Jump to content

06.02.21 Aston Villa (B)


Simbad

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

38 minutes ago, Stefanb said:

Laget jeg ønsker å se i fet skrift:

 

Ryan/Runarsson
Cedric/Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney/Cedric
Partey - Xhaka
Saka - Smith-Rowe - Pepe
Lacazette

Bytt Lacazette med Aubameyang. Hvis vi spiller med Pepe på venstre og Saka på høyre, så er jeg sikker på at det blir mange muligheter for Auba til å bli tredd gjennom av stikker fra kantene. Nå er vi ikke så forutsigbare som vi var tidligere i sesongen. Lacazette har alt for dårlig fart, vi trenger turboen til Aubameyang. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker kampen mot Tottenham. De lot oss slå inn innlegg på innlegg og det ble aldri farlig. De visste at vi kom på overlapp og la inn. Det var latterlig enkelt å forsvare seg mot dette. Nå kommer vi rundt, samt at kantene våre skjærer like gjerne inn. Dette er det vanskelig å forsvare seg mot og det er perfekt oppskrift for en spiss som Auba. 

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke Aubameyang har gjort seg fortjent til å starte ovenfor Lacazette. Den ene jobber som faen og har vært en del av et angrep som har tatt store steg i det siste. Den andre har virket giddalaus og bidratt lite. Pdd. så fortjener ikke Lacazette å droppes.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Synes ikke Aubameyang har gjort seg fortjent til å starte ovenfor Lacazette. Den ene jobber som faen og har vært en del av et angrep som har tatt store steg i det siste. Den andre har virket giddalaus og bidratt lite. Pdd. så fortjener ikke Lacazette å droppes.

Kunne ikke vært mer enig. 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Ben Elfen said:

Kristian Bielik (på utlån hos Derby) har skadet korsbåndet og er ute resten av sesongen. 

Okey? Bielik er ikke på lån forresten. Han ble solgt for nesten 2 år siden. Nå må du henge med gammer'n. ;)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Okey? Bielik er ikke på lån forresten. Han ble solgt for nesten 2 år siden. Nå må du henge med gammer'n. ;)

😂😂😂
 

faen a’ skulle briefe og det gikk åt skogen. Av en eller annen merkelig grunn følger jeg denne middelmådigheten på Insta. 
 

my bad

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Ben Elfen said:

😂😂😂
 

faen a’ skulle briefe og det gikk åt skogen. Av en eller annen merkelig grunn følger jeg denne middelmådigheten på Insta. 
 

my bad

😂 😂 😂

Mye å følge med på, men du fikk meg til å smile! Det skal du ha ;) 😂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Tierney er fortsatt ute. Leno og Luiz er suspendert.

Ønsket lag:

Ryan

Bellerin - Holding - Gabriel - Cedric

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Pepe

Laca

Bytt Laca med Auba, så har du der beste laget vi kan stille med per dags dato. 

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Tapapa said:

Bytt Laca med Auba, så har du der beste laget vi kan stille med per dags dato. 

Hvor preget er Auba etter dette med moren ? Laca jobber bra der fremme , men bommer dessverre på en del bra muligheter hvor han bør score.

Med Laca på banen så får de andre litt hviletid . Ingen som går så lett ned som Laca , skriker høyt og skjærer grimaser. Selv om reprisen fra alle vinkler viser at motspilleren var så vidt nær ham. Vi trenger Laca 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med at Pepe, Saka og Lacazette beholder plassene sine. Når man ikke presterer (som Auba) så fortjener man ikke å automatisk vinne plassen tilbake basert på tidligere meritter.

Det var et problem under Wenger i evigheter som jeg hatet. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...