Simbad Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 (edited) Arsenal v Manchester City Søndag 21. februar 2021, kl. 17:30. Emirates StadiumPremier League, 25. serierunde.Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo Ønsket lag: Leno Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney Elneny - Ceballos Saka - Ødegaard - ESR Aubameyang Edited February 20, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 20, 2021 Report Share Posted February 20, 2021 Skraper vi sammen 3 poeng på et vis i denne kampen er vi kun 3 poeng bak Liverpool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Det er sjelden at jeg er så avslappet som det jeg er i forkant av denne kampen. City er skyhøye favoritter så alt annet enn null poeng anser jeg som en bonus i dag. Og før noen kommer og kritiserer meg for å være overpessimistisk så vil jeg presisere at jeg på ingen måte allerede har gitt City alle tre poengene, men realisten i meg sier at våre kanskje må levere over evne for å ta alle tre poengene i dag. Selvsagt vil jeg ha maksimalt med poeng i dag og med seier så vil vi passere laget til "suretrynet" på tabellen i dag. Det har egentlig vært en hyggelig fotballhelg så lang når det gjelder "hatlagene" på tabellen der Chelsea avga ett poeng i tillegg til at både Liverpool og Tottenham tapte sine kamper. Max bonus ville vært om Solskjær avgir poeng senere i kveld, men det er vel kanskje litt for mye å be om 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Tror vi vinner 3-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Vi må unngå personlige feil for da blir vi straffa så det synger mot city. Vi må opp mot max nivå samt at city underpresterer litt. Trur vi taper, men er et bittelite håp for poeng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 ingen forventninger, men har naturligvis et lite (urealistisk) håp. Som du skriver sas2002, de må unngå personlige feil. Og så må de sette de sjansene de får. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Her skal det kontres! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Elneny og xhaxa sammen funker aldri bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 18 minutes ago, sas2002 said: Elneny og xhaxa sammen funker aldri bra. Once in a blue moon. Håper dagen blir i dag, men jeg tviler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Typisk at De Bruyne måtte bli klar i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Hvorfor bytter vi ut begge midstopperene våres tho? Det er 3 byttes bak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 1 minutt ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Markering er oppskrytt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Sett dette før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Lukter et STORT tap her. 0-6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Shit føkkings hell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 4 minutes ago, elx said: Hvorfor bytter vi ut begge midstopperene våres tho? Det er 3 byttes bak.. Nettopp, og da går det sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Just now, Ben Elfen said: Shit føkkings hell Du må slutte å være så jævlig skråsikker, går til helvete hver gang 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Jaja, vi spiller iallefall uten forsvar i dag tydeligvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Just now, Verminator5 said: Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se på. Samme her egentlig. Toppet lag ville jeg fortsatt vært skeptisk til fordi jeg vet at City som regel er knallskarpe de første 10-20 minuttene, mens vi fortsatt er "slow starters". Når vi da gjør 3 bytter bakerst så sier det seg selv at det er dømt til å gå til helvete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Jeg sliter VELDIG med å forstå de 3 byttene bak, venstrebacken er forsåvidt ok, men hvorfor bytte ut 2 spillere som har har vært bra de siste kampene?:S(Gabriel og Luiz.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts