Jump to content

06.02.21 Aston Villa (B)


Simbad

Recommended Posts

Arteta skal satse på Holding og Gabriel og Belkerin og Tierney til neste sesong også. Han etterlyser en 8 rolle som Ramsey bekle. Han får prøve Ødegaard som 10 resten av sesongen. Per dags dato fungerer Auba og Laca alt for dårlig. Auba uten bakrom er helt natta. Vi tapte fortjent.

Skal Arteta få neste sesong til å feile også. Det er kun det han får av meg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Helt helt helt utrolig å tape igjen og igjen og igjen mot elendige lag. Fy fader for en gjeng. Det er ikke mulig å gjøre seg selv så sårbare. Selv om det er Cedric som gjør en tabbe så er Watkins alene med 4 arsenalspillere i boks. Det skal ikke gå an.  
Hvordan klarer de å unngå å score mål i denne kampen? 
Har så uendelig mange innlegg og pass inn mot boks uten at de klarer å få det siste lille på plass. Alltid en blokkering eller en tå i veien.

Det sammen en dommer som virkelig ikke klarer å se hva som er sabotasje og hva som er taklinger. 

Takk for å ødelegge nok en dag. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å gjøre dette mot meg selv. 

Link to comment
Share on other sites

Forrige kamp: ufortjent rødt kort på et viktig tidspunkt i kampen. Ifølge reglene(!) skal det ikke dømmes rødt der. 

I dag: ikke rødt kort når Saka er på vei helt alene mot mål og Martinez får frispark når han drar ned Laca i feltet sitt. Laca gjør ingenting ulovlig. Elendig dømming i begge kampene.

Marginer mot i tillegg gjør at vi sliter litt nå. Neste er hjemme mot Leeds, vi må reise oss fort. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, RP7 said:

Helt helt helt utrolig å tape igjen og igjen og igjen mot elendige lag. Fy fader for en gjeng. Det er ikke mulig å gjøre seg selv så sårbare. Hvordan klarer de å unngå å score mål i denne kampen? 
 

Takk for å ødelegge nok en dag. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å gjøre dette mot meg selv. 

Hvordan du klarer å si at Wolves og Aston Villa er elendige lag forundrer meg. Aston Villa har hatt en utrolig sesong hvor de feks knuste regjerende mester 7-2. Wolves var veldig gode før Luiz(uforskyldt) skallet ned Jimenez. 

Link to comment
Share on other sites

Nå er det kun EL igjen denne sesongen. Spillerne klapper som ventet sammen etter et tap mot wolves, og tipper vi nå går inn i nok en periode hvor vi ikke kommer til å score mål eller ha marginene med oss. Men idag taper vi mot et bedre organisert lag. På tvers og ingen bevegelse. Vi skaper faretruende lite. Uten Saka i slag så blir høyresia vår fryktelig ubrukelig offensivt. Pepe vår beste. Tierney er savna. Leeds og City neste. Lukter 1 poeng.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Hvordan du klarer å si at Wolves og Aston Villa er elendige lag forundrer meg. Aston Villa har hatt en utrolig sesong hvor de feks knuste regjerende mester 7-2. Wolves var veldig gode før Luiz(uforskyldt) skallet ned Jimenez. 

Vi utspiller Wolves og vi utspiller til tider AV. Villa har kontringer, ikke noe eget spill. 
Arsenal er et langt bedre fotballag, men dessverre så taper de alt for mange forballkamper. Denne kampen og forrige burde gitt klare seiere. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Pirès#7 said:

At Martinez får frispark når han river ned Lacazette er jo helt patetisk, burde blitt straffe. Vi blir konsekvent bortdømt og det irriterer noe så inni helvete. 

Det begynner å bli mange situasjoner som avgjør kamper mot oss nå. Xhaka 'offside' mot Leicester når han står en meter bak(!) Schmeichel, Manés tilsiktede albue på 0-0 etter tre minutter mot Tierney, Walkers spark i hodehøyde inne i straffefeltet, Luiz helt feil røde kort lot Wolves, Brunos tilsiktede stempling på achillesen til Xhaka. 

Og det er kun de jeg kan dra frem uten å tenke noe særlig på det. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Vi utspiller Wolves og vi utspiller til tider AV. Villa har kontringer, ikke noe eget spill. 
Arsenal er et langt bedre fotballag, men dessverre så taper de alt for mange forballkamper. Denne kampen og forrige burde gitt klare seiere. 

Resultatene har vært for dårlige, ja, er enig i det. Men jeg ser en klar tendens i laget. Vi har bedre og bedre perioder fotballmessig, men marginer og kvalitet er ikke helt der vi bør være. Det er en lang prosess å gå fra tut og kjørfotballen til Emery (husker kun én kamp hvor vi faktisk skapte mer enn motstander) og til tider de siste sesongene under Wenger til en bedre defensiv struktur som i tillegg skal ha godt offensivt spill. Arteta har bommet noe med balansen, spesielt i starten av sesongen. Førsteomgangen mot Wolves var fantastisk, med unntak av Luiz' røde kort(som aldri skulle vært gitt). I dag har vi spesielt i andreomgangen veldig gode perioder, men sliter med å sette ballen i mål. Både selvforskyldt og pga knallhard defensiv jobbing av Villa.

Dette er en del av prosessen. Både Arteta og laget skal lære. Til sommeren får Arteta og Edu et ordentlig transfervindu til å vise hvor de har tenkt å ta oss.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Det må være veldig demotiverende for Martinelli å se Willian foran seg i køen - hver gang

Vil ikke si han har vært først i køen før denne kampen. De siste kampene Martinelli har spilt har han vært veldig skuffende.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Resultatene har vært for dårlige, ja, er enig i det. Men jeg ser en klar tendens i laget. Vi har bedre og bedre perioder fotballmessig, men marginer og kvalitet er ikke helt der vi bør være. Det er en lang prosess å gå fra tut og kjørfotballen til Emery (husker kun én kamp hvor vi faktisk skapte mer enn motstander) og til tider de siste sesongene under Wenger til en bedre defensiv struktur som i tillegg skal ha godt offensivt spill. Arteta har bommet noe med balansen, spesielt i starten av sesongen. Førsteomgangen mot Wolves var fantastisk, med unntak av Luiz' røde kort(som aldri skulle vært gitt). I dag har vi spesielt i andreomgangen veldig gode perioder, men sliter med å sette ballen i mål. Både selvforskyldt og pga knallhard defensiv jobbing av Villa.

Dette er en del av prosessen. Både Arteta og laget skal lære. Til sommeren får Arteta og Edu et ordentlig transfervindu til å vise hvor de har tenkt å ta oss.

+1

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Det må være veldig demotiverende for Martinelli å se Willian foran seg i køen - hver gang

Nå har tydeligvis Partey fått føling med skaden som satte han ut nylig. Mulig det kan være det samme med Martinelli , som har mye mer å bidra med en Willian. At Willian får spilletid sier noe om at det er problemer med skader o.l. Han er kun en skygge av seg selv.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Rosicky07 said:

Ser vi noe forbedring fra når arteta tok over , til idag? Isåfall hva???? Argumentere med at wolves og villa er bra lag som er ok å tape mot er det dummeste jeg Har hørt. Greit å tape mot Burnley, soton , wolves , villa..... jeg kjøper det ikke

Ingen forbedringer? Under Emery skapte vi aldri (med kanskje et par unntak) mer enn motstander. Vi er blant de 4 lagene som har sluppet inn færrest mål denne sesongen så langt. Vi sliter foran kassa, men det er en lang prosess å gå fra tut og kjørfotballen til Emery (og til tider Wenger) til å bli et bedre lag defensivt som også skaper sjanser. Det er en del av en lang prosess. Vi er fortsatt ikke der vi bør være, men vi er på vei.

Liverpool OG Tottene tapte nylig mot Brighton. Er Brighton bedre enn de lagene du nevner? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Han må, som alle andre, spilles i form han også

Ikke uenig i det, men nå var Willian positiv sist, selv om han ikke fikk til altfor mye. Mener bare at jeg er uenig i at det virker som at Willian er foran Martinelli i køen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Til de av dere som følger det meste av fotball ute i Europa : Var Patey like mye ute med skader når han spilte i A.M. ?

Partey spilte 35 kamper i La Liga i fjor, eller 2551 minutter. Sesongen før 32 kamper på 2064 minutter, sesongen før der 33 kamper, 2380 minutter. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Til de av dere som følger det meste av fotball ute i Europa : Var Patey like mye ute med skader når han spilte i A.M. ?

Er så deppa. Når Ole med en bittelitt bedre stall presterer dette og vi ligger i ingenmannsland😪

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...