. Happy days ❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 Noen som vet om Vinnie Jones spiller i kveld ? 🙂 Det var happy days med han også , samt bøttevis med gule og røde kort 🙂 Forresten mange norske som har spilt for Wimbledon , samt Drillo som manager - og det gikk ikke helt bra som mange husker 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 La oss endelig håpe Vinny Jones (56 år) ikke spiller. Han ville skremt vannet av guttene våre og sikret en komfortabel seier til Dons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 22, 2021 Author Report Share Posted September 22, 2021 (edited) 2 hours ago, Gunners68 said: Noen som vet om Vinnie Jones spiller i kveld ? 🙂 Det var happy days med han også , samt bøttevis med gule og røde kort 🙂 Forresten mange norske som har spilt for Wimbledon , samt Drillo som manager - og det gikk ikke helt bra som mange husker 🙂 For de som ikke vet: Det Wimbledon som Drillo var manager i byttet i 2004 til MK Dons. AFC Wimbledon ble startet opp av fans i 2002 i protester mot flytting av klubben til MK(Milton Keynes) under Røkke og Gjelsten. AFC Wimbledon har vært i League One siden 2016/2017-sesongen, mens MK Dons måtte ta turen ned til League Two sesongen etter men rykket opp igjen direkte. Så de to siste sesongene har disse to klubbene vært i samme liga. AFC Wimbledon er den første klubben som er opprettet etter år 2000 som har klart å kjempe seg inn(2011) i det som kalles for English Football League(League Two og opp). De har også rekorden for lengste rekke med kamper(78) uten tap i ligaen(seniorfotball) mellom februar 2003 og desember 2004. Edited September 22, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 22, 2021 Author Report Share Posted September 22, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 Partey er vel nesten den som er viktigst å hvile denne kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 Og Balogun bør lånes ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 Skjønner ikke at partey spiller, hva faen?? Han gikk jo av med skade mot Norwich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 22, 2021 Author Report Share Posted September 22, 2021 Håper Partey er planlagt byttet ut mellom 45-60 min for å være klar til kampen mot Tottene. Litt skuffet over at Nketiah prioriteres foran Balogun. Også skuffet over at ikke feks Patino er på benken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 22, 2021 Author Report Share Posted September 22, 2021 1 minute ago, elx said: Skjønner ikke at partey spiller, hva faen?? Han gikk jo av med skade mot Norwich. Arteta om Partey etter kampen mot Burnley: “He struggled at the end. He was cramping but that will come because he’s missed a long time. He needs some fitness back.” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 14 minutes ago, Ben Elfen said: Partey er vel nesten den som er viktigst å hvile denne kampen 10 minutes ago, elx said: Skjønner ikke at partey spiller, hva faen?? Han gikk jo av med skade mot Norwich. Partey gikk ut med en krampe fordi han ikke er skikkelig matchfit. Vil tro at det er greit slik sett at Partey matches en time i denne kampen før NLD hvor vi vet tempoet og intensiteten er mye mye høyere. Partey selv har ifølge kilder ønsket å spille for nettopp å bli mer matchfit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 Noen med skikkelig stream ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 12 minutes ago, Stefanb said: Partey gikk ut med en krampe fordi han ikke er skikkelig matchfit. Vil tro at det er greit slik sett at Partey matches en time i denne kampen før NLD hvor vi vet tempoet og intensiteten er mye mye høyere. Partey selv har ifølge kilder ønsket å spille for nettopp å bli mer matchfit. Jeg vet det var kramper, men er uenig i at han skal spille i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 22, 2021 Report Share Posted September 22, 2021 6 minutes ago, Ben Elfen said: Jeg vet det var kramper, men er uenig i at han skal spille i dag Enig BE. Greit at han trenger å spille , men er det så nødvendig å matche han en time mot Wimbledon og risikere skade. Han trengs fra start mot Spurs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts