Jump to content

21.02.21 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Simbad said:

Håper ESR eller Martinelli kommer innpå for Pepe snart. Ikke fått til veldig mye godeste Pepe. Og angrepsspillet synes jeg flyter bedre med en av de to andre. 

 

Blir vel Willian:PPPPPP

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da blir det vel Laca i rommet bak Auba. Har fungert delvis tidligere det. Spennende. 

Ser ut som at Auba har gått ut på venstrekanten og Saka over til hø. ESR på plassen bak Laca. Skulle gjerne sett den andre varianten.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

Det får du ikke frispark for i damefotballen engang.

Eh, jo. Det er ikke en skulder mot skulderduell. Det skal være frispark. Stones går rett i kroppen på Auba uten å være interessert i annet enn å hindre ham fra å nå ball. Hadde Stones vært foran ham hadde situasjonen sett annerledes ut. 

Link to comment
Share on other sites

Dommer dømmer absolutt alt når det er City favør, ingenting for oss dessverre.

Vi gjør det greit, er kun en Holding markeringstabbe som gjør at vi ikke tar poeng her. :( 

Lite sjanser, men ellers greit.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Hederlig tap, synd vi ikke skaper noen verdens ting framme.

Vi møter ligaens soleklart beste forsvar(denne sesongen), og selv om vi skaper lite sjanser, synes jeg vi ypper litt innimellom. Vi mangler dog litt fandenivoldskhet og kvalitet på den siste tredjedelen, men kampen sett under ett synes jeg vi ser bedre ut. I perioder styrer vi kampen. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Bekkern said:

Virker nesten som vi er fornøyd med det....

Står på evner. Kun Saka som kan skape noe på siste 3 del. Elneny og Xhaxa greit defensivt men de eier ikke tempo så vi får ikke satt fart på ballen gjennom ledd. Hederlig tap. Vi virket tunge 

Link to comment
Share on other sites

Totalt sett en god kamp. Nøytraliserer City i 80 minutter, men klarer ikke å skape all verden selv dessverre. 
 

Holding en feil og den taper vi kampen på. Synd, for ellers var han faktiske MoM for meg. 
Elneny eliminerer Gundogan i hele kampen og har en feilpasning i hele kampen. 
 

Saka og Tierny utslitte etter 70 min. Samme med Martin. 
Dårlige dødballer hele kampen dessverre, det kunne gitt oss noe i dag

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Totalt sett en god kamp. Nøytraliserer City i 80 minutter, men klarer ikke å skape all verden selv dessverre. 
 

Holding en feil og den taper vi kampen på. Synd, for ellers var han faktiske MoM for meg. 
Elneny eliminerer Gundogan i hele kampen og har en feilpasning i hele kampen. 
 

Saka og Tierny utslitte etter 70 min. Samme med Martin. 
Dårlige dødballer hele kampen dessverre, det kunne gitt oss noe i dag

Enig. Med unntak av at jeg synes Elneny var banens beste. Synes Holding hadde et par for mange feilpasninger, men synes generelt han ser bedre og tryggere ut med ballen enn for bare et halvt år siden. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...