Jump to content

21.02.21 Manchester City (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Ben Elfen said:

Sorry, men lenge igjen

For det har sett ut som det er vi som kommer til å score mål her så langt? ;) Inntil videre har det vært komplett dominans til City. Greit nok at vi ligger dypt, men når vi slipper på markeringen som Holding gjør og lar den 20cm lavere Sterling heade inn etter under 2 minutter så har kampplanen blitt helt ødelagt.

Vi har i det minste fått holde på ballen inne på City sin banehalvdel. Saka er bare pur klasse.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Bellerin sin nærteknikk minner meg om Odds Ruud!

Noen ganger er den overraskende god, andre ganger så er det tredje divisjon. Er det som er med mange av spillerne våre.. høyt toppnivå i noen kamper, men veldig lavt bunnivå.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Synes vi er godt med i kampen nå. Vi mangler bare den siste lille pasningen eller den siste avslutningen for å gjøre livet veldig surt for forsvaret til City. 

Ja , vi er for upresis i avgjørende øyeblikk. City er litt frustrerte etter å ha rundspilt oss , men ikke klart mer en det ene målet. Får vi en utligning så kan det bli spennende.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Bekkern said:

Hva er det vi driver med defensivt?! Pablo Mari er høyt på Citys halvdel for å støte?! Etterlater seg et gedigent rom.. plutselig markeringsorientert?!

Ser ut som Mari og Elneny nesten har mannsmarkering på Gundogan og KDB når City har ballen. Har aldri sett det før, men har fungert ganske bra etter første 10 min. 
 

Bortsett fra de første 5 så har forsvaret vært veldig bra. Holding ser ekstremt komfortabel ut med ballen og har fått langt høyere frekvens på bena. 
 

Elneny og Xhaka viser at de i denne type kamp fungerer godt sammen. Disiplinerte og løper mye og riktig. Alltid spillbare og Elneny har vel 100% på passene sine. 
 

Ødegård og Saka vokst seg gode. 
 

Tierny fått bedre kontroll og er veldig god offensivt. 
 

Må få skrudd på Pépé og Bellerin. 
 

Syns det har vært veldig mye positivt siste 25 min. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, RP7 said:

Ser ut som Mari og Elneny nesten har mannsmarkering på Gundogan og KDB når City har ballen. Har aldri sett det før, men har fungert ganske bra etter første 10 min. 
 

Bortsett fra de første 5 så har forsvaret vært veldig bra. Holding ser ekstremt komfortabel ut med ballen og har fått langt høyere frekvens på bena. 
 

Elneny og Xhaka viser at de i denne type kamp fungerer godt sammen. Disiplinerte og løper mye og riktig. Alltid spillbare og Elneny har vel 100% på passene sine. 
 

Ødegård og Saka vokst seg gode. 
 

Tierny fått bedre kontroll og er veldig god offensivt. 
 

Må få skrudd på Pépé og Bellerin. 
 

Syns det har vært veldig mye positivt siste 25 min. 

Og da blir det vel 0-2 direkte

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, RP7 said:

Ser ut som Mari og Elneny nesten har mannsmarkering på Gundogan og KDB når City har ballen. Har aldri sett det før, men har fungert ganske bra etter første 10 min. 
 

Bortsett fra de første 5 så har forsvaret vært veldig bra. Holding ser ekstremt komfortabel ut med ballen og har fått langt høyere frekvens på bena. 
 

Elneny og Xhaka viser at de i denne type kamp fungerer godt sammen. Disiplinerte og løper mye og riktig. Alltid spillbare og Elneny har vel 100% på passene sine. 
 

Ødegård og Saka vokst seg gode. 
 

Tierny fått bedre kontroll og er veldig god offensivt. 
 

Må få skrudd på Pépé og Bellerin. 
 

Syns det har vært veldig mye positivt siste 25 min. 

Synes Pepe og Bellerin generelt sliter med samspillet. Både offensivt og defensivt. Vi har sett de to siste kampene hvor god Bellerin kan være offensivt når han har Saka foran seg, men jeg vet ikke om det er fordi Pepe er litt for glad i å kjæle med ballen eller om det er fordi Bellerin ikke stoler på at Pepe tar den defensive jobben når han selv er langt fremme. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Synes Pepe og Bellerin generelt sliter med samspillet. Både offensivt og defensivt. Vi har sett de to siste kampene hvor god Bellerin kan være offensivt når han har Saka foran seg, men jeg vet ikke om det er fordi Pepe er litt for glad i å kjæle med ballen eller om det er fordi Bellerin ikke stoler på at Pepe tar den defensive jobben når han selv er langt fremme. 

Bellerin har lenge slitt med samspillet med Pepe. Cedric er mye bedre slik sett sammen med Pepe. Saka fungerer med både og.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Bellerin har lenge slitt med samspillet med Pepe. Cedric er mye bedre slik sett sammen med Pepe. Saka fungerer med både og.

Vet, jeg forstår bare ikke hva det er med spesielt de to sammen på høyresiden. Hvorfor det ikke fungerer. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...