Jump to content

06.02.21 Aston Villa (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For meg er ikke krisen at vi taper mot et bedre lag. Men at Villa er et bedre lag enn Arsenal.

Ikke noe vondt om Villa, de gjør maksimalt ut av forutsetningene og spiller god fotball denne sesongen. Og de er en klubb med en solid historie og masse tradisjon.

Men det er faktisk krise når lag som Villa, Leicester, Everton, er bedre enn Arsenal. Vi har hatt en helt overlegen ressurssituasjon sammenlignet med dem, i flere 10-år. 

Så det forteller virkelig tydelig, hvor dårlig Arsenal er drevet sett opp mot ressursene klubben har hatt.

Vi er fortsatt (nesten) topp 10 på Deloittes money list. Da må vi få inn proffe folk i hele apparatet som gjenspeiler dette. Da snakker jeg om sportslig ledelse, manager, spillerstall, physio, osv. gjennom hele organisasjonen.

Jeg savner veldig den røde tråden i klubben, som viser at hele klubben faktisk jobber etter en god langsiktig plan.

Som jeg har sagt noen ganger, tror jeg ikke denne klubben går noen steder med dagens eier, styre og ledelse. Vi har begynt å bli kvitt mye daukjøtt men mye gjenstår!

Vi ender nok opp mellom 8-13 denne sesongen så må Arteta bruke sommeren til å hente riktige folk.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...