Jump to content

21.02.21 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Manchester City   Manchester City  crest
Søndag 21. februar 2021, kl. 17:30. Emirates Stadium
Premier League, 25. serierunde.
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo 

Ønsket lag:

Leno 

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney

Elneny - Ceballos

Saka - Ødegaard - ESR 

Aubameyang

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er sjelden at jeg er så avslappet som det jeg er i forkant av denne kampen. City er skyhøye favoritter så alt annet enn null poeng anser jeg som en bonus i dag.

Og før noen kommer og kritiserer meg for å være overpessimistisk så vil jeg presisere at jeg på ingen måte allerede har gitt City alle tre poengene, men realisten i meg  sier at våre kanskje må levere over evne for å ta alle tre poengene i dag. 

Selvsagt vil jeg ha maksimalt med poeng i dag og med seier så vil vi passere laget til "suretrynet" på tabellen i dag. Det har egentlig vært en hyggelig fotballhelg så lang når det gjelder "hatlagene" på tabellen der Chelsea avga ett poeng i tillegg til at både Liverpool og Tottenham tapte sine kamper. Max bonus ville vært om Solskjær avgir poeng senere i kveld, men det er vel kanskje litt for mye å be om  😁

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se på.

Samme her egentlig. Toppet lag ville jeg fortsatt vært skeptisk til fordi jeg vet at City som regel er knallskarpe de første 10-20 minuttene, mens vi fortsatt er "slow starters". Når vi da gjør 3 bytter bakerst så sier det seg selv at det er dømt til å gå til helvete.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...